AnonymBruker Skrevet 11. desember 2016 #1 Skrevet 11. desember 2016 Han oppførte seg ganske dustete når vi var sammen. Varte kun er halvt år og han ville ikke forplikte seg. Når jeg var på juleferie så lå han med en annen. Når jeg hadde blåmerke på låret så mistenkte han meg for å ha ligget med en annen. Han skulle stadig kritisere utseende mitt og dumpe sine problemer på meg. Det er flere år siden. Jeg fikk nok og gjorde det slutt. Nå er han gift. Men skjønner ikke at han stadig skal ringe meg. Kan han ikke la meg være? de siste to gangene har jeg ikke tatt telefonen. Noen meninger? Anonymkode: 2d98f...922
Gjest Catalina Culès Skrevet 11. desember 2016 #3 Skrevet 11. desember 2016 Han går vel lei ettervert om du ikke svarer. Eller du kan blokkere nummeret hans.
JenniferA Skrevet 11. desember 2016 #4 Skrevet 11. desember 2016 (endret) 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han oppførte seg ganske dustete når vi var sammen. Varte kun er halvt år og han ville ikke forplikte seg. Når jeg var på juleferie så lå han med en annen. Når jeg hadde blåmerke på låret så mistenkte han meg for å ha ligget med en annen. Han skulle stadig kritisere utseende mitt og dumpe sine problemer på meg. Det er flere år siden. Jeg fikk nok og gjorde det slutt. Nå er han gift. Men skjønner ikke at han stadig skal ringe meg. Kan han ikke la meg være? de siste to gangene har jeg ikke tatt telefonen. Noen meninger? Anonymkode: 2d98f...922 Jeg ville spurt han hva han ville. Kanskje han vil si et unnskyld for hvordan han behandlet deg. Endret 11. desember 2016 av JenniferA 2
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2016 #5 Skrevet 25. desember 2016 Sånn driver min eks også. Tror han føler han må forklare seg på ett vis. Han forklarer hvorfor han dater, han forklarer hvorfor det ble slutt, han forklarer alt han gjør i livet sitt enkelt og greit. Jeg er over han, men føler han ringer meg for å "forklare" alt fordi han ikke er over meg. Kanskje det er det samme med deg? Eksen min var på samme måte i forholdet vårt (minus utro) og det er derfor jeg fikk nok også. Så kanskje derfor han må forklare seg jeg har sluttet med å ta telefonen - og faktisk blokkert nummeret hans. Han får ikke tak i meg mer, og jeg ser ikke noe til han. Utrolig digg. Men klart hvis du ikke er over han og trenger en avslutning, bør du ta en fem-minutters avslutnings prat. Anonymkode: f523d...84f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå