HJELP321 Skrevet 11. desember 2016 #1 Skrevet 11. desember 2016 Hei! Var på byen i helga, og hadde en bra kveld med gode kompiser. I løpet av kvelden dukket det opp noen jenter som tydelig ville snakke med meg. Disse situasjonene skjedde på dansegulvet. Husker den ene jenta hilste på meg og, men følte meg dum når jeg nesten måtte skrike pga. musikken... Tenkte at jeg måtte snakke med henne en annen plass, men visste ikke hvordan... Hvordan skal man gå videre i en slik situasjon? Hva kan man snakke om? Hvordan tar man selv kontakt med en pen jente? Er veldig ny til alt dette... Gikk ut av et forhold som varte i 6 år for en stund siden. Vi var 14 når vi ble sammen. Derfor er jeg ny til singellivet, sjekking, og alt det der.. Er selv 20 år.
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2016 #2 Skrevet 11. desember 2016 Snakke om: skole/jobb, interesser, fellesinteresser... Ikke politikk unless den andre personen starter og man selv er interessert.. Æff. Eller religion, don't go there. Trekk til et litt roligere område, å skrike over musikk er ikke gøy. Hva gjør du her ikveld? Går du her ofte? Hva driver du med? Ha gjerne et spørsmål som omhandler jobben, feks om det er butikkjobb: hva er den galneste kunden de har hatt.. Gi jenta noe å prate litt om! Jeg er hyggelig med mannfolk som sier hei i baren, men på dansegulv har jeg bare et fokus: å danse. Sleezy buttrubbin på dansegulv er no-no. Komplimenter spørs det litt på - ikke dra en sjekkereplikk! Komplimenter på feks kjole eller hår er gull verdt for min del. Anonymkode: 127c3...f9a
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2016 #3 Skrevet 11. desember 2016 Hvis ei jente kommer bort til deg på dansegolvet, så er det bare å kjøre på. Er det for høy lyd til å snakke, så har du god grunn til å komme svært nærme ansiktet hennes da det blir eneste måten å høre henne på. Med litt selvtillit så kysser du henne også. Fleste jenter på typisk klubb-dansegolv, etter min erfaring, virker ikke ut til å ha lyst på mye samtale men heller fysisk kontakt. Anonymkode: a2c27...72a
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2016 #4 Skrevet 11. desember 2016 sjekk denne bloggen, de har alle svar du trenger om damer og sjekking; http://www.0330.no/2012/07/kan-man-lre-sjekking-pa-en-helg.html Til syvende og sist er rådet å bare gå bort til damen du vil snakke med, hilse og si "hei, jeg måtte bare hilse på deg, jeg heter ...." Det viser intensjon, er direkte, og veldig tøft ettersom nesten ingen menn klarer å bare gå rett bort til fremmede jenter uten noe felle bekjente. Hvis du ikke klarer det så betyr det at du ikke føler at du er "bra nok" i deg selv, og da må du jobbe med det. Anonymkode: 1aa92...a54
draug 75 Skrevet 12. desember 2016 #5 Skrevet 12. desember 2016 Det finnes det ingen facit på. Men "alvorlige" og potensielt kontroversielle tema som politikk, krig, økonomi og slikt skal du holde deg unna. videre er jobb og skole dritkjedelige tema. Man får tidsnok snakket om slikt. Finn noe morsomt, gjerne noe som er i situasjonen, men ikke begynn å drite ut andre (det kan smelle tilbake. Rett nok er det enkelte pua-er som anbefaler slikt, og mange jenter liker det faktisk - men hva sier slikt om folk?). Det beste er å få henne til å snakke om seg sjøl, og å holde seg til lette og muntre temaer. Vis at du har overskudd og vær morsom og interessant, vis at du kan kommunisere. Husk at dette er en ferdighet og en ferdighet må oppøves. Det er mer enn ei jente i verden, og du kan bruke så mange du vil på å øve deg.Bare lær av det. Og pass på kroppsspråket ditt. Beste tegnet på at du lykkes, er at hun fremdeles er vennlig og ikke virker utålmodig etter en 3-4 minutters tid.
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2016 #6 Skrevet 12. desember 2016 "Lyst å bli med i baren i stedet? Jeg hører ikke hva du sier.." Anonymkode: bab5c...0eb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå