Gå til innhold

For de som er lei av "hvordan gå ned 10 kg" innlegg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan dere som poster sånne tråder slutte med dette? Les dere opp på nettet. Finnes drøssevis av gamle tråder her på forumet i tillegg. Disse spm er stilt av mange andre tidligere.

Eller tråder som "er dette for mye mat?" hvor mange kalorier er dette? osv... hahaha

Anonymkode: 29907...a64

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er mer lei av tråder som klager på andre tråder de syntes det er for mye av....

• Liker 14
Skrevet (endret)

Har faktisk ikke vært mange slike tråder i det siste. Du er faktisk den som startet en slik tråd nå. 

Og hvem er " De "? Er du et flertall? Og hva gir deg rett til å bestemme hva slags innlegg skal postes her?

Endret av teblad
  • Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan dere som poster sånne tråder slutte med dette? Les dere opp på nettet. Finnes drøssevis av gamle tråder her på forumet i tillegg. Disse spm er stilt av mange andre tidligere.

Litt klisjé og spørre om, men:Hvor ignorerer du ikke bare de emnene du er lei av? Det er ikke så vanskelig som det virker:fnise: 

Flytt blikket og musepekeren vekk fra tråden du ikke liker så er problemet løst.

Skrevet
3 minutter siden, teblad skrev:

Har faktisk ikke vært mange slike tråder i det siste. Du er faktisk den som startet en slik tråd nå. 

Og hvem er " de "? Er du et flertall? 

"Jente  vil ned i vekt", "jente vil ned 5 kg", "vil gå opp i vekt" "vil gå opp 5kg" osv.... Det er jo bare å bla seg nedover på siden her ;) Nei, dette er faktisk første post her fra meg på mange måneder :)

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, teblad skrev:

Og hvem er " de "? Er du et flertall? 

"Jente  vil ned i vekt", "jente vil ned 5 kg", "vil gå opp i vekt" "vil gå opp 5kg" osv.... Det er jo bare å bla seg nedover på siden her ;) Nei, dette er faktisk første post her fra meg på mange måneder :)

Skrevet
4 minutter siden, lissi2 skrev:

Så du mener at folk ikke skal få opprette tråd i et underforum som spesielt er laget for disse:

Kosthold, trening og sport

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan ikke være både bruker og anonymbruker i en og samme tråd. 

• Liker 1
Skrevet
8 minutter siden, teblad skrev:

Du kan ikke være både bruker og anonymbruker i en og samme tråd. 

dte var ikke meninfa faen

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

dte var ikke meninfa faen

:ph34r:

Skrevet

:fnise:

Anonymkode: 78798...fc1

• Liker 2
Skrevet (endret)
36 minutter siden, lissi2 skrev:

Så det var du som var TS ja. Jeg trodde TS var en gutt.  :fnise:

Første post ja.

Endret av teblad
Skrevet
7 minutter siden, teblad skrev:

Så det var du som var TS ja. Jeg trodde TS var en gutt.  :fnise:

Første post ja.

Hæ? Nei, dette er min første post på mange månder, men glente å trykke den anonym knappen så jeg ble ikke anonym.

Skrevet

Hæ? Nei, dette er min første post på mange månder, men glente å trykke den anonym knappen så jeg ble ikke anonym.

og jeg er en gutt ;) 

Skrevet

og jeg er en gutt ;)

lissi2

• Nybegynner
  •  
  • lissi2
  • Medlem
  •  95  12
  • Kjønn: Kvinne
  • Liker 1
Skrevet
10 minutter siden, teblad skrev:

lissi2

• Nybegynner
  •  
  • lissi2
  • Medlem
  •  95  12
  • Kjønn: Kvinne

det sier da ingenting

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

det sier da ingenting

Neida, gjorde deg bare oppmerksom på det. I tilfelle du ikke visste om det. :)

Skrevet
Akkurat nå, teblad skrev:

Neida, gjorde deg bare oppmerksom på det. I tilfelle du ikke visste om det. :)

nei

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Eller tråder som "er dette for mye mat?" hvor mange kalorier er dette? osv... hahaha

TS, når du oppfordrer folk til å søke opp info på nettet, mener du da at folk som i utgangspunktet har et lavt kunnskapsnivå om trening og kosthold lett vil finne frem i den jungelen av info, som ofte er motstridende alt etter kilder man finner, via Google? Det er riktignok et lavt kunnskapsnivå om kosthold og trening hos mange som starter tråder her inne, det er kanskje det hos en stor del av befolkningen, men folk som vil lære mer må begynne et sted, og vi har alle vært nybegynnere en gang, Å heve terskelen for hva det er lov til å spørre om her, slik at bare de mer "avanserte" tør starte diskusjoner og stille spørsmål, vil ikke akkurat bidra til å heve det kunnskapsnivået.

Det finnes også veldig mange nettsider og forum på det nettet du vil folk skal bruke for å skaffe info, der diskusjon foregår på et høyere nivå, og artikler er beregnet på folk som kan en del i utgangspunktet. Hvis KG holder et for lavt nivå for deg, har jo du mulighet til å oppsøke disse sidene?

Og alle som har vært her en stund og sett tråder som du beskriver, kjenner dem igjen via overskriften, så om du insisterer på at dette er stedet du vil diskutere slikt, men ikke vil bidra i sånne tråder, er de jo veldig lette å unngå. Du bare lar være å lese dem, eller, hvis du oppdager at du ved en feil har lest et åpningsinnlegg du synes er teit og repeterer noe du har lest for mange ganger før, kan du jo enkelt bare klikke deg ut av tråden og finne tråder du synes er mer interessante. Hvis overskriften i en tråd er "Har jeg spist for mye i dag/hvor mange kalorier er det i det jeg har spist/jeg må ned i vekt FORT, hvordan", er det en grei indikator på at du sikkert ikke trenger gå inn i tråden overhodet.

Hvis det er for mye teite spørsmål her til at du ikke orker mer, finn deg et forum med folk på ditt høye nivå, da?

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...