Honey Dew Skrevet 22. april 2018 #4681 Del Skrevet 22. april 2018 (endret) ... Endret 22. april 2018 av Honey Dew Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2018 #4682 Del Skrevet 22. april 2018 12 timer siden, AnonymBruker skrev: "Jeg har bursdag i dag, å meg og kjæresten skal ut å spise is! Hva skal jeg velge ? SHAVE ICE eller KULEIS?".. bare jeg som reagerte litt på den? Hun er jo så tydeligvis ikke interessert i hva hun skal spise. er mer for å høste bursdags hilsener. Har sett flere slike poster i det siste, ny trend? Konkurranse om hvem som får flest likes og bursdags hilsener? Anonymkode: e8469...c1f Reagerte også på den. Var jo også med et obligatorisk bilde av seg selv. Kleint! Anonymkode: e5a00...f77 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2018 #4683 Del Skrevet 22. april 2018 Sitat ''Jeg lurer på en ting. Samfunnet klager på dem under 18år, som drikker. Men hva skal dem egentlig gjøre? Ikke engang bowling har dem under 18år lov å spille, etter klokka 2100. Altså hvor er logikken?'' Hønelogikk. Anonymkode: e5a00...f77 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
penny_ Skrevet 22. april 2018 #4684 Del Skrevet 22. april 2018 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Herregud, hun som har lagt ut videoen der hun danser og vrikker rævva i stringtruse og en slags hudfarget topp/bh av noe slag, utenpå joggebuksa og singleten vel og merke, mens hun skal vaske klær.....at hun ikke blir flau Men hun får den hyllesten da. Anonymkode: 1a671...5ce Hva med hun har tatt bilde av seg selv kun iført bukse.... som er dratt så langt opp at den ser ut som en alt for liten jumpsuit fordi hun ikke finner BH-ene sine. Ikke noe jeg ville lagt ut 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElectricScum Skrevet 22. april 2018 #4685 Del Skrevet 22. april 2018 6 timer siden, penny_ skrev: Hva med hun har tatt bilde av seg selv kun iført bukse.... som er dratt så langt opp at den ser ut som en alt for liten jumpsuit fordi hun ikke finner BH-ene sine. Ikke noe jeg ville lagt ut Jeg skulle hatt en million for å legge ut et så lite flatterende bilde av meg selv, men det handler om min egen selvhøytidelighet. Stort sett synes jeg det er positivt at folk tør drite seg ut på en slik harmløs måte, selv om jeg ikke nødvendigvis deler humoren. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 22. april 2018 #4686 Del Skrevet 22. april 2018 20 timer siden, AnonymBruker skrev: "Jeg har bursdag i dag, å meg og kjæresten skal ut å spise is! Hva skal jeg velge ? SHAVE ICE eller KULEIS?".. bare jeg som reagerte litt på den? Hun er jo så tydeligvis ikke interessert i hva hun skal spise. er mer for å høste bursdags hilsener. Har sett flere slike poster i det siste, ny trend? Konkurranse om hvem som får flest likes og bursdags hilsener? Anonymkode: e8469...c1f The struggle is real Noen ganger er det så hinsides vanskelig å velge, selv noe så "enkelt" som dette. Dog tror jeg du har rett i at hun fisker etter oppmerksomhet ellers hadde hun nok ikke nevnt bursdagen. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2018 #4687 Del Skrevet 22. april 2018 Denne kommentaren var skrevet i en selfietråd. Under reagerte noen med at dette ikke var riktig plass å ta opp dette, mens andre var helt enige med henne. Anonymkode: dac91...b6e 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 22. april 2018 #4688 Del Skrevet 22. april 2018 Tydeligvis tiden for "hvor gammel ser jeg ut" bilder igjen... Ble litt "fascinert" av akkurat dette innlegget Sitat Ok ser andre legger ut gjett min alder . Så hva tror dere ? Hvor gammel ser jeg ut som ? Her uten sminke.. Å hvor høy er jeg i høyden ? For det første, så er det ikke så lett å gjette høyde da man hverken ser hele personen eller har noe ved siden av å sammenligne med. Samtidig lurer jeg på: er det mulig å være høy i bredden...? 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskopi Skrevet 22. april 2018 #4689 Del Skrevet 22. april 2018 @orfeus you are welcome 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orfeus Skrevet 22. april 2018 #4690 Del Skrevet 22. april 2018 11 minutter siden, Maskopi skrev: @orfeus you are welcome 😂 Sykeste underholdningen jeg har hatt på lenge. Denne tråden, altså 🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
decker Skrevet 22. april 2018 #4691 Del Skrevet 22. april 2018 Ei ytterst fascinerande gruppe. Eg veit liksom ikkje heilt om eg skal beundra folk for at dei delar livet sitt så hemningslaust offentleg utan å skjemmas, eller om dei rett og slett ikkje har kognitive evner til å forstå rekkevidde av det dei gjer. Viss det er lov å seie høgt. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
decker Skrevet 22. april 2018 #4692 Del Skrevet 22. april 2018 Apropos «hvor gammel er jeg» har dei no laga ein samletråd, som etter ein time har over tusen svar. Og halvparten legg ut bilete med filter, sjølvsagt. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Snop Skrevet 22. april 2018 Populært innlegg #4693 Del Skrevet 22. april 2018 1 time siden, Titania skrev: Tydeligvis tiden for "hvor gammel ser jeg ut" bilder igjen... Ble litt "fascinert" av akkurat dette innlegget For det første, så er det ikke så lett å gjette høyde da man hverken ser hele personen eller har noe ved siden av å sammenligne med. Samtidig lurer jeg på: er det mulig å være høy i bredden...? Jeg er ikke overvektig, jeg er bare høy i bredden. 58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orfeus Skrevet 22. april 2018 #4694 Del Skrevet 22. april 2018 Makeløst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vitting Skrevet 23. april 2018 #4695 Del Skrevet 23. april 2018 (endret) 9 timer siden, decker skrev: Apropos «hvor gammel er jeg» har dei no laga ein samletråd, som etter ein time har over tusen svar. Og halvparten legg ut bilete med filter, sjølvsagt. Det slår meg; hvor trist er det ikke at så mange mennesker føler så sterkt behov for oppmerksomhet? Og da mener _ikke_ jeg at jeg omtaler de på ned nedlatende måten, men på den triste måten. Type, kanskje ble de oversett som barn? Kanskje blir de oversett av mannen sin? Har de alle noen slags trist skjebne? For det er jo oppmerksomhet man har behov for, når man legger ut slike bilder. ALT, bare for å bli vurdert i noen sekunder av andre menneskers liv. Skulle tro vi var kinesere som forsvant i en folkemengde av 1 milliard mennesker, men vi er jo ikke det. Vi er et av verdens minst befolkede land. Er det så store problemer i samfunnet med å bli sett? Endret 23. april 2018 av Vitting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marimba Skrevet 23. april 2018 #4696 Del Skrevet 23. april 2018 34 minutter siden, Vitting skrev: Det slår meg; hvor trist er det ikke at så mange mennesker føler så sterkt behov for oppmerksomhet? Og da mener _ikke_ jeg at jeg omtaler de på ned nedlatende måten, men på den triste måten. Type, kanskje ble de oversett som barn? Kanskje blir de oversett av mannen sin? Har de alle noen slags trist skjebne? For det er jo oppmerksomhet man har behov for, når man legger ut slike bilder. ALT, bare for å bli vurdert i noen sekunder av andre menneskers liv. Skulle tro vi var kinesere som forsvant i en folkemengde av 1 milliard mennesker, men vi er jo ikke det. Vi er et av verdens minst befolkede land. Er det så store problemer i samfunnet med å bli sett? Kan det være en av "bivirkningene" av at vi er et så "kaldt" folkeslag i forhold til mange andre? I andre kulturer er det jo vanlig å prate med ukjente, hilse på folk på butikken og bussen osv, så mange får jo sjokk når de kommer hit? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lerke987 Skrevet 23. april 2018 #4697 Del Skrevet 23. april 2018 2 timer siden, Vitting skrev: Det slår meg; hvor trist er det ikke at så mange mennesker føler så sterkt behov for oppmerksomhet? Og da mener _ikke_ jeg at jeg omtaler de på ned nedlatende måten, men på den triste måten. Type, kanskje ble de oversett som barn? Kanskje blir de oversett av mannen sin? Har de alle noen slags trist skjebne? For det er jo oppmerksomhet man har behov for, når man legger ut slike bilder. ALT, bare for å bli vurdert i noen sekunder av andre menneskers liv. Skulle tro vi var kinesere som forsvant i en folkemengde av 1 milliard mennesker, men vi er jo ikke det. Vi er et av verdens minst befolkede land. Er det så store problemer i samfunnet med å bli sett? Tror det handler mye om å føle seg som en del av noe. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2018 #4698 Del Skrevet 23. april 2018 På 22.4.2018 den 10.59, penny_ skrev: Hva med hun har tatt bilde av seg selv kun iført bukse.... som er dratt så langt opp at den ser ut som en alt for liten jumpsuit fordi hun ikke finner BH-ene sine. Ikke noe jeg ville lagt ut Jeg lo så tårene trillet av det bildet men jeg kunne aldri lagt ut noe sånt selv Anonymkode: 2b03f...3e5 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caelyn Skrevet 23. april 2018 #4699 Del Skrevet 23. april 2018 Uff, så trist.. Det er en tråd der inne nå om hvor ofte og hvor viktig sex er i et forhold. Dette er noe folk har lagt ut med fullt navn og bilde:"Off for et ork 😂😂🙈 av og til når jeg orka har lyst 😂🙈 samsover me guttungen😅 så dt blir bare når jeg orka" "Jeg liker ikke sex noe særlig og har det veldig sjeldent. Har datter og samboer, samboeren er veldig glad i sex men aksepterer at det skjer sjeldent og presser meg aldri. " "Jeg kunne fint klart meg uten, sex spiller nada rolle for meg." Kan ikke være mye hyggelig om mennene får høre noe av dette? Eller er det bare jeg som er "hårsår"? 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2018 #4700 Del Skrevet 23. april 2018 5 minutter siden, Caelyn skrev: Uff, så trist.. Det er en tråd der inne nå om hvor ofte og hvor viktig sex er i et forhold. Dette er noe folk har lagt ut med fullt navn og bilde:"Off for et ork 😂😂🙈 av og til når jeg orka har lyst 😂🙈 samsover me guttungen😅 så dt blir bare når jeg orka" "Jeg liker ikke sex noe særlig og har det veldig sjeldent. Har datter og samboer, samboeren er veldig glad i sex men aksepterer at det skjer sjeldent og presser meg aldri. " "Jeg kunne fint klart meg uten, sex spiller nada rolle for meg." Kan ikke være mye hyggelig om mennene får høre noe av dette? Eller er det bare jeg som er "hårsår"? Det er faktisk mange av oss som er aseksuelle og det trenger ikke ha noe som helst med den aktuelle partneren å gjøre Anonymkode: b2c0c...770 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå