Hamik Skrevet 11. desember 2016 #1 Skrevet 11. desember 2016 Hvor mange ganger er det greit å sende meldinger/snaps etc. til den du dater uten at det blir reknet som masing og virke overivrig? flere ganger for dagen- daglig- noen ganger for uka? ?
Scott Skrevet 11. desember 2016 #2 Skrevet 11. desember 2016 Det varierer voldsomt fra relasjon til relasjon. At det er relativ balansert ifht hvor mye begge sender og tar kontakt, er gjerne en god indikator hvis en er usikker
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2016 #3 Skrevet 11. desember 2016 1 time siden, Scott skrev: At det er relativ balansert ifht hvor mye begge sender og tar kontakt, er gjerne en god indikator hvis en er usikker Dette. Om det er noen jeg ikke kjenner så veldig godt så ser jeg det alltid an i forhold til hvordan han svarer og hvorvidt han starter en ny samtale senere. Jeg er veldig glad i å tekste (eller var i alle fall det da jeg var student og singel - nå som jeg har en litt travlere hverdag setter jeg mer pris på ro og færre notifications), men hvor mye jeg har tekstet (eller snappet) med dates har variert veldig. Noen er interessert i det, mens andre synes det er masete. For min del så legger jeg alltid linjen lavt i starten og justerer meg heller etter hans vaner. Anonymkode: cb30d...1b0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå