Gå til innhold

Lange damer over 175!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Fra 175 til 190

Dere idealet for 95% av menn. Gratulerer!:dagens-rose:Jeg digger dere! 

Anonymkode: 4160d...57a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Link?

Anonymkode: 0153d...400

Skrevet

Hvor mange tråder skal du lage om jenters høyde?

Anonymkode: 02078...92d

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fra 175 til 190

Du digger meg uansett hvordan jeg ser ut altså, bare lengden stemmer etter dine ønsker?

Anonymkode: 0153d...400

Skrevet

:filer: 

Helt ærlig TS. Det overrasker meg ikke om det er DU som har laget alle disse høydetrådene så og si den siste uka. Blir rimelig lei. Hvordan vet jeg at det er du? Jo, fordi du snakker dritt om lave jenter I ALLE TRÅDENE.

Till menn, er høye kvinner mer attraktive?

Hvorfor liker menn kvinner som er supermodelhøye?

Foretrekker gutta høye kvinner enn lave jenter?

Er lave kvinner like lite attraktive som tykke kvinner?

Jeg er jente og kun 1.63 er det turn off for menn?

Og nå denne tråden...

Tror helt ærlig at du er en høy kvinne som er usikker på seg selv og må snakke dritt om lave jenter for å føle deg bedre.

Anonymkode: 02078...92d

• Liker 3
Skrevet

Tipper hun ble dumpet til fordel for en lavere dame:fnise: Så jævlig bitter!

Anonymkode: a2ce8...1d4

• Liker 3
Skrevet

Menn foretrekker ikke høye jenter. De fleste vil ha ei som er lavere enn seg selv, og ser på lave jenter som attraktivt. 

Anonymkode: ab3a5...407

Skrevet

Min erfaring er at høye og slanke damer er trange og korte i underlivet. Det har ikke fungert med dem. Har kanskje vært uheldig. Kanskje de trodde vi skulle passe da jeg ikke er særlig høy og at de dermed forventet liten. Uansett hadde vi det hyggelig og koste masse før en ruslet hjem. Flotte var de og for rett fyr sikkert gode partnere. 

Skrevet
12 minutter siden, innsats skrev:

Min erfaring er at høye og slanke damer er trange og korte i underlivet. Det har ikke fungert med dem. Har kanskje vært uheldig. Kanskje de trodde vi skulle passe da jeg ikke er særlig høy og at de dermed forventet liten. Uansett hadde vi det hyggelig og koste masse før en ruslet hjem. Flotte var de og for rett fyr sikkert gode partnere. 

Det stemmer for meg, jeg er både kort og tynn i underlivet. :fnise: jeg vet ikke om jeg regnes som veldig høy da, er 1.70. 

Men uansett, jeg betviler sterkt at høyden min har noe som helst med underlivet mitt å gjøre. ;) Akkurat som at en høy mann ikke nødvendigvis har stor penis, og en lav mann har liten penis, du sier jo selv at du ikke er særlig høy, men har stor. Og hvor mange har du ligget med? 1 høy jente?

Anonymkode: 24c79...61e

Skrevet

Ligget med 50+. 10 av dem var over 1.70. Høyeste 1.84. Har 2 brødre og alle er vi sammen med høye kvinner. Godt utdannede er de også. Advokater og psykolog. Kvinner i slekta er generelt over snittet i høyden. Samboer er lavest. 1.70. Selv 1.75. Dog 100kg bygger. 

Gjest The damned
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fra 175 til 190

Har ikke jeg merket noe til.

Skulle ønske du ikke drev og lagde 1000 tråder om dette. Du får ikke vite noe nytt og revolusjonerende for hver tråd.

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fra 175 til 190

Mind blown!! Dette forklarer jo alt! Jeg er for lav (1.70) :cry3:

:ironi:

Skrevet
18 minutter siden, innsats skrev:

Ligget med 50+. 10 av dem var over 1.70. Høyeste 1.84. Har 2 brødre og alle er vi sammen med høye kvinner. Godt utdannede er de også. Advokater og psykolog. Kvinner i slekta er generelt over snittet i høyden. Samboer er lavest. 1.70. Selv 1.75. Dog 100kg bygger. 

Nå datt jeg litt ut her, hva har utdanningen deres å gjøre med underlivet deres? Og vorden vet du størrelsen på underlivet til kvinnene i slekten din? :klo: 

Og var alle de kvinnene over 1.70 mindre nedentil enn de 40+ jentene som var under 1.70? Og tror du virkelig at din bittelille samling av jenter faktisk er en reliabel kilde for kvinner generelt? Og igjen, hvorfor drar du inn slekten din når du snakker om underlivet til høye kvinner? Dette ble bare veldig forvirrende. :fnise: 

Anonymkode: 24c79...61e

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...