Gå til innhold

Mens og graviditet

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Heidi26

Kan man ha en kort mens og samtidig være gravid??

Hadde mens 21.juni, mens 21.juli og kos to uker før 21.juli. Er kvalm :tunge1: og stusser over kort 1 og 1/2 dagers mens med etterfølgende brun (sorry detaljer) utflod..

Hva skal jeg gjøre? Vil ikke kaste bort unødvendig med penger på tester dersom jeg bare lider av innbildning... :roll::roll:

Noen som har opplevd det samme og kan få meg ned på jorden igjen?? :blunke:

Gir meg ikke før jeg evt. får mensen igjen eller ligger over doskålen og spyr....helst det siste.. :D

Takknemlig for alle som svarer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I mitt forrige svangerskap hadde jeg to slike blødninger. Jeg visste ikke at jeg var gravid, for jeg "hadde jo hatt mensen". Dette er imidlertid veldig vanlig. Mange har det, noen til og med gjennom hele svangerskapet.

I og med at dere hadde sex 14 dager før den siste blødningen, så kan det jo være "festeblødning" du har hatt.

Jeg ville ha tatt en test var jeg deg!

Klem fra Zebb :wink: 25+6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Romle (ikke innlogget)

Jeg er litt i samme situasjon. Fikk litt brunt i går, men det er bare 3 uker siden jeg hadde mensen sist. Har gått på pergotime i mellomtiden og kost som bare det :oops:

Jeg vil ikke håpe formye, særlig ikke når det kommer noe bunt, da tenker jeg jo at resten av tanta er på vei. OG DET VIL JEG IKKE!!!! :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...