Thildamor Skrevet 12. april 2018 #4581 Del Skrevet 12. april 2018 9 timer siden, Titania skrev: Enda en av disse "skriv et land for hver bokstav i navnet ditt" tråd. Tror noen sov i geografitimen... Mallorca, London, Berlin, Orlando, Madrid, Roma, Afrika, Asia og Riga (overraskende mange som nevner denne) er blant "landene" som blir nevnt. I tillegg til Amerika da. Jeg regner jo med at de bare ikke tenker seg om, og mener USA, men man vet jo aldri. Og selv om ikke alle er/har vært skolelys, så burde man i hvertfall vite at Asia og Afrika er verdensdeler... Sirilanka er nevnt......trodde hun het Siri Lanka....fra Sri Lanka.....😂😂😂😂 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thildamor Skrevet 12. april 2018 #4582 Del Skrevet 12. april 2018 14 timer siden, Bondenisse skrev: Ett gullkorn jeg fant sist jeg sjekka gruppa Wow! Både Hønehjørnet og barnevernet vil vi ha fullstendig fjernet........say no more...😂😂😂 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2018 #4583 Del Skrevet 12. april 2018 2 timer siden, Titania skrev: I land-navnetråden fortsetter det visst enda Jeg liker at det er ei som går inn og retter på de som skriver byer/verdensdeler i steden for land :D En som har A i navnet har tydeligvis skrevet Amerika og blitt rettet på. Så hun byttet det ut med Afrika En annen trodde visst at Hawaii var et land... Også er det en som kommenterer Hvor på hun får til svar Kanskje hun tenkte på Sør-Afrika? Det er jo et land i Afrika Anonymkode: cacb5...cb9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2018 #4584 Del Skrevet 12. april 2018 15 minutter siden, AnonymBruker said: Kanskje hun tenkte på Sør-Afrika? Det er jo et land i Afrika Anonymkode: cacb5...cb9 Det er jo helt irrelevant om hun tenkte på Sør-afrika, når bokstaven skulle starte på A og hun nevnte et kontinent. Anonymkode: d3d54...34f 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2018 #4585 Del Skrevet 12. april 2018 Bare meg som lurer litt på hva som ville skjedd med gruppa,dersom det bare ble lov til å skrive på bokmål eller nynorsk? Anonymkode: 2134f...923 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 12. april 2018 #4586 Del Skrevet 12. april 2018 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bare meg som lurer litt på hva som ville skjedd med gruppa,dersom det bare ble lov til å skrive på bokmål eller nynorsk? Anonymkode: 2134f...923 Du er absolutt ikke alene om det, nei 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2018 #4587 Del Skrevet 12. april 2018 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bare meg som lurer litt på hva som ville skjedd med gruppa,dersom det bare ble lov til å skrive på bokmål eller nynorsk? Anonymkode: 2134f...923 Forslag til aprilspøk i 2019. Se panikken bre seg... Anonymkode: 913e2...866 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lexie Grey Skrevet 13. april 2018 #4588 Del Skrevet 13. april 2018 Som svar på et innlegg der inne om folks kleineste jobbintervju er det ei som svarer.. dette?? Kan ikke skjønne hva folk får seg til å dele, særlig ikke med fullt navn ute. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superblomst Skrevet 13. april 2018 #4589 Del Skrevet 13. april 2018 Grunnleggeren har nå "forfatter" i bioen sin på instagram. Skulle ikke den boka være en samling av innleggene ANDRE har forfattet? 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kenpet Skrevet 13. april 2018 #4590 Del Skrevet 13. april 2018 (endret) På 12.4.2018 den 11.29, Titania skrev: Tror seriøst folk at Amerika og Afrika er egne land???? Ja e trudde Afrika va eit eget land, itte lett å få mæ c alt på skula🤗 Jeg har alltid tenkt at de som skriver med dialekt rett og slett er for dumme til å skrive bokmål. Jeg står fortsatt for dette, i hvertfall når jeg leser en slik kommentar. Endret 13. april 2018 av kenpet 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2018 #4591 Del Skrevet 13. april 2018 2 minutter siden, kenpet skrev: Jeg har alltid tenkt at de som skriver med dialekt rett og slett er for dumme til å skrive bokmål. Jeg står fortsatt for dette, i hvertfall når jeg leser en slik kommentar. Jeg skriver på min dialekt med folk fra plassen jeg kommer fra. Men bokmål ellers. Snakk om å dømme. Anonymkode: e3bee...f23 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2018 #4592 Del Skrevet 13. april 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg skriver på min dialekt med folk fra plassen jeg kommer fra. Men bokmål ellers. Snakk om å dømme. Anonymkode: e3bee...f23 Jeg og! Offentlige tekster på bokmål, lokale fb grupper og til venner skriver jeg dialekt. Anonymkode: b447b...3fc 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2018 #4593 Del Skrevet 13. april 2018 3 timer siden, Moondance skrev: Som svar på et innlegg der inne om folks kleineste jobbintervju er det ei som svarer.. dette?? Kan ikke skjønne hva folk får seg til å dele, særlig ikke med fullt navn ute. Denne tar jo kaka. Hadde noen sagt det til meg så hadde jeg faen meg følt meg ukomfortabel og blitt sint for at jeg ble ansatt pga at sjefen hadde lyst til å pule meg. Det er jo helt absurd at man skryter av det. Æsj Anonymkode: d38f5...e8c 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2018 #4594 Del Skrevet 13. april 2018 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg skriver på min dialekt med folk fra plassen jeg kommer fra. Men bokmål ellers. Snakk om å dømme. Anonymkode: e3bee...f23 Ville du skrevet på dialekt på Hønehjørnet? Ja eller nei? Jeg tenker at på så store grupper som på Hønehjørnet så blir det helt absurd å skrive på dialekt fordi at det er en så stor gruppe med så mange medlemmer fra forskjellige steder av landet. Jeg skriver aldri på dialekt selv, men jeg kan forstå at det er trivelig for mange å gjøre det med dem som de kjenner eller på lokale fb-grupper. Anonymkode: 35531...35d 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lexie Grey Skrevet 13. april 2018 #4595 Del Skrevet 13. april 2018 På 12.4.2018 den 11.29, Titania skrev: I land-navnetråden fortsetter det visst enda Jeg liker at det er ei som går inn og retter på de som skriver byer/verdensdeler i steden for land :D En som har A i navnet har tydeligvis skrevet Amerika og blitt rettet på. Så hun byttet det ut med Afrika En annen trodde visst at Hawaii var et land... Jeg var innom den tråden nå.. Blant annet dukket Roma, Europa, Asia, Riga og Dubai opp som "land" 🙈🙈 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 13. april 2018 #4596 Del Skrevet 13. april 2018 19 minutter siden, Moondance skrev: Jeg var innom den tråden nå.. Blant annet dukket Roma, Europa, Asia, Riga og Dubai opp som "land" 🙈🙈 Så Manila var nevnt også Det er greit at man kanskje ikke husker hvem som regjerte i Frankrike for 900 år siden, men forskjellen på hva som er er land, kontinenter og kjente byer burde man som innbygger i Norge vite Jeg tror ikke skolevesenet er så dårlig 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lexie Grey Skrevet 13. april 2018 #4597 Del Skrevet 13. april 2018 12 minutter siden, Titania skrev: Så Manila var nevnt også Det er greit at man kanskje ikke husker hvem som regjerte i Frankrike for 900 år siden, men forskjellen på hva som er er land, kontinenter og kjente byer burde man som innbygger i Norge vite Jeg tror ikke skolevesenet er så dårlig Jepp.. Det er jo noe som går igjen i undervisningen gjennom hele grunnskolen, muligens også vgs? (jeg tok praktiske fag så jeg hadde ikke geo). Uansett er det ganske så kleint og ikke vite at Europa ikke er et land 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2018 #4598 Del Skrevet 13. april 2018 43 minutter siden, Moondance skrev: Jeg var innom den tråden nå.. Blant annet dukket Roma, Europa, Asia, Riga og Dubai opp som "land" 🙈🙈 Jeg får innmari lyst til å gi dem en flagg-test. Alle verdens flagg, ispedd litt maritime signalflagg og noen mindre kjente logoer. Anonymkode: 913e2...866 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 13. april 2018 #4599 Del Skrevet 13. april 2018 Nå skal det tjenes pæng.. hønehjørnegenser. Seff i regi av sjefshøna som garantert får sin del av salget... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 13. april 2018 #4600 Del Skrevet 13. april 2018 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg får innmari lyst til å gi dem en flagg-test. Alle verdens flagg, ispedd litt maritime signalflagg og noen mindre kjente logoer. Anonymkode: 913e2...866 Gjør det og fortell oss hvordan det går 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå