Gå til innhold

Hvordan finne beste hotell + pris?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal til Warsawa i februar, 2 netter. Aldri bestilt hotell før - hvor finner jeg beste hotellratings, beste pris osv. uten at det er feks booking.com som ser ut som en skikkelig "skrape mest mulig penger ut av bruker"-side?! Noen bra taktikker på beste deal der ute?

Anonymkode: b6b58...efe

Skrevet

Når jeg skal bo på vanlig hotell: Jeg pleier å starte med booking.com pga at det er mest oversiktlig og lettest å søke (etter min smak). Bruker ofte kartfunksjonen for å få den perfekte beliggenheten. Når jeg finner et hotell og en pris der, går jeg inn på Tripadvisor og sammenligner prisene jeg får oppgitt i søkemotoren der (der er jo hotels.com, trivago, mfl).

Før jeg booker, går jeg også alltid inn på hotellets egen nettside. Hender de har andre tilbud der, eller at man får med wifi, eller andre ting til en lavere pris. Men det hører med til sjeldenhetene....

Når jeg skal til England, bor jeg gjerne på bed&breakfast, da er det andre søkemaskiner/nettsider som gjelder. Og skal jeg være mer enn 3 netter, velger jeg alltid leilighet gjennom homeaway, airbnb el.l. Det blir som regel mye rimeligere enn hotell.

Vet mange har hatt hell med "secret deals" el.l., som mange nettsider tilbyr (muligens også booking.com?) - at man får rabatt på siste liten-bestillinger ved å booke et "ukjent hotell". Skal være bra hoteller, visstnok. Men jeg er kjempenøye på beliggenhet, så jeg har ikke turt å prøve dette...

Anonymkode: f2394...8ec

Skrevet

Bruk Tripadvisor som anbefalt i det siste innlegget. Der kan du lese anmeldelser og samtidig se priser for de datoen du vil reise.

Hoteller er billige i Warszawa spesielt i helgene, så det går an å bo bra uten at det koster skjorta. Et hotell jeg har sansen for en Polonia Palace, litt samme klassiske stil som Hotel Continental i Oslo. Litt andre tips kan du lese på dette innlegget om hotell i Warszawa.

Skrevet

Du kan ta en titt på groupon.pl ,polsk letsdeal. Der finnes mange gode tilbud. Google polenbesok,da finner du info om beste hoteller i warszawa etc 

Anonymkode: 41b2e...4ad

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...