Gå til innhold

Avvist på grund av min høyde?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg møtte en kjempe kjekk og hyggelig gutt på et online dating sted, det var han som tok kontakt. Vi snakket endel og han virket veldig snill, men så plutselig svarte han ikke på en stund. Når han endelig svarte, sa han rett og slett at han ikke kunne date meg pga. høyden min ( han var 1.83 og jeg er 1.62). Han sa at han hadde datet lave jenter før men at dette ikke hadde gått særlig bra i senga. Jeg for min del har mange venner som også er lave som meg og som har vært/ er sammen med gutter på den høyden og de har et utrolig sexliv, så synes dette høres ut som en teit unnskylding. Synes han kunne rett og slett ha sagt at han ikke var interessert i stedet for å skylde på høyden min... Men ligger det noe i det han sier? Fungerer sex dårlig når det er så stor høyde forskjell?

Anonymkode: 279a2...c48

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner jeg damer rett så har du sikkert skrevet på profilen din at du ikke er interessert i menn som er under x centimeter høye. 

Anonymkode: 52809...764

• Liker 1
Skrevet

Det er nok noen som synes det fungerer dårligere da. Tror ikke det gjelder mange. 

Anonymkode: 75115...aaf

Skrevet

lei av tråder som har me høyde på damer og gjøre seriøst. så overfladisk

• Liker 1
Skrevet

Det er bare en unnskyldning. Men dere har jo ikke engang møttes, så jeg ser ikke hvorfor du legger noe i det.

Anonymkode: 855e2...184

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kjenner jeg damer rett så har du sikkert skrevet på profilen din at du ikke er interessert i menn som er under x centimeter høye. 

Kjenner jeg menn som gjøre det. Maange men ikke er interessert i jenter som er under 170.

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjenner jeg menn som gjøre det. Maange men ikke er interessert i jenter som er under 170.

Det er det dummeste jeg har lest.

• Liker 3
Skrevet

Jeg er like høy som deg og 3 av eksene mine har vært 183-185. Har ikke vært noe problem med høyde for å si det sånn. Det er jo bare 20 cm, så det er jo ikke veldig voldsomt. Så enten har han veldig høydepreferanser, eller så var det en unnskyldning. 

Nåværende kjærste er 175, og jeg merker ikke noe forskjell på høyden fra exene når det kommer til sex. 

Anonymkode: e8a17...60e

Skrevet

I dette tilfellet, bare noe han sa. Gå videre du.

Anonymkode: f81c2...08a

Skrevet

Jeg møtte en kjempe kjekk og hyggelig gutt på et online dating sted, det var han som tok kontakt. Vi snakket endel og han virket veldig snill, men så plutselig svarte han ikke på en stund. Når han endelig svarte, sa han rett og slett at han ikke kunne date meg pga. høyden min ( han var 1.83 og jeg er 1.62). Han sa at han hadde datet lave jenter før men at dette ikke hadde gått særlig bra i senga. Jeg for min del har mange venner som også er lave som meg og som har vært/ er sammen med gutter på den høyden og de har et utrolig sexliv, så synes dette høres ut som en teit unnskylding. Synes han kunne rett og slett ha sagt at han ikke var interessert i stedet for å skylde på høyden min... Men ligger det noe i det han sier? Fungerer sex dårlig når det er så stor høyde forskjell?

Jepp, det er en teit unnskyldning. Han kan jo ha erfaring at det har fungert dårlig tidligere, men det er personavhengig hvordan sexen er med en person. 20 cm høydeforskjell er ikke nok for å ødelegge ett sexliv. Dersom han har opplevd dette gjentakende ganger, vel... hva er da alle har hatt til felles? Han :P

Har selv nok av erfaring hvor høydeforskjeller er mer enn 20 cm, og det har aldri vært ett problem!

Men når han kommer med teite unnskyldninger, er det så spennende å være med han da...?

Anonymkode: 7e79e...e50

Skrevet

Utrolig mange høydetråder for tiden som ikke henger sammen med virkeligheten. Dette er en av dem. 

Jeg tror du lager utrolig mange slike høydetråder fordi du vil hakke på lave kvinner eller noe. Ingen pirker så mye på høyde som du gjør.

Anonymkode: 2b066...880

• Liker 1
Skrevet

Det er det dummeste jeg har lest.

Enig!

Skrevet

Jeg er 1,81 og hadde ingen problemer med å ha sex med hun på 1,50. Virker som en dårlig unnskyldning.

• Liker 1
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fungerer sex dårlig når det er så stor høyde forskjell?

Tvert i mot! 

Anonymkode: 7f8c3...a3f

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ser du ut som Marilyn Monroe, så bryr de seg sannelig ikke om du er 140

Anonymkode: 2e32a...6a8

Skrevet

Dummeste jeg har lest...Natalie Portman, som regnes som ei av verdens vakreste damer, er 1.60, altså 2 cm lavere enn deg.

Ellers har du Megan Fox på 1.63,

Halle Berry med drømmekropp på 1.65, samme med Jennifer Lopez

Scarlett Johanson : 1.60

Emma Watson på 1.65

Miley Curus 1.65

Kristen Stewart 1.65

Anonymkode: 1a63e...4c9

• Liker 2
Skrevet

Attraktivitet handler aldri om høyde alene, men om helhet og proposjoner.

Anonymkode: 1a63e...4c9

• Liker 1
Skrevet

Hadde han bare avvist deg uten ett ord, hadde du kalt han feig og at du hadde heller foretrukket at han hadde vært ærlig. Vel, her var han iallefall ærlig, gi mannen honnør for det. 

Anonymkode: a323a...d9d

Skrevet

Kvinner under 1.60:

Image result for shakira boyfriend current

Image result for will smith wife

Image result for rachel bilson hayden christensenImage result for ariana grande and justin bieberImage result for salma hayekImage result for vanessa hudgens and austin butlerRelated imageRelated imageRelated image

Image result for reese witherspoon and ryan phillippe

Image result for rachel bilson hayden christensen

Anonymkode: 4bb51...949

• Liker 3
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kvinner under 1.60:

*bilder*

Anonymkode: 4bb51...949

Og dama mi, som er dobbelt så pen!

Anonymkode: 1995f...72a

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...