Gå til innhold

Musikk/underholdning, sminke og hår

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Vi gifter oss juni 2017 og trenger hjelp med å finne to ting foreløpig:

- Swing/jazzband som gjerne ikke koster allverdens (alle koster min. 20k). Gjerne amatører som kan lage liv.
- En makeupartist som sminker og fikser håret til brud og evt forlover som igjen, ikke koster all verdens.

Har dere noen tips/anbefalinger/erfaringer som dere kan dele med meg?

På forhånd, tusen takk for svar. Setter stor pris på det:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner du noen som driver med musikk? Da er det gjerne greit å spørre dem :) . Du kan jo spørre om noen du kjenner er god på å sminke og. Da kan det jo bli ganske billig :) . Mange muligheter. 

Skrevet
52 minutter siden, JenniferA skrev:

Kjenner du noen som driver med musikk? Da er det gjerne greit å spørre dem :) . Du kan jo spørre om noen du kjenner er god på å sminke og. Da kan det jo bli ganske billig :) . Mange muligheter. 

Vi har prøvd det. Kjenner dessverre ingen som holder på med dette.. :/

Skrevet (endret)
3 timer siden, miss93 skrev:

Vi har prøvd det. Kjenner dessverre ingen som holder på med dette.. :/

Jeg kjenner til flere som holder på med musikk. Ellers vet jeg om en del som synger i visse annledninger. Men kanskje du kan etterlyse folk som driver med musikk, og kan bidra uten å ta for mye penger for det via nettet. 

Jeg var i et bryllup en gang, og da var det en som sang helt fantastisk utover hele kirken.. denne i opera..: Helt fantastisk!. :hjerte::dagens-rose:

Endret av JenniferA
Skrevet

Jeg la ut annonse hvor jeg søkte etter som kunne sminke meg på finn.no sin småjobber. Hadde flere interesserte. Noen skulle ha mye for jobben, men dette var jenter som hadde tatt utdannelse innen sminke. Noen som bare hadde det som hobby. Jeg skal bruke en som ikke skulle ha så mye for selve jobben. Men vi har avtalt en prøvetime, så jeg ser om jeg er fornøyd osv. Og hun sendt meg Mail med bilder av tidligere jobber hun har hatt. 

Angående musikk har jeg ikke annet forslag enn å bruke Finn.no småjobber der også. Jeg er ivertfall så langt fornøyd. Brukt det tidligere til utvask av leilighet.  Men litt typisk at det er en del utlendinger som tar disse jobbene, du må være komfortabel med det. Mange som gjør en god jobb 😊

Skrevet

Hvor i landet er det bryllupet skal stå? Det er jo litt vesentlig for hvilke band som kan være aktuelle.

Anonymkode: 52b18...531

Skrevet

Lurer også på det samme som AB over her. Hvor i landet er det? Er det i innlandet så har jeg flere tips :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...