AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #4501 Del Skrevet 8. april 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Se te helvetet å gå inn å dra han ut av meg... det var det jeg sa. Og i tillegg prøvde jeg sparke jordmor vekk 🙈 Anonymkode: 18821...057 Sånn generelt er jeg helt sjokkert over hvor mange som ser på jordmor som fienden. Snakk om å være enkel i hodet. Anonymkode: c9738...89d 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jentefranorge Skrevet 8. april 2018 #4502 Del Skrevet 8. april 2018 Er mer action på kvinnegruppen nå:) kvinneforum de diskuterer alt mulig der, de fleste er ikke særlig oppegående 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #4503 Del Skrevet 8. april 2018 11 timer siden, AnonymBruker skrev: imgur? Eksempler? Anonymkode: 0b0ad...0a6 Jordmora ba meg presse. Jeg: presse? Hvis du sier jeg skal presse en gang til reiser jeg meg opp og slår deg ihjel. Sagt til barnelege: Bare vent til jeg får tatt lappen så skal jeg kjøre deg ned. Og mange av dem kaller babyen sin for "den helvetes drittungen" "den jævla ungen" osv. 🙄 Anonymkode: e3f58...97d 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svigermor Skrevet 8. april 2018 #4504 Del Skrevet 8. april 2018 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jordmora ba meg presse. Jeg: presse? Hvis du sier jeg skal presse en gang til reiser jeg meg opp og slår deg ihjel. Sagt til barnelege: Bare vent til jeg får tatt lappen så skal jeg kjøre deg ned. Og mange av dem kaller babyen sin for "den helvetes drittungen" "den jævla ungen" osv. 🙄 Anonymkode: e3f58...97d Dette er mennesker helt uten grenser og sperrer. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #4505 Del Skrevet 8. april 2018 Ei som ikke likte jordmor, hun hadde sparka henne vekk under pressinga og sagt at det stygge trynet hennes ikke skulle være det første ungen hennes så da den kom ut.. Anonymkode: 3c418...8ab 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Brimi Skrevet 8. april 2018 Populært innlegg #4506 Del Skrevet 8. april 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ei som ikke likte jordmor, hun hadde sparka henne vekk under pressinga og sagt at det stygge trynet hennes ikke skulle være det første ungen hennes så da den kom ut.. Anonymkode: 3c418...8ab Altså, jordmødre hører mye fælt fra fødende, men det der var langt over streken! 52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #4507 Del Skrevet 8. april 2018 16 minutter siden, Brimi skrev: Altså, jordmødre hører mye fælt fra fødende, men det der var langt over streken! Hvilken tråd på hønehjørnet er dette? Anonymkode: 2134f...923 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #4508 Del Skrevet 8. april 2018 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ei som ikke likte jordmor, hun hadde sparka henne vekk under pressinga og sagt at det stygge trynet hennes ikke skulle være det første ungen hennes så da den kom ut.. Anonymkode: 3c418...8ab Det der tror jeg ikke noe på. Det er greit at det er fryktelig vondt å føde og at det kan glippe ut et banneord eller ni, eller at man i ren refleks dytter en fot eller en arm et sted den ikke skal være. Men det som refereres her, det er ikke bare alt for drøyt, det er direkte slemt. Jeg tror ikke at noen som ligger i store smerter klarer å samle energi til å være ondskapsfulle, aller minst mot den som skal hjelpe babyen trygt inn i verden. Det høres mer ut som de har startet et NM i føding der inne; om å gjøre å ha mest vondt, revne mest, banne styggest, slå og sparke flest ansatte underveis, og fornærme dem grovest. De driter seg ut nå. Anonymkode: 913e2...866 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
penny_ Skrevet 8. april 2018 #4509 Del Skrevet 8. april 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ei som ikke likte jordmor, hun hadde sparka henne vekk under pressinga og sagt at det stygge trynet hennes ikke skulle være det første ungen hennes så da den kom ut.. Anonymkode: 3c418...8ab Søkte på jordmor inne på gruppen, men finner ingen nye innlegg. Er du sikker på at du er i riktig tråd? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #4510 Del Skrevet 8. april 2018 16 minutter siden, penny_ skrev: Søkte på jordmor inne på gruppen, men finner ingen nye innlegg. Er du sikker på at du er i riktig tråd? Jeg leste det selv på Hønehjørnet. Anonymkode: 841d0...396 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boneli Skrevet 8. april 2018 #4511 Del Skrevet 8. april 2018 17 minutter siden, penny_ skrev: Søkte på jordmor inne på gruppen, men finner ingen nye innlegg. Er du sikker på at du er i riktig tråd? Søk på fødsel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #4512 Del Skrevet 8. april 2018 17 hours ago, AnonymBruker said: Det er pinlig hvordan de blokkerer medlemmer. Ikke rett navn, ikke pen nok på bildet, ikke villig til å betale (ja, du leste riktig!) admin for medlemskap Anonymkode: d0d3e...efc Dette stemmer ikke? Jeg er medlem jeg, uten å betale Anonymkode: d3d54...34f 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppie Skrevet 8. april 2018 #4513 Del Skrevet 8. april 2018 Tråden om når de ble mødre...spekteret er fra tenåringer til 50 år, men urovekkende at så mange var 14(!!!) da de ble gravide, og også skriver masse hjerter bak. Føler det nesten er konkurranse i å være yngst mor, og at det er «kult» - noe som igjen kanskje kan oppmuntre andre barn (ja, barn) til å bli mødre så tidlig. Får litt ekkel smak i munnen av det hele... 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tibbie Skrevet 8. april 2018 #4514 Del Skrevet 8. april 2018 5 timer siden, penny_ skrev: Søkte på jordmor inne på gruppen, men finner ingen nye innlegg. Er du sikker på at du er i riktig tråd? Har du prøvd "jord mor" eller "jormor"? Norskferdighetene er ikke så veldig gode der inne. Jeg søker alltid bevisst med skrivefeil i forum og salgsgrupper, slik at jeg får flere treff 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #4515 Del Skrevet 8. april 2018 Mine topp 3 fra fødseltråden 😳 Anonymkode: 29701...610 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 8. april 2018 #4516 Del Skrevet 8. april 2018 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mine topp 3 fra fødseltråden 😳 Anonymkode: 29701...610 Dyrelegen??? 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peaches Skrevet 8. april 2018 #4517 Del Skrevet 8. april 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Ei som ikke likte jordmor, hun hadde sparka henne vekk under pressinga og sagt at det stygge trynet hennes ikke skulle være det første ungen hennes så da den kom ut.. Anonymkode: 3c418...8ab Den lo jeg faktisk godt av Stakkars dame Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wisket Skrevet 8. april 2018 #4518 Del Skrevet 8. april 2018 Da meldte jeg meg ut... 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #4519 Del Skrevet 8. april 2018 26 minutter siden, Honey Dew skrev: Dyrelegen??? Det er tross alt høns vi snakker om her. Anonymkode: 913e2...866 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jentefranorge Skrevet 8. april 2018 #4520 Del Skrevet 8. april 2018 Jeg vet ikke hva som er verre, å være så frekk til jordmor under fødsel, eller å skryte om dt på hønehjørnet... 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå