Gå til innhold

Hønehjørnet- verdens beste/verste Facebook gruppe


Blå politibil

Anbefalte innlegg

På 18.3.2018 den 10.06, Snappis skrev:

Det er så mye.. Det som imponerer meg mest er når folk legger ut, med fult navn osv, om krangler på jobb, hvor hååååpløs sjefen er, hvor dust noen i familien er men DET SKAL IKKE UT AV GRUPPA!!🙄 Ehm - det er over 80 000 mennesker innpå der, faren er RIMELIG stor for at noen kjenner noen og at personer får vite det.. Eller leser det selv.. Man eksponerer seg selv med sexfantasier, med kjønnsorganproblemer osv for over 80 000 mennesker og tror at det «blir i gruppa» fordi det er taushetsplikt.. Bare å gratulere 👏🏻👏🏻

Men du deler jo villig vekk. Syns du det er greit?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Flere ganger, hver eneste dag, er det ei som skriver: ''Er det flere som har burdsdag i dag?'' eller andre måter å snike til seg gratulasjoner. Som f.eks Ingen problem å fylle år når man får sang og kake på sengen av småtrolla mine2764.png ønsker alle en riktig god påske1f425.png🐥1f423.png🐣2764.png (bilde av barna og kaken med lys)

 

De virker så utrolig oppmerksomhetssyke. Er det bare meg som reagerer på det? (for å bruke uttrykket til hønene som går igjen og igjen av alle som tror de bare er såååå spesielle)  :fnise:

 

Hun med det 'spesielle' navnet som 'bare' 64 stk i Norge har. Det er vel akkurat da det ikke er spesielt... *himler med øynene*

Anonymkode: a1142...84b

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest chisandra
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ei på 44 ble bedt om legitimasjon. Hvor vet jeg ikke, men sikkert polet.  Bilde hun la ut var selvfølgelig med filter. Flere av hønene henger seg på og legger ut bilder, med filter stort sett.

Etter hvert blir det en "kamp" mellom de yngste og de eldste. En av hønene kommenterer at med filter og sminka bryn, ikke er usminket. Flere av de "eldre" mener at det er bedre med filter enn restylane, silikon, falske vipper og filter som de "yngre" bruker. 

En underholdende tråd:rolleyes:

Anonymkode: e3f58...97d

Den tråden er ubetalelig morsom 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Flere ganger, hver eneste dag, er det ei som skriver: ''Er det flere som har burdsdag i dag?'' eller andre måter å snike til seg gratulasjoner. Som f.eks Ingen problem å fylle år når man får sang og kake på sengen av småtrolla mine2764.png ønsker alle en riktig god påske1f425.png🐥1f423.png🐣2764.png (bilde av barna og kaken med lys)

 

De virker så utrolig oppmerksomhetssyke. Er det bare meg som reagerer på det? (for å bruke uttrykket til hønene som går igjen og igjen av alle som tror de bare er såååå spesielle)  :fnise:

Anonymkode: a1142...84b

Vet om som er slik ang bursdager. Selv så forstår jeg meg ikke på det, virker helt sykt ut for min del. 
Eksempler på ting hun har gjort tidligere.
Tok det til rektoren når læreren prøvde å tvinge henne til å ta en prøve.. på bursdagen hennes. Noe som var ondskapsfullt ifølge henne. Det å droppe lekser var også en selvfølge. Fordi hun hadde jo bursdag! Slik holdt hun på under hele grunnskolen. På VGS så vet jeg at hun prøvde å få en gjeng til å synge for henne. I kantinen i storefri. Fordi en høyst elsket lærer med kreft, fikk allsang av hele skolen på sin bursdag. Hun så ikke forskjellen på han og henne. Begynte å gråte da folk sa nei.
Om du ikke gratulerer henne på facebook, så konfronterer hun deg. Selv så gratulerer hun aldri andre. Det å skrive "Gratulerer med dagen" er heller ikke nok. Hun protesterer mot de som skriv det. Hun krever mer, helst med bilder også. 
Om du ikke gjør det ansikt til ansikt med en gang, så kan hun finn på å kutte samtalen og si "Hallo, jeg har bursdag i dag, skal du ikke gratulere meg?". Hun må også poengtere at hun har bursdag hele dagen. "Dumt at det regner på bursdagen min", "Fikk ikke gratis bolle og sjokomelk av kantinedamen, dårlig gjort når jeg har bursdag" (hun spurte rett ut om å få). Det å fortelle de som jobber i butikken er også en selvfølge. ALT som skjer, positivt og negativt, ender med ordene "På bursdagen min".
+++++

Verste er. Hun henger på hønehjørnet. Og ja, hun har vært en av de du nevner. Må nevne at det trenger ikke å være i år det ble postet. Før irriterte jeg meg grenseløst, nå er det bare tragikomisk. Fascinerende at det finnes slike folk, som må fortelle alt og alle at de har bursdag. 

Anonymkode: e8469...c1f

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, SoWhat? skrev:

Men du deler jo villig vekk. Syns du det er greit?

Hvis du sjekker gjennom tråden er det meget lite fra den gruppa der jeg har delt 😉

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vet om som er slik ang bursdager. Selv så forstår jeg meg ikke på det, virker helt sykt ut for min del. 
Eksempler på ting hun har gjort tidligere.
Tok det til rektoren når læreren prøvde å tvinge henne til å ta en prøve.. på bursdagen hennes. Noe som var ondskapsfullt ifølge henne. Det å droppe lekser var også en selvfølge. Fordi hun hadde jo bursdag! Slik holdt hun på under hele grunnskolen. På VGS så vet jeg at hun prøvde å få en gjeng til å synge for henne. I kantinen i storefri. Fordi en høyst elsket lærer med kreft, fikk allsang av hele skolen på sin bursdag. Hun så ikke forskjellen på han og henne. Begynte å gråte da folk sa nei.
Om du ikke gratulerer henne på facebook, så konfronterer hun deg. Selv så gratulerer hun aldri andre. Det å skrive "Gratulerer med dagen" er heller ikke nok. Hun protesterer mot de som skriv det. Hun krever mer, helst med bilder også. 
Om du ikke gjør det ansikt til ansikt med en gang, så kan hun finn på å kutte samtalen og si "Hallo, jeg har bursdag i dag, skal du ikke gratulere meg?". Hun må også poengtere at hun har bursdag hele dagen. "Dumt at det regner på bursdagen min", "Fikk ikke gratis bolle og sjokomelk av kantinedamen, dårlig gjort når jeg har bursdag" (hun spurte rett ut om å få). Det å fortelle de som jobber i butikken er også en selvfølge. ALT som skjer, positivt og negativt, ender med ordene "På bursdagen min".
+++++

Verste er. Hun henger på hønehjørnet. Og ja, hun har vært en av de du nevner. Må nevne at det trenger ikke å være i år det ble postet. Før irriterte jeg meg grenseløst, nå er det bare tragikomisk. Fascinerende at det finnes slike folk, som må fortelle alt og alle at de har bursdag. 

Anonymkode: e8469...c1f

«Jeg hadde omgangssyken på bursdagen min 14. Mars, nå så har mamma fått det og vi er i samme feriehus. Kan jeg bli smittet da? Får helt panikk... værste jeg vet er omgangssyken. Takler det meget dårlig!»

venninna di? 😂😂 så den nettopp på kvinnebevegelsen 😂

Anonymkode: 18821...057

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vet om som er slik ang bursdager. Selv så forstår jeg meg ikke på det, virker helt sykt ut for min del. 
Eksempler på ting hun har gjort tidligere.
Tok det til rektoren når læreren prøvde å tvinge henne til å ta en prøve.. på bursdagen hennes. Noe som var ondskapsfullt ifølge henne. Det å droppe lekser var også en selvfølge. Fordi hun hadde jo bursdag! Slik holdt hun på under hele grunnskolen. På VGS så vet jeg at hun prøvde å få en gjeng til å synge for henne. I kantinen i storefri. Fordi en høyst elsket lærer med kreft, fikk allsang av hele skolen på sin bursdag. Hun så ikke forskjellen på han og henne. Begynte å gråte da folk sa nei.
Om du ikke gratulerer henne på facebook, så konfronterer hun deg. Selv så gratulerer hun aldri andre. Det å skrive "Gratulerer med dagen" er heller ikke nok. Hun protesterer mot de som skriv det. Hun krever mer, helst med bilder også. 
Om du ikke gjør det ansikt til ansikt med en gang, så kan hun finn på å kutte samtalen og si "Hallo, jeg har bursdag i dag, skal du ikke gratulere meg?". Hun må også poengtere at hun har bursdag hele dagen. "Dumt at det regner på bursdagen min", "Fikk ikke gratis bolle og sjokomelk av kantinedamen, dårlig gjort når jeg har bursdag" (hun spurte rett ut om å få). Det å fortelle de som jobber i butikken er også en selvfølge. ALT som skjer, positivt og negativt, ender med ordene "På bursdagen min".
+++++
 

Anonymkode: e8469...c1f

😂 høres ut som ei jeg har jobba med. «i dag er det 94 dager igjen til bursdagen min» osv 🤪

Anonymkode: 2b03f...3e5

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NuttinSpecial

Føler at det er en slags rånerversjon av KG.. Hvor de kan være harry&stolt og samtidig løse "verdensproblemer". Jeg vet for så vidt ikke hvor vidt jeg skal le eller gråte når de går live osv.. Lenge siden jeg var tilskuer der, men det har trolig ikke endret seg mye siden sist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvordan noen kan være sååå blottet for virkeligheten 🤔 jeg blir litt matt egentlig. 

Endret av frksølekopp
Skriveleif
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg eeelsker å følge på med folk som er skikkelig originale, synes det er sjukt underholdende faktisk. Så digger når de har livesendinger og har drittdårlig humor og snakker så mye uintresant svada. Er ett eller annet som fascinerer meg når det kommer til sånne folk😂

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen en oppdatering fra FB-gruppen? Dere vet den gruppen tråden her dreier seg om. 

Foreslår at vi fører tråden inn på riktig spor igjen og lar være å svare på det som ikke er saklig. Skjønner at det kan være vanskelig, men for de fleste her sin skyld. 

Anonymkode: 7994c...dcc

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er egentlig ganske kjedelig der i dag. Det går mest i aprilsnarrsnakk.

Sitat

ENDELIG! Nå har det kommet pant på melkekartonger! Hele 2kr i retur når du leverer de inn i butikken! Supert tiltak! Her skal det pantes hvertfall!! :D

Sitat

Da har jeg meldt meg på nudistbowling ved Arendal bowling, dette blir gøy 🎳🎳🎳

Hahaha... kjempe morsomt. Ler meg ihjel. 

:sFun_sleeping:

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klippet fra festet innlegg: 

Sitat

•Dette er en gruppe KUN for kvinner eller de som er i ferd med/ har skiftet skjønn•

Hvordan skifter man skjønn?

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, smilo said:

Klippet fra festet innlegg: 

Hvordan skifter man skjønn?

Man endrer mening?

Anonymkode: 8c1d5...201

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man endrer mening?

Anonymkode: 8c1d5...201

Dumme meg..Selvfølgelig :klaske:

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, smilo said:

Dumme meg..Selvfølgelig :klaske:

Gruppen er ed andre ord åpen for alle som engang har endret mening :fnise::fnise:

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ei som la ut bilde av seg sammen med en kjendis og spurte om andre har møtt kjendiser.

Ei svarer med at ''nei, har ikke bilde med noen. men sønnen til XX går i barnehagen jeg jobber i'' 

Taushetsplikt, hæ?

  • Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Lerke987 skrev:

Ei som la ut bilde av seg sammen med en kjendis og spurte om andre har møtt kjendiser.

Ei svarer med at ''nei, har ikke bilde med noen. men sønnen til XX går i barnehagen jeg jobber i'' 

Taushetsplikt, hæ?

Om du kan se hvilken barnehage det gjelder på profilen hennes, så kontakt styrer. Husk skjermdump. 

Anonymkode: 913e2...866

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Lerke987 skrev:

Ei som la ut bilde av seg sammen med en kjendis og spurte om andre har møtt kjendiser.

Ei svarer med at ''nei, har ikke bilde med noen. men sønnen til XX går i barnehagen jeg jobber i'' 

Taushetsplikt, hæ?

må ha blitt slettet, finner ikke kommentaren ihvertfall. 

Anonymkode: e8469...c1f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, smilo skrev:

Klippet fra festet innlegg: 

Hvordan skifter man skjønn?

Det er vel en skjønnsmessig vurdering som kun Sjefshøna kan gjøre :P

Anonymkode: a1142...84b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...