Gå til innhold

Hva ønsker dere egentlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sett mange tråder her inne der den ene ikke aner hva den andre ønsker i et forhold eller om man bare flørter/holder på. Det virker som enkelte har et stort behov for å være kostbare og kalde med engang noen liker dem. Hvorfor er det slik? Hvorfor vil du gjøre den du er sammen med/flørter med usikker? Har aldri forstått poenget. Er det for å virke interessant? Har opplevd dette selv og jeg blir bare uinteressert og går videre om noen er slik mot meg. Selv kunne jeg ikke vært slik noen noen, det virker jo bare falskt og ufint. Hvorfor ikke bare være greie og vise hverandre at dere bryr dere. 

Anonymkode: dd745...89b

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har sett mange tråder her inne der den ene ikke aner hva den andre ønsker i et forhold eller om man bare flørter/holder på. Det virker som enkelte har et stort behov for å være kostbare og kalde med engang noen liker dem. Hvorfor er det slik? Hvorfor vil du gjøre den du er sammen med/flørter med usikker? Har aldri forstått poenget. Er det for å virke interessant? Har opplevd dette selv og jeg blir bare uinteressert og går videre om noen er slik mot meg. Selv kunne jeg ikke vært slik noen noen, det virker jo bare falskt og ufint. Hvorfor ikke bare være greie og vise hverandre at dere bryr dere. 

Anonymkode: dd745...89b

Fin teori, men nå er det jo sånn at en solid andel av "folk flest" ikke er ok mennesker. Statistisk sett blir feks 1 av 10 barn psykisk eller fysisk mishandlet av sin familie. La oss anta at familier flest er to voksne, to barn. Det betyr at minst 1 av 10 der ute er en absolutt møkkaperson. Så det er ikke så rart om du støter på noen av dem mens du dater eller er på nett - 1 av 10 er 500 000 nordmenn. Og dette er altså et minimumstall. Trolig er realiteten at 1 million av oss er folk du virkelig, virkelig ikke ønsker omgås.

Anonymkode: 8c7a4...389

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...