AnonymBruker Skrevet 10. desember 2016 #1 Skrevet 10. desember 2016 Langt fra idealkropp? Kraftig overvektig? Har dere selvinnsikt nok til å vite grunnen til at ingen vil ha sex med dere? Dette er noe jeg lurer oppriktig på, ikke for å være slem mot noen. Bare lurer på om dere har svaret selv på hvorfor.... Anonymkode: e4151...58f
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2016 #2 Skrevet 10. desember 2016 Fordi de er kresne og det finnes forferdelig mange nek av noen menn der ute? Anonymkode: 923d1...1d4 22
SlemUlv Skrevet 10. desember 2016 #3 Skrevet 10. desember 2016 Du glemte et alternativ: Vil ikke ha random sex, så istedenfor å gjøre det, venter til man finner ei som elsker en for den en er! 29
Ananas. Skrevet 10. desember 2016 #4 Skrevet 10. desember 2016 Falt deg inn at noen av oss velger det sånn? For min del er det ikke "flere år", men ett år, og det er kun fordi sex er forbeholdt folk jeg bryr meg om, som bryr meg om meg, og for å finne en sånn må man på et eller annet vis oppsøke dem, noe enkelte av oss rett og slett lar være. Er ikke mangel på tilbud, bare tilslag. 5
skruf Skrevet 10. desember 2016 #5 Skrevet 10. desember 2016 (endret) Jeg var singel i 3 år og hadde ikke sex med menn i den perioden der. Hverken overvektig eller fæl, men gadd rett og slett ikke ha sex med random fyrer. Kresen er jeg også. Da jeg ble sammen med mannen min derimot så ble det fart i sakene Edit; Leste nå om den under gjennomsnitts pen.. nå er jeg ikke sånn skapt at jeg tror jeg er superubervakker, men jeg har fått hørt at jeg er fin. Av både menn og kvinner. Jeg er virkelig ikke sånn type vakker til å dø for, men jeg har et helt greit ansikt og kropp. Klassisk vakker har jeg hørt mange ganger. Litt lang, litt smal kropp og ikke de største puppene i verden. Edit part 2..:) Jeg var alenemor til ei lita jente i den perioden der, så jeg ville ikke kysse mange frosker før jeg fant den rette... Endret 11. desember 2016 av skruf 10
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2016 #6 Skrevet 10. desember 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fordi de er kresne og det finnes forferdelig mange nek av noen menn der ute? Anonymkode: 923d1...1d4 Tenkte egentlig først og fremst på menn, kvinner får pikk uansett om de ønsker Anonymkode: e4151...58f 2
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2016 #7 Skrevet 10. desember 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Tenkte egentlig først og fremst på menn, kvinner får pikk uansett om de ønsker Anonymkode: e4151...58f Og dermed stormet du inn på kvinneguiden Anonymkode: 923d1...1d4 13
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2016 #8 Skrevet 11. desember 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Og dermed stormet du inn på kvinneguiden Anonymkode: 923d1...1d4 Var her i utgangspunktet hehe, jeg har mange rare tanker om det meste Anonymkode: e4151...58f
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2016 #9 Skrevet 11. desember 2016 Hadde ikke sex på flere år.. selv i forhold. Orka ikke tanken på å ha sex med barnefaren igjen. Var ikke utro heller, så da ble det å være uten. Gjorde det slutt, ble så alenemor. Men da ble det fart på sakene gitt. For en periode. Så var det tørke i tre år igjen. Hadde nok med jobb og barn, tilfeldig sex ble ikke prioritert for å si det sånn. Anonymkode: 2024f...b6a 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2016 #10 Skrevet 11. desember 2016 Jeg er riktignok overvektig og 40+, allikevel er det ikke problem å få sex. Det har det aldri vært noe problem med. Det betyr ikke at jeg gidder å knulle rundt, for det behovet har jeg ikke. Det har med andre ord vært et selvvalgt sølibat etter bruddet med eksen. Hva er det ts, du virker noe bitter? Anonymkode: 9e939...170 5
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2016 #11 Skrevet 11. desember 2016 Til ts. Du spør: "Dere som ikke har hatt sex på flere år- et det fordi" Grunnen hos meg er fordi jeg ikke har kjæreste, og grunnen til at jeg ikke har kjæreste nå er fordi jeg ikke ønsker det. Anonymkode: aa2eb...331 6
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2016 #12 Skrevet 11. desember 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er riktignok overvektig og 40+, allikevel er det ikke problem å få sex. Det har det aldri vært noe problem med. Det betyr ikke at jeg gidder å knulle rundt, for det behovet har jeg ikke. Det har med andre ord vært et selvvalgt sølibat etter bruddet med eksen. Hva er det ts, du virker noe bitter? Anonymkode: 9e939...170 Nei ikke bitter, har mann jeg hehe. Som jeg ikke tenner på faktisk. Men det er ikke fordi han er uattraktiv el, det er det følesmessige det skorter på. Anonymkode: e4151...58f
Arabella Skrevet 11. desember 2016 #13 Skrevet 11. desember 2016 Den mest opplagte årsaken for mitt vedkommende til at jeg ikke har sex, er mangel på partner. Fra 2009 og frem til nå har jeg vært mye syk, ut og inn på sykehus, utprøvning av forskjellige medikamenter osv. Jeg er verken stygg eller feit og har ingen lyter, men er generelt i ikke altfor god form.
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2016 #14 Skrevet 11. desember 2016 Men sånn helt ærlig da, når jeg leser her inne om menn som skriver at de ikke har hatt sex på 10-20 år så får jeg opp noen bilder inni hodet mitt om dere forstår. Men er ikke det at jeg tror det nødvendigvis er slik. Ser for meg en gubbe på rundt 45-50 som er overvektig og at magen henger over penis. Han vaggende rundt som en pingvin i ei flekkete utvaska joggebukse. Hn bruker crocks når han endelig orker å ta deg turen på butikken for å handle inn chips, pommes frites, øl og sjokolade. Når han går så puster og peser han fordi ham aldri beveger seg annet enn når han må. All fritid går med foran TV'n. Han ser sjuskete og ustelt ut generelt og lukter gammelt piss da han verken bytter klær eller dusjer så ofte. Anonymkode: e4151...58f 3
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2016 #15 Skrevet 11. desember 2016 21 minutter siden, skruf skrev: Jeg var singel i 3 år og hadde ikke sex med menn i den perioden der. Hverken overvektig eller fæl, men gadd rett og slett ikke ha sex med random fyrer. Kresen er jeg også. Da jeg ble sammen med mannen min derimot så ble det fart i sakene Edit; Leste nå om den under gjennomsnitts pen.. nå er jeg ikke sånn skapt at jeg tror jeg er superubervakker, men jeg har fått hørt at jeg er fin. Av både menn og kvinner. Jeg er virkelig ikke sånn type vakker til å dø for, men jeg har et helt greit ansikt og kropp. Klassisk vakker har jeg hørt mange ganger. Litt lang, litt smal kropp og ikke de største puppene i verden. Er det deg på profilbildet? Isåfall er du brennheit! Anonymkode: e4151...58f 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2016 #16 Skrevet 11. desember 2016 Du ser svarene her viser at damene som ikke har sex på åresvis velger det. Mest fordi de føler at sex er så sinnsykt spessielt og magisk at det må være med sitt livs kjærlighet,eller ingenting. Mennene som ikke får sex på åresvis har ALDRI valgt det, det er totalt ufrivillig. Eneste valget de har tatt er å ikke kjøpe seg hore. Problemer ligger ikke i utsendet, men mer om egne tanker om utseendet og om seg selv. En stygg mann som er morsom, høy selvfølelse, energisk og andre kvaliteter damer setter pris på vil trekke mye flere damer enn en kjedelig kjekk mann. Hvis en mann ikke trekker damer på åresvis så tror jeg det er en god ide å få hjelp - sjekkekurs,bootcamp, self-help etc. Anonymkode: af1df...234 1
skruf Skrevet 11. desember 2016 #17 Skrevet 11. desember 2016 (endret) 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det deg på profilbildet? Isåfall er du brennheit! Anonymkode: e4151...58f Ikke meg, men veldig lik. Med tatoveringa, kroppen og stilen generelt. Takk forresten Endret 11. desember 2016 av skruf
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 11. desember 2016 #18 Skrevet 11. desember 2016 (endret) Endret 17. november 2023 av Nasse Nøff ❤
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2016 #19 Skrevet 11. desember 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du ser svarene her viser at damene som ikke har sex på åresvis velger det. Mest fordi de føler at sex er så sinnsykt spessielt og magisk at det må være med sitt livs kjærlighet,eller ingenting. Mennene som ikke får sex på åresvis har ALDRI valgt det, det er totalt ufrivillig. Eneste valget de har tatt er å ikke kjøpe seg hore. Problemer ligger ikke i utsendet, men mer om egne tanker om utseendet og om seg selv. En stygg mann som er morsom, høy selvfølelse, energisk og andre kvaliteter damer setter pris på vil trekke mye flere damer enn en kjedelig kjekk mann. Hvis en mann ikke trekker damer på åresvis så tror jeg det er en god ide å få hjelp - sjekkekurs,bootcamp, self-help etc. Anonymkode: af1df...234 Tror heller ikke at noen menn velger sølibat frivillig.... Anonymkode: e4151...58f
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2016 #20 Skrevet 11. desember 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror heller ikke at noen menn velger sølibat frivillig.... Anonymkode: e4151...58f Faktisk jo. Om du leser penistrådene ser du at noen menn velger å ikke prøve å ha sex en gang fordi de er så usikker på penisen sin. Anonymkode: 904dc...8ea 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå