liljene Skrevet 11. desember 2016 #1 Skrevet 11. desember 2016 Hva er hyggelig ting du har fått høre på jobb?
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2016 #2 Skrevet 11. desember 2016 Så fin rumpe du har, skulle gjerne kost litt med den! Syntes det var ganske koselig sagt jeg Anonymkode: df00f...b10
globalagogo Skrevet 11. desember 2016 #3 Skrevet 11. desember 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Så fin rumpe du har, skulle gjerne kost litt med den! Syntes det var ganske koselig sagt jeg Anonymkode: df00f...b10 Seriøst? 6
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2016 #4 Skrevet 11. desember 2016 5 timer siden, liljene skrev: Hva er hyggelig ting du har fått høre på jobb? At jeg er fantastisk flink og gjør en kjempegod jobb.. sjefen sa for noen dager siden at han bare får skryt om meg, fra andre. Jobbet to år i hjemmetjenesten. Anonymkode: 1738f...556 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2016 #5 Skrevet 11. desember 2016 At jeg er en verdifull ressurs på jobben At jeg gjør en stor forskjell for bedriften jeg jobber i Anonymkode: 1ad48...2d0
Bergtatt Skrevet 11. desember 2016 #6 Skrevet 11. desember 2016 Er ikke så opptatt av å få skryt eller kommentarer, men liker å si fine ting. F.eks til de voksne damene på jobben kan jeg si; dagen blir så mye bedre når du er på jobb. Uansett hvor dårlig vær det er får du dagen min til å skinne. Visste ikke at det var mulig at du kunne bli vakrere(hvis de har klippet seg e.l) Litt corny? Men det virker som de setter pris på det for jeg får klemmer og de ler og smiler.😊 sier ikke det til de yngre damene for er litt redd for at de tror jeg prøver å sjekke dem opp.😁 Happy wife happy life på jobben og hjemme 😄 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2016 #7 Skrevet 11. desember 2016 Har fast stilling i et bofellesskap, men har også tatt ekstravakter for hjemmetjenesten i samme kommune. Sist sommer fortalte sjefen i bofellesskapet at lederen for hjemmetjenesten hadde ringt han å spurt om å "få" meg den sommeren. Men sjefen min hadde sagt nei, han Var helt avhengig av meg. De var skikkelig uenige! Jeg syns det er kjempestas at to ledere "krangler" om å få meg har også fått skryt over ekstremt gode rapporter (er ufaglært). Har også fått beskjed av brukerne at jeg er så god, de savner meg, en sa også at hun var så glad når jeg kom på jobb for hun følte jeg forstod henne. Kjempe koselig! Elsker jobben min <3 (tar ab da jeg ser jeg er lett gjenkjennelig her) Anonymkode: f82aa...5d2 1
liljene Skrevet 11. desember 2016 Forfatter #8 Skrevet 11. desember 2016 At det blir vanskelig for arbeidsgiver dersom jeg blir syk. Sagt i den mening at ingen kan være min vikar fordi jeg har så spesialisert fagområde. Har et av de beste elevresultatene på arbeidsplassen på elevundersøkelsen. Elevene har det ikke travelt med å komme seg ut døra, men liker å slå av en prat. At jeg alltid går pent kledd.
smilo Skrevet 11. desember 2016 #9 Skrevet 11. desember 2016 Det fineste jeg har hørt må være at det var så hyggelig jeg var tilbake etter ferie, for det var så stille når jeg var borte Vedkommende savnet meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå