AnonymBruker Skrevet 11. desember 2016 #1 Skrevet 11. desember 2016 God morgen folkens! :D Jeg går på påbygg 3 og det beryktede særemne står for tur. Jeg har valgt bøker og alt det alle andre i klassen syns er vanskelig, men mitt vanskelige valg er om jeg skal ha det skriftlig eller muntlig.. Jeg er desidert best i muntlig og får dette halvåret en 5er. I skriftlig får jeg 4 tror jeg, men kanskje en 5er (fikk fire på tentamen, men har fått 5 på alle innleveringene). Siden jeg er en av de få i klassen som digger fremføringer så hadde jg lett valgt muntlig særemne. Tipper jeg får 5er om jeg tar muntlig og 4 eller kaaaanskje 5 om jeg tar skriftlig. Hva bør jeg velge? Fordeler og ulemper med skriftlig og muntlig?? Må bestemme meg før klokka 23.59 i dag Anonymkode: 1c03a...741
Catnip Skrevet 11. desember 2016 #2 Skrevet 11. desember 2016 Jeg skjønner ikke helt... Hvorfor velger du ikke bare muntlig? Du nevner bare fordeler for deg med å ta muntlig, er det noe å lure på? 2
Gjest Holititten Skrevet 11. desember 2016 #3 Skrevet 11. desember 2016 Du kan lære mye av å ha et skriftlig særemne, siden det skal være såpass langt. Da kan du kanskje forbedre skriftlig karakteren din. Men som du sier, du er best i muntlig og trives best med det. Så spørsmålet blir da: Vil du ha en stressfri opplevelse, eller vil du vokse på opplevelsen? Hva er viktigst? Jeg ville nok, om jeg var deg og var fornøyd med skriftlig karakteren, hatt muntlig. Rett og slett fordi det er det jeg er best i. Men husk at når du har muntlig har du bare ca 10 min, så de må brukes godt. Du få inn all informasjonen du hadde hatt på 10 sider skriftlig inn på 10 min. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå