AnonymBruker Skrevet 11. desember 2016 #1 Skrevet 11. desember 2016 Noen må fjerne egglederne når de er tette, mens andre får de åpnet. Hva er grunnen til det? Jeg har selv tette eggledere, men ikke hørt noe om at jeg verken bør fjerne eller åpne de. Skal i gang med IVF. Anonymkode: ea32c...b2e
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2016 #2 Skrevet 11. desember 2016 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen må fjerne egglederne når de er tette, mens andre får de åpnet. Hva er grunnen til det? Jeg har selv tette eggledere, men ikke hørt noe om at jeg verken bør fjerne eller åpne de. Skal i gang med IVF. Anonymkode: ea32c...b2e Jeg ville ha undersøkt om det er veske i de.. Har hørt at man kan se antydning til at det kommer veske fra de på ultralyd. Er det ikke noe misstanke om at de har veske i seg, så ville jeg ikke ha rørt de.. For er bare veskefylte eggledere som ikke er noe bra i prøverørs behandling jeg vet selv ikke om mine er væskefylt.. Har nettopp satt inn et fryseegg nå, så får bare se om det går bra.. Går det ikke nå så vil jeg undersøke nærmere om jeg må fjærne egglederne, så vi ikke kaster bort noe egg! Anonymkode: 26798...cdf
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2016 #3 Skrevet 11. desember 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg ville ha undersøkt om det er veske i de.. Har hørt at man kan se antydning til at det kommer veske fra de på ultralyd. Er det ikke noe misstanke om at de har veske i seg, så ville jeg ikke ha rørt de.. For er bare veskefylte eggledere som ikke er noe bra i prøverørs behandling jeg vet selv ikke om mine er væskefylt.. Har nettopp satt inn et fryseegg nå, så får bare se om det går bra.. Går det ikke nå så vil jeg undersøke nærmere om jeg må fjærne egglederne, så vi ikke kaster bort noe egg! Anonymkode: 26798...cdf Aha, væske i de ja? Tror kanskje de hadde sagt det til meg etter laparoskopien? Hadde en kikkhullsoperasjon, og da anbefalte de bare IVF. Kjipt hvis jeg får beskjed om å måtte fjerne egglederne når jeg skal i gang med IVF, bortkasta tid tenker jeg, hvertfall når jeg allerede har vært gjennom laparaskopi. Takk for svar forresten Anonymkode: ea32c...b2e
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2016 #4 Skrevet 11. desember 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Aha, væske i de ja? Tror kanskje de hadde sagt det til meg etter laparoskopien? Hadde en kikkhullsoperasjon, og da anbefalte de bare IVF. Kjipt hvis jeg får beskjed om å måtte fjerne egglederne når jeg skal i gang med IVF, bortkasta tid tenker jeg, hvertfall når jeg allerede har vært gjennom laparaskopi. Takk for svar forresten Anonymkode: ea32c...b2e Ja, regner med de ser om det er væske i de på laparoskopien ja! når du ikke har væske i de så kommer du til å lykkes i IVF med tette eggledere! Anonymkode: 26798...cdf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå