AnonymBruker Skrevet 24. mars 2018 #4441 Del Skrevet 24. mars 2018 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvem har vel ikke hatt speilglatte veier i vinter. Skulle tatt seg ut om alle som er rammet tok fri😂 Anonymkode: 3b0e2...0b1 Er det ikke forsvarlig å kjøre skal du la bilen stå. Så enkelt er det faktisk, og det gjelder både høner og andre, og uansett grunn. Men det forutsetter jo faktisk at man er villig til å prøve å finne ut om det er forsvarlig å kjøre da, og det virket det ikke som denne høna var veldig lysten på ... Anonymkode: 280b0...700 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Døgnvill Skrevet 24. mars 2018 #4442 Del Skrevet 24. mars 2018 Er så skjønt med egne regler for de som jobber på gruppa "døgnet rundt".. Quote - Det er kun tillatt å dele Spleis, Instagram, Snapchat, andre innsamlinger, blogg ol. I felles tråder som blir laget av Admin. Vi legger ut Spleis og innsamlinger åpent i gruppa en gang innimellom for å hjelpe andre mennesker. Admin har tillatelse til å dele sin Snapchat , Instagram siden de jobber døgnet rundt i gruppa ! Dermed kunne jo sjefshøna dele sin Spleis hele tiden og nå er det skjermdump av instagrammen hennes. Og selvfølgelig har hun skrudd av kommentarfeltet under bildet. Hun vet jo at det hadde kommet mange sure kommentarer. Hun må få seg et liv altså! 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2018 #4443 Del Skrevet 24. mars 2018 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Herregud. Enten er det jug eller så har hun en fetish. Ingen av delene er noe jeg hadde delt med fullt navn. Har piercing i brystvortene selv, og det var ekstremt vondt. Situasjonen er vel omtrent like sexy som en underlivsundersøkelse (nå blir ikke jeg veldig overasket om en "orgasme hos gynokologen"-tråd dukker opp der inne). Anonymkode: 1e389...a6e Jeg har en i ene vorta, er det en situasjon laangt ned på lista over situasjoner å få orgasme i, så er det denne.! Hvordan noen kan få orgasme, vil jeg aldri skjønne... Anonymkode: 7d4a8...5cd 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2018 #4444 Del Skrevet 25. mars 2018 Ser de har et behov for å være unike i gruppa 🙈😂 Spørsmål om flere som har navnekombinasjon som ingen andre i Norge har. Ikke så rart når de har 4 navn 😂 Hva blir det neste? « er jeg den eneste som har på meg en blå topp, fra nettbutikken som ble lagt ned i 2007?» Anonymkode: 18821...057 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulSitron Skrevet 25. mars 2018 #4445 Del Skrevet 25. mars 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ser de har et behov for å være unike i gruppa 🙈😂 Spørsmål om flere som har navnekombinasjon som ingen andre i Norge har. Ikke så rart når de har 4 navn 😂 Hva blir det neste? « er jeg den eneste som har på meg en blå topp, fra nettbutikken som ble lagt ned i 2007?» Anonymkode: 18821...057 Det finnes "heldigvis" noen punkter på når det kankje ikke er like kult å være så unik med navnet sitt. F.eks hvis du erter på deg noen, møter noen med onde hensikter etc. Er jo ikke vanskelig å finne adresse når det kun er èn i Norge som heter det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 25. mars 2018 #4446 Del Skrevet 25. mars 2018 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ser de har et behov for å være unike i gruppa 🙈😂 Spørsmål om flere som har navnekombinasjon som ingen andre i Norge har. Ikke så rart når de har 4 navn 😂 Hva blir det neste? « er jeg den eneste som har på meg en blå topp, fra nettbutikken som ble lagt ned i 2007?» Anonymkode: 18821...057 Det er ganske mange i Norge som har unike navn. Jeg så en statistikk på det en gang. Jeg mener å huske at det er 50% eller flere. Jeg har et unikt navn selv, syns i grunnen det er koselig å vite. Jeg er ikke medlem av Hønehjørnet, så jeg vet ikke hvordan de omtaler det. Men i utgangspunktet ser jeg ikke hva som er galt med å fortelle at en har et unikt navn. Endret 25. mars 2018 av Hulderen 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2018 #4447 Del Skrevet 25. mars 2018 Hva er greia med hun som legger ut bilde av hjemmelaget «vingummi» og skriver: sukkerfri vingummi. Så digg. For hun gjør det jo annenhver dag! Samme greia. Om igjen og om igjen! Den ene gangen da folk bad om oppskrift ville hun helst sende på PM, samt at hun skrev noe om at hun også kunne selge. *flaut* Anonymkode: 2491d...788 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
penny_ Skrevet 25. mars 2018 #4448 Del Skrevet 25. mars 2018 (endret) 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er greia med hun som legger ut bilde av hjemmelaget «vingummi» og skriver: sukkerfri vingummi. Så digg. For hun gjør det jo annenhver dag! Samme greia. Om igjen og om igjen! Den ene gangen da folk bad om oppskrift ville hun helst sende på PM, samt at hun skrev noe om at hun også kunne selge. *flaut* Anonymkode: 2491d...788 Lages sikkert av sukkerfri saft og gelatin Endret 25. mars 2018 av penny_ 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
#Sunrise Skrevet 25. mars 2018 #4449 Del Skrevet 25. mars 2018 9 minutter siden, penny_ skrev: Lages sikkert av sukkerfri saft og gelatin Nå ødela du business'n hennes 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2018 #4450 Del Skrevet 25. mars 2018 1 time siden, penny_ skrev: Lages sikkert av sukkerfri saft og gelatin Det er jo akkurat det det er. Hun la ut ingrediensene etterhvert. Sukkerfri saft, vann og gelatin. Første gang jeg så innlegget var hun sær på det, men de siste gangene har hun skrevet «oppskriften». Trodde sjefshøna og de andre admin måtte godkjenne alle innlegg i HH. Så skjønner ikke hvorfor de godkjenner dette gang etter gang. Med mindre det er noe de selv skal tjene penger på da 😝 Anonymkode: 2491d...788 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thildamor Skrevet 26. mars 2018 #4451 Del Skrevet 26. mars 2018 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva er greia med hun som legger ut bilde av hjemmelaget «vingummi» og skriver: sukkerfri vingummi. Så digg. For hun gjør det jo annenhver dag! Samme greia. Om igjen og om igjen! Den ene gangen da folk bad om oppskrift ville hun helst sende på PM, samt at hun skrev noe om at hun også kunne selge. *flaut* Anonymkode: 2491d...788 Ta seg betalt for det....😂😂😂😂😂 Er jo noe en unge på 5 år kan lage!! 🙈🙈 jeg gremmes!! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2018 #4452 Del Skrevet 26. mars 2018 Hvorfor heter det vingummi? Det er jo ikke vin i det... Anonymkode: b2c0c...770 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2018 #4453 Del Skrevet 26. mars 2018 Noen mennesker burde bare holde seg innenfor landets grenser! Skikkelig ufin holdning på hun jenta der. Hun skal liksom kunne reise, men er egentlig redd for menneskene der nede. Hold deg hjemme! 🤦♀️ Anonymkode: 2491d...788 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 26. mars 2018 #4454 Del Skrevet 26. mars 2018 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen mennesker burde bare holde seg innenfor landets grenser! Skikkelig ufin holdning på hun jenta der. Hun skal liksom kunne reise, men er egentlig redd for menneskene der nede. Hold deg hjemme! 🤦♀️ Anonymkode: 2491d...788 Synes det er greit å spørre om forholdene der en skal på ferie, hvis en er usikker. Det er ikke alle steder det er like trygt 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2018 #4455 Del Skrevet 26. mars 2018 Ville ikke reist til Tyrkia om jeg hadde fått betalt. Anonymkode: e739b...3e2 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevill Skrevet 27. mars 2018 #4456 Del Skrevet 27. mars 2018 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Noen mennesker burde bare holde seg innenfor landets grenser! Skikkelig ufin holdning på hun jenta der. Hun skal liksom kunne reise, men er egentlig redd for menneskene der nede. Hold deg hjemme! 🤦♀️ Anonymkode: 2491d...788 Her tror jeg du må trekke pusten litt og tenke deg om. Enkelte typiske feriedestinasjoner kan fra tid til annen være mindre anbefalt som turistmål pga. feks. uroligheter i området. Er man ikke kjent med stedet og er usikker (kanskje skal man feks reise alene med små barn), tenker jeg dette er et legitimt spørsmål. Tyrkia som du henviser til her har jo både en væpnet konflikt og har hatt mye uro de siste årene. Flyktningene hun nevner er sikkert med tanke på situasjonen i Syria. Jeg synes ikke hun er ufin. Men jeg synes du er litt ureflektert. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 28. mars 2018 #4457 Del Skrevet 28. mars 2018 Tråden er ryddet for persondebatt og svar til dette. Mynona, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2018 #4458 Del Skrevet 29. mars 2018 Ei på 44 ble bedt om legitimasjon. Hvor vet jeg ikke, men sikkert polet. Bilde hun la ut var selvfølgelig med filter. Flere av hønene henger seg på og legger ut bilder, med filter stort sett. Etter hvert blir det en "kamp" mellom de yngste og de eldste. En av hønene kommenterer at med filter og sminka bryn, ikke er usminket. Flere av de "eldre" mener at det er bedre med filter enn restylane, silikon, falske vipper og filter som de "yngre" bruker. En underholdende tråd Anonymkode: e3f58...97d 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2018 #4459 Del Skrevet 29. mars 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ei på 44 ble bedt om legitimasjon. Hvor vet jeg ikke, men sikkert polet. Bilde hun la ut var selvfølgelig med filter. Flere av hønene henger seg på og legger ut bilder, med filter stort sett. Etter hvert blir det en "kamp" mellom de yngste og de eldste. En av hønene kommenterer at med filter og sminka bryn, ikke er usminket. Flere av de "eldre" mener at det er bedre med filter enn restylane, silikon, falske vipper og filter som de "yngre" bruker. En underholdende tråd Anonymkode: e3f58...97d Skjønner ikke den greia med å se ung ut 😳 De som er 40år nå til dags ser bedre ut en før i «gamle dager» . Men det er tydelig forskjell på en som er 20 og en som er 40. Anonymkode: 18821...057 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kenpet Skrevet 29. mars 2018 #4460 Del Skrevet 29. mars 2018 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skjønner ikke den greia med å se ung ut 😳 De som er 40år nå til dags ser bedre ut en før i «gamle dager» . Men det er tydelig forskjell på en som er 20 og en som er 40. Anonymkode: 18821...057 Jeg jobber selv på polet, og mange ser veldig unge ut. I fjor spurte jeg ei dame om legitimasjon hvor hun svarte: "Åh mener du virkelig det? Tusen takk!". Hun var født i 1975, så jeg ble ganske rød i toppen. Heldigvis ble hun veldig glad. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå