AnonymBruker Skrevet 11. desember 2016 #1 Skrevet 11. desember 2016 Hei! Noen som vet om flere butikker i Oslo der man kan ha med hunden inn? Vet om en del på Grünerløkka sånn som Vita og fleste klesbutikker . Vet også at xxl, weekday og monki i karl Johan er lov å ta med seg sin følgesvenn. Jeg spør alltid om jeg kan ta han med inn selv om jeg har vært der før, men liker å vite hvor man kan oh ikke kan ta den med. Og ja, dere som er hatere og ikke liker at hunder er med trenger ikke å skrive noe her. Takk på forhånd Anonymkode: a70b9...692
Thyra Skrevet 11. desember 2016 #2 Skrevet 11. desember 2016 Er det alle slags hunder som får bli med i disse butikkene, eller bare små "veskehunder"? 2
ArtyFarty Skrevet 11. desember 2016 #3 Skrevet 11. desember 2016 Så lenge det ikke er merket hund forbudt på døra, så kan man ta med hunden inn. Unntaket er matbutikker, der er det et generelt forbud. 1
kvinneguide Skrevet 11. desember 2016 #4 Skrevet 11. desember 2016 Jeg har bare med hunden på shopping hvis den må prøve sele for eksempel. Da er det lov å ha den med inn på senteret hvis man tar den raskeste veien, evt bakveien. Ellers ligger den hjemme når jeg handler, den er ikke så glad i bylivet uansett. På XXL må det nesten være lov å ha med hund fordi de selger hundeutstyr. Eller, ja kanskje ikke noe argument da de også selger hesteutstyr!
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2016 #5 Skrevet 11. desember 2016 2 timer siden, Thyra skrev: Er det alle slags hunder som får bli med i disse butikkene, eller bare små "veskehunder"? Har sett alle slags hunder inne på butikker, ikke bare de små. 1 time siden, ArtyFarty skrev: Så lenge det ikke er merket hund forbudt på døra, så kan man ta med hunden inn. Unntaket er matbutikker, der er det et generelt forbud. Alle plasser som selges mat er selvfølgelig ikke lov å ta med seg hunden inn. 1 time siden, kvinneguide skrev: Jeg har bare med hunden på shopping hvis den må prøve sele for eksempel. Da er det lov å ha den med inn på senteret hvis man tar den raskeste veien, evt bakveien. Ellers ligger den hjemme når jeg handler, den er ikke så glad i bylivet uansett. På XXL må det nesten være lov å ha med hund fordi de selger hundeutstyr. Eller, ja kanskje ikke noe argument da de også selger hesteutstyr! Har faktisk spurt XXL om det er lov via fb. De sa så lenge det opplyses om det så er ikke det noe problem. Ts Anonymkode: a70b9...692
Tabris Skrevet 11. desember 2016 #6 Skrevet 11. desember 2016 Jeg har kun min hund med inn i dyrebutikker, for å prøve seler og annet utstyr. Jeg ser ikke helt hvorfor jeg skulle hatt ham med meg inn i andre butikker. 2
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2016 #7 Skrevet 11. desember 2016 35 minutter siden, Tabris skrev: Jeg har kun min hund med inn i dyrebutikker, for å prøve seler og annet utstyr. Jeg ser ikke helt hvorfor jeg skulle hatt ham med meg inn i andre butikker. Ja, hvorfor i all verden skulle jeg ta med hunden inn på vita og i klesbutikker? Mange hunder røyter, og tror ikke HM setter så stor pris på hundehår på klærne sine. Og hva med allergikere, skal ikke de få prøve klær uten å bli utsatt? Regner med de holder seg unna dyrebutikker, for å si det sånn. Nei, shoppinga tar jeg uten hunden. Anonymkode: 87ba7...d5c 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2016 #8 Skrevet 11. desember 2016 Er det lov å ta med hunder på restauranter? Eller i alle fall på uterestauranter? Anonymkode: 50967...41b
Rainbow Skrevet 11. desember 2016 #9 Skrevet 11. desember 2016 Ikke restauranter, men noen uterestauranter. I Oslo sentrum er det som oftest ikke lov. Du kan ha med hunden på Oslo City! Fin miljøtrening! Ikke på spisesteder og matbutikken, men overalt ellers der er lov. Og oslo s. Ellers har jeg hatt med hund på feks enkeltstående Expertbutikker, når jeg må innom og han har vært alene ila arbeidsdagen og selvsagt ikke kan være det på kvelden også.
Rainbow Skrevet 11. desember 2016 #10 Skrevet 11. desember 2016 11 timer siden, Thyra skrev: Er det alle slags hunder som får bli med i disse butikkene, eller bare små "veskehunder"? På stedene jeg nevner har jeg hatt med min 59 cm høye store eurasierbamse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå