AnonymBruker Skrevet 11. desember 2016 #1 Skrevet 11. desember 2016 Hei. Nå var jeg ikke helt sikker på under hvilket emne jeg skulle poste denne tråden. Jeg bor i en familie da, med barn. Har en yngre bror. Jeg er 19 år. Gikk på vgs i vår. Bor fremdeles hjemme. Dette fordi jeg gjorde det helt forferdelig på skolen da jeg gikk der, og strøk i flere fag. Nå angrer jeg meg, for her sitter jeg. Jeg vil gjerne få meg en jobb, men det klarte jeg ikke å få til. Da jeg har 100 tusen i gjeld, og et abonnement som er sprret, da blir det vanskleig å få seg jobb. Så jeg har av den grunn så og si ingen penger. For å få tak i noen penger er jeg nødt tilå sende bilder av meg selv, eller gjøre ting. Det gjør at jeg ikke føler så bra om meg selv. Jeg er en hore, og hvem ser vel på det som noe positiv? Jeg er en enstøing, så jeg har ingen venner. Derfor har jeg ingen til å hjelpe meg med det økonomiske greiene. Jeg regner med at jeg kanskje blir satt inn, hvem vet. Så kjeder jeg meg utrolig mye. Det er ingenting å gjøre, og jeg er mesteparten av tiden veldig stresset da de her hjemme ønsker meg ut av huset og at jeg skal flytte bort. Men jeg vet ikke hvor jeg skal flytte uten noen penger. Det er det. Mamma er ganske grei på akkuratt det, men hun har en forlovede som som det virker som om er litt lei av meg. Han er rett og slett frekk, Han liker meg ikke fordi han synes at jeg behandler alle respektløst, ved å rote, stjele eller ved å ikke møte opp til familiesammenkommster. Men det er ikke sånn at jeg vil være så lite moralsk, jeg er blitt blitt nødt til å være sånn, sånn for å få ting til å gå rundt. Så jeg er ekstremt lei av alt. Jeg har ikkenoe godt rykte på meg. De fleste her i byen ved hvem jeg er. Jeg er kjent som en raring. Det høres rart ut, men det er faktisk ganske sant. Tar jeg bussen f.eks vil folk glo meg inn når jeg går inn, eller hilser jeg på bussjåføren vil han se rart på meg. Jeg tror ikke det finnes noen som ikke ser på meg som rar. Jeg skulle så ønskej eg var normal, At jegbare kunne reist tilbake i tid, og fiksa opp i alt. Familien min har ikke lenger tillit til meg. Så er jeg så flau over å være meg siden alle forventer at jeg skal gjøre noe. Gå på høyskole eller jobbe eller noe sånt, men jeg gjør jo ikke noe sånt. Og alle har forstått at jeg er en raring, og har lav status. Selv familien. Før var det slik at det var de jeg kunne være meg selv med, men nå vet alle alt om meg, og jeghar ingen jeg kan slappe av meg lenger. De oppfører seg rart rundt meg, og graver i livet mitt. Så jeg kan ikke møte familien lenger siden da vil de komme med spørsmålå, og jeg har ingen svar og føler meg driti ut. I tillegg til dette kan jeg ikke snakke no ssærlig da jeg har ødelagte tenner, grunnet at jeg ikke gadd å pusse de en stund, så de er sorte og folkblir sjokkerte, og det er også en grunn til at jeg ikke har fått meg jobb siden folk blir sjokkerte over hvordan jeg ser ut. Det er trist å tenke på. For to år siden, da så jeg normal ut. Anonymkode: 0ccd2...1b8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå