Seterjenta Skrevet 30. november 2004 #1 Skrevet 30. november 2004 Er det noen som vet hvor og når det skal være bryllupsmesser neste år? På Østlandsområdet...
Gjest Soon Mrs S Skrevet 30. november 2004 #2 Skrevet 30. november 2004 Hei! Fant denne oversikten på nett - Clarion Hotell Stavanger. Miranda brudesalong Torsdag 13. januar 2005 - Stavanger Ford Kverneland på Forus Agenda-Event Lørdag og Søndag 15-16. Januar 2005 - Raddisson SAS Bergen Belle Amie Brudesalong Søndag 16. januar 2005 - Brittannia Hotel Trondheim Christiania GlasMagasin Søndag 16. januar 2005 - Den Gamle Skrivergaarden Mysen Handelsstanden Mysen Mandag 17.januar 2005 - Radisson SAS Oslo Plaza Christiania GlasMagasin Søndag 23. januar 2005 - Rica Seilet Hotel Molde Nowak Entertainment Søndag 23. januar 2005 - Rica Parken Hotell Ålesund Cabal Modeller Søndag 23. januar 2005 - Rica Klubben Hotell Tønsberg Rica Hotell Torsdag 06.februar 2005
Seterjenta Skrevet 30. november 2004 Forfatter #3 Skrevet 30. november 2004 Tusen takk!! Har aldri vært på slikt, må man kjøpe billetter, eller er det bare å troppe opp?
Suebird Skrevet 30. november 2004 #4 Skrevet 30. november 2004 Tusen takk!! Har aldri vært på slikt, må man kjøpe billetter, eller er det bare å troppe opp? Vet jo ikke om det er slik overalt, men der hvor jeg var kjøpte vi billetter i forkant. Ta kontakt med de som arrangerer. Om du ikke vet det, vet sikkert en brudesalong i nærheten av deg det så da kan du spørre de
Gjest Soon Mrs S Skrevet 30. november 2004 #5 Skrevet 30. november 2004 Hei Vi måtte kjøpe billettene hos Christiania Glassmagasinet, fikk høre at de bare skal selge 400 bill til messen i trondheim.
Gjest Soon Mrs S Skrevet 2. desember 2004 #8 Skrevet 2. desember 2004 På messen i trondheim får vi blant annet se nyeste klær til brudgom, brudekjoler. Det blir stands fra forskjellige leverandører innen fotografering, servise, reise m.m Håper de gir oss gode tilbud de som har stands :-) Det blir servert lunsj, og kanskje vi blir kjent med andre par som skal gifte seg. Gleder meg Vi betalte 190,- pr.bill
smilepia Skrevet 2. desember 2004 #9 Skrevet 2. desember 2004 Dere som går på messe - får dere mannen med på dette, eller er det en jentegreie? Kunne jo vært kjekkt å fått klær til han presentert. Men frykter nesten litt å se på brudekjoler - tenk om jeg ser en finere enn den jeg har valgt? -Smilepia-
Gjest Soon Mrs S Skrevet 2. desember 2004 #10 Skrevet 2. desember 2004 Dere som går på messe - får dere mannen med på dette, eller er det en jentegreie? Smilepia- Jeg og min samboer var sammen å så på klær til han hos Gunnar Ree i trondheim. Han som hjalp oss fortalte at det kommer mye nytt som blir vist i showet, samboer ble helt tent på å dra til bryllupsmessen da. Han fortalte at han egentlig skulle melde pass og la meg dra sammen med ei vennine heller. Da han innså at det var noe der som interesserte han fikk han også lyst til å dra... Tror de fleste mannfolkene vil kunne tenke seg å være med, det angår jo dem også. Gleder oss iallefall :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå