penny_ Skrevet 10. april 2018 #4541 Del Skrevet 10. april 2018 https://www.facebook.com/groups/honehjornet/permalink/1894799480820849/ Dere må lese denne tråden. Det er mange som mener at det er bra å varsle om fartskontroller og andre kontroller fordi da holder folk fartsgrensen på den korte strekningen det er kontroll. Og de som hadde tenkt å kjøre i rus blir hjemme. Dermed kan et liv være spart den dagen eller på den kanskje 200 meter lange strekningen hvor politiet har kontroll. Jeg skjønner det ikke? Hvorfor er det bedre at de blir hjemme en dag enn at de f.eks. mister lappen eller får en bot som gjør at de får en oppvekker? Jeg har hatt samme diskusjon med en "venn" på Facebook. Det er helt utrolig hvor mange som mener det samme. Heldigvis er det noen kloke hoder der som tenker lenger enn sin egen nesetipp. Den eneste grunnen jeg kan tenke meg er at de vil spare noen tusenlapper selv samtidig som de kjører 10 km over fartsgrensen. 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2018 #4542 Del Skrevet 10. april 2018 1 time siden, penny_ skrev: https://www.facebook.com/groups/honehjornet/permalink/1894799480820849/ Dere må lese denne tråden. Det er mange som mener at det er bra å varsle om fartskontroller og andre kontroller fordi da holder folk fartsgrensen på den korte strekningen det er kontroll. Og de som hadde tenkt å kjøre i rus blir hjemme. Dermed kan et liv være spart den dagen eller på den kanskje 200 meter lange strekningen hvor politiet har kontroll. Jeg skjønner det ikke? Hvorfor er det bedre at de blir hjemme en dag enn at de f.eks. mister lappen eller får en bot som gjør at de får en oppvekker? Jeg har hatt samme diskusjon med en "venn" på Facebook. Det er helt utrolig hvor mange som mener det samme. Heldigvis er det noen kloke hoder der som tenker lenger enn sin egen nesetipp. Den eneste grunnen jeg kan tenke meg er at de vil spare noen tusenlapper selv samtidig som de kjører 10 km over fartsgrensen. Sitat men da holder de seg borte den dagen ihvertfall... en ruspåvirket mindre den dagen da Men kjære penny_ tenk på dette her, du kan holde en ruspåviket unna denne ene strekningen denne ene dagen :D Anonymkode: 18821...057 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2018 #4543 Del Skrevet 10. april 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men kjære penny_ tenk på dette her, du kan holde en ruspåviket unna denne ene strekningen denne ene dagen :D Anonymkode: 18821...057 Bedre å fjerne dem fra veien for godt. En av mine barndomsvenner mistet foreldrene pga en fyllekjører, så dette med å hindre kjøring i ruspåvirket tilstand er en av mine kjepphester. Jeg varsler aldri noen om kontroller, uansett hva som kontrolleres. De står ikke der for å ta folk, de gjør det for å gjøre det mer trygt på veiene. Anonymkode: 913e2...866 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2018 #4544 Del Skrevet 10. april 2018 1 time siden, penny_ skrev: https://www.facebook.com/groups/honehjornet/permalink/1894799480820849/ Dere må lese denne tråden. Det er mange som mener at det er bra å varsle om fartskontroller og andre kontroller fordi da holder folk fartsgrensen på den korte strekningen det er kontroll. Og de som hadde tenkt å kjøre i rus blir hjemme. Dermed kan et liv være spart den dagen eller på den kanskje 200 meter lange strekningen hvor politiet har kontroll. Jeg skjønner det ikke? Hvorfor er det bedre at de blir hjemme en dag enn at de f.eks. mister lappen eller får en bot som gjør at de får en oppvekker? Jeg har hatt samme diskusjon med en "venn" på Facebook. Det er helt utrolig hvor mange som mener det samme. Heldigvis er det noen kloke hoder der som tenker lenger enn sin egen nesetipp. Den eneste grunnen jeg kan tenke meg er at de vil spare noen tusenlapper selv samtidig som de kjører 10 km over fartsgrensen. Ja, politiet går hardt ut mot slike "glupinger" som varsler om kontroller. Helt på sin plass og jeg synes det er fint at de tar et så tydelig standpunkt. Men disse "glupingene" er jo gjerne ikke så glad i autoriteter eller lover som begrenser deres frihet. Ei klarer de jo heller ikke å tenke noe særlig langt når det gjelder potensielle konsekvenser. Anonymkode: 7994c...dcc 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2018 #4545 Del Skrevet 10. april 2018 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men kjære penny_ tenk på dette her, du kan holde en ruspåviket unna denne ene strekningen denne ene dagen :D Anonymkode: 18821...057 Det betyr jo ingenting. Hva med alle de andre strekningene og alle de andre dagene? Anonymkode: 7994c...dcc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EvaLena Skrevet 10. april 2018 #4546 Del Skrevet 10. april 2018 1 time siden, penny_ skrev: https://www.facebook.com/groups/honehjornet/permalink/1894799480820849/ Dere må lese denne tråden. Det er mange som mener at det er bra å varsle om fartskontroller og andre kontroller fordi da holder folk fartsgrensen på den korte strekningen det er kontroll. Og de som hadde tenkt å kjøre i rus blir hjemme. Dermed kan et liv være spart den dagen eller på den kanskje 200 meter lange strekningen hvor politiet har kontroll. Jeg skjønner det ikke? Hvorfor er det bedre at de blir hjemme en dag enn at de f.eks. mister lappen eller får en bot som gjør at de får en oppvekker? Jeg har hatt samme diskusjon med en "venn" på Facebook. Det er helt utrolig hvor mange som mener det samme. Heldigvis er det noen kloke hoder der som tenker lenger enn sin egen nesetipp. Den eneste grunnen jeg kan tenke meg er at de vil spare noen tusenlapper selv samtidig som de kjører 10 km over fartsgrensen. Jeg varsler ikke om kontroller. Ble selv påkjørt av en fyllekjører som liten og var svært nær døden pga store skader. Fyllekjøreren havnet på psykiatrisk etter ulykken. H*n hadde barn på samme alder som meg og det ble for tøft på mange måter. Folk som varsler om kontroller kan umulig skjønne konsekvensene det skal forebygge. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2018 #4547 Del Skrevet 10. april 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det betyr jo ingenting. Hva med alle de andre strekningene og alle de andre dagene? Anonymkode: 7994c...dcc Burde kanskje skrevet at innlegget mitt er litt ironisk. Jeg blir også oppgitt over de som varsler, syns faktisk at det burde være bøter for å varsler! Anonymkode: 18821...057 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2018 #4548 Del Skrevet 10. april 2018 Sitat Etisk dilemma: 1. Du vet det er fartskontroll, men varsler ikke via sosiale medier at det er kontroll. Tenker heller at nå skal folk få svi. En 6 åring blir påkjørt og drept 100 meter før det er kontroll. 2. Du varsler via Facebook at der er det kontroll. Folk får med seg at det er kontroll og senker farten. Sjåføren rekker å bremse for 6 åringen, og denne kommer seg trygt hjem.Staten går glipp av et par tusenlapper i statskassa. Hva er viktigst? Anonymkode: a1a0e...ae9 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
penny_ Skrevet 10. april 2018 #4549 Del Skrevet 10. april 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: a1a0e...ae9 Et svar: Sitat Men så setter sjåføren opp farten igjen og kjører på en annen 6 åring etter kontrollpunkt? Hønsehjernelogikk: Sitat man har allikevel spart en 6 åring. Dessuten kjører nok de fleste på fartsgrensa i et større område når de vet de kan bli tatt. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 10. april 2018 #4550 Del Skrevet 10. april 2018 Heldigvis sier de fleste at de ikke melder fra, om ikke annet. Var en diskusjon der for noen uker siden også, som gikk på noe av det samme - husker ikke nøyaktig hva hovedspørsmålet var. Men i hvertfall, der var det en av hønene som skrøt av at hun dunket borti støtfangeren til bilister hun møtte på som hun syns kjørte for sakte. Og når folk sa henne imot, og at det faktisk var hun som ble en fare i trafikken så var holdningen bare "jaja, de får lære seg å kjøre fortere da!". Håper for hennes del at hun trollet, men tviler jo.... 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2018 #4551 Del Skrevet 10. april 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Kommentarfeltet koker😂 Dyrespørsmål i håp om hjelp! For litt over en mnd fikk vi oss en kattunge fra en tydeligvis usæriøs dame. Vi skulle få en jente men fikk en Mons (19 uker gammel). Deretter var katten liv redd alt og alle i så si en mnd. Nå har han begynt å bli mer sosial men det krever tid. Katten har vært 100% renslig frem til den siste uken noe som skaper et STORT problem. På søndagen hadde katten bæsjet i senga vår å oppå dyna. Tenke kansje dette var et uhell men i dag igjen har han bæsjet i sengen å tisset på dyna!?!?!. Hvorfor?, hva kan det være?. Har ikke lyst å avlive han men fortsjetter dette føler jeg at jeg ikke har noe annet valg. Noen som har tips?, har katt å kan gi råd? — følte seg rådløs. Anonymkode: 18821...057 Hun burde aldri hatt dyr nå hun har den holdningen Anonymkode: b2c0c...770 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2018 #4552 Del Skrevet 10. april 2018 Kan dere flytte trafikk-diskusjonen til Trafikk-forumet? Anonymkode: b2c0c...770 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
penny_ Skrevet 11. april 2018 #4553 Del Skrevet 11. april 2018 (endret) 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan dere flytte trafikk-diskusjonen til Trafikk-forumet? Anonymkode: b2c0c...770 Vi diskuterer jo meningene til medlemmene i Hønehjørnet? Det er jo ikke off topic det, da. Endret 11. april 2018 av penny_ 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2018 #4554 Del Skrevet 11. april 2018 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan dere flytte trafikk-diskusjonen til Trafikk-forumet? Anonymkode: b2c0c...770 Eller så kan du bare hoppe over det som ikke interesserer deg. Man kan nesten ikke be folk ta en diskusjon et annet sted bare fordi man synes det er kjedelig å lese. Anonymkode: 7994c...dcc 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 11. april 2018 #4555 Del Skrevet 11. april 2018 Igjen finnes folk med vett på HH! Nå har ikke jeg fått med meg innlegget det vises til, og det er slettet nå, men det er tydeligvis en som har lagt ut et innlegg om at barnet sier at h*n har blitt slått av læreren, eller noe i den duren. Hun som laget det innlegget, har nå lagt ut nytt innlegg https://www.facebook.com/groups/honehjornet/permalink/1895044237463040/ Sitat Man kan virkelig gå i kjellern etter at man har lagt ut ett innlegg på Hønehjørnet 💧 Så mange frekke tilbakemld,ble helt satt ut hær. Så kommer en haug med kommentarer fra folk som er enig med trådstarter, at det bare er troll, jenter bare skal bryte hverandre ned, osv. Så dukker dette svaret opp: Sitat Hvis det er mine kommentarer du har tatt deg nær av så var det aldri meningen å såre deg, deg😔 men akkurat dette med å legge ut spesifikke hendelser rundt vanskelige situasjoner med barn og skole, det er skummelt... jeg forstår at du trengte svar på om det var greit eller ikke, men dette er sensitiv informasjon som JEG mener ikke hører hjemme på en side med så mange medlemmer.. og hadde det vært deg selv du hadde spurt noe om, hadde jeg scrolla videre, men det var et barn og en lærer.. beklager om jeg såret følelsene dine❤️ blir bare så provosert når man kan legge ut alt på Facebook for der er alt lov, det er ingen regler.. håper ikke denne læreren er en dame og er medlem på hønehjørnet, for du kan tenke deg hvordan den hadde følt det om h*n så den tråden😔 Det er flere som mener at TS ikke nevnte nok info til at noen kunne identifiseres, læreren burde ikke slått, før denne kommer Sitat helt enig! Vi har faktisk ikke begge sider av saken her, vi vet ikke hva som er sant og ikke. Slike ting hører ikke hjemme på Facebook. I verste fall ødelegger man karrieren eller ryktet til en uskyldig (kanskje til og med noen som ikke har NOE med dette å gjøre blir beskyldt). Ta det med rektor eller skolesjefen i kommunen og hold det unna sosiale medier. Og en annen oppsummerer vel egentlig hele HH enkelt (og en del bloggere, for den saks skyld ) Sitat Denne er generell og ikke til Ts ‼️ Er vi damer blitt så hårsåre at vi ikke tåler at noen er uenige og har sine sterke meninger? Og at vi kaller det mobbing etter ett innlegg? Vi er med på og gjøre slik at ordet mobbing mister sin betydning! Folk må Google mobbing! Og hvorfor er det forventet at i en gruppe med tusenvis av damer (mennesker) så skal alle være enige! Husk at uansett så må en tenke på at når DU leser hva jeg skriver så vet ikke jeg hvordan du tolker det. Alle vil tolke det på sin måte. Jekk ned 50% av det du leste kanskje du da er i nærheten av hva som står (generelt). Og NEI PERSONANGREP er på ingen måte greit ❗️⛔️ Ha en fin dag alle sammen 🌞🌼 Altså, om læreren har slått, så er det selvsagt uakseptabelt, men med fullt navn er det fortsatt ikke vanskelig å finne ut hvor folk bor, ansatte på skolen kan være i samme gruppe og starte rykter på egen arbeidsplass, foreldre med barn på samme skole og ballen bare ruller videre. Og allikevel er det den som legger ut det opprinnelige innlegget som skal ha medlidenheten og selvsagt ikke har gjort noe dumt eller galt. Forstå det den som kan 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kenpet Skrevet 11. april 2018 #4556 Del Skrevet 11. april 2018 (endret) Fant ut at hun jeg driver med er medlem av Hønehjørnet. Håper hun bare er det for underholdningens skyld, men med min flaks med jenter er hun nok ikke det. FML Endret 11. april 2018 av kenpet 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
penny_ Skrevet 11. april 2018 #4557 Del Skrevet 11. april 2018 46 minutter siden, kenpet skrev: Fant ut at hun jeg driver med er medlem av Hønehjørnet. Håper hun bare er det for underholdningens skyld, men med min flaks med jenter er hun nok ikke det. FML Send meg en melding så skal jeg sjekke om hun har skrevet noe dumt 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2018 #4558 Del Skrevet 11. april 2018 2 timer siden, kenpet skrev: Fant ut at hun jeg driver med er medlem av Hønehjørnet. Håper hun bare er det for underholdningens skyld, men med min flaks med jenter er hun nok ikke det. FML Skjønner godt om det er en dealbreaker. Om hun er en av de aktive kan du være ganske sikker på at du blir outet på HH. Worst case så vet alle damene der hvor stor penis du har og hvordan du er i senga... Anonymkode: b97aa...237 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2018 #4559 Del Skrevet 11. april 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Skjønner godt om det er en dealbreaker. Om hun er en av de aktive kan du være ganske sikker på at du blir outet på HH. Worst case så vet alle damene der hvor stor penis du har og hvordan du er i senga... Anonymkode: b97aa...237 Og det hvis han er heldig, er han uheldig vet de alt annet, inkludert pinlige ting... Anonymkode: 7d4a8...5cd 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2018 #4560 Del Skrevet 11. april 2018 På 4.1.2018 den 18.46, AnonymBruker skrev: Ny navnetråd! Her er noens liste med selvlagde og sjeldne jentenavn. Anonymkode: 74205...555 Skal h*n starte kennel? Anonymkode: e5a00...f77 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå