AnonymBruker Skrevet 10. desember 2016 #1 Skrevet 10. desember 2016 Altså tenker å kanskje kjøpe proteinpulver. Maks 150kr. Kan dere anbefale meg en? Gjerne som har bra effekt og smaker noenlunde Anonymkode: 80740...603
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2016 #2 Skrevet 10. desember 2016 Whey proteinpulver Anonymkode: a9405...bc3
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2016 #3 Skrevet 10. desember 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Whey proteinpulver Anonymkode: a9405...bc3 Hvilken? Smak? Anonymkode: 80740...603
Gjest Trex90 Skrevet 10. desember 2016 #4 Skrevet 10. desember 2016 Whey Gold standard fra Optimum Nutrition er vell det beste på markede nå ang kvalitet og har vært det i flere år. jeg har den med sjokoladesmak smaker kjempegodt
vogue90 Skrevet 11. desember 2016 #5 Skrevet 11. desember 2016 Myoprotein (Mocca chocolate eller Bourbon vanilla) fra myrevolution er utrolig godt og har bra kvalitet, har også nylig prøvd et plantebasert (Plantforce Synergy Protein vanilje) som også er veldig godt.
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2016 #6 Skrevet 11. desember 2016 Det burde glede alle som har fulgt deg her inne å se at du har lært en del, og plukker med deg viktig og kritisk lærdom hva gjelder kosthold på din videre ferd, ihvertfall gleder det undertegnede - Alle som har oppnådd noe i det gamet her vet at kylling, brun ris og brokkoli er de tre STORE innen kosthold, og helt uunværtlig om du vil bygge masse eller komme ned på respektabel fettprosent, videre er også viktigheten av å mealpreppe dette og oppbevare det / frakte det i tupperwarebokser vel kjent, dette er teknikker og metoder som ikke kan skrytes av nok. Jeg ville kjørt whey etter trening og kasein før leggetid, men kylling og brokkoli funker også før leggetid om du ikke har kaseinprotein tilgjengelig. Husk å ikke innta karbohydrater etter 19:00 da all karbo inntatt etter dette tidspunktet lagres som fett. Før det kjører du brun ris til kyllingen og brokkolien som du skal spise i hvert måltid. Viktig med brun ris, all annen ris lagres som fett. Og hold deg unna hvit ris og grovt brød, dette er nono og usunt. En bruker som skrev dette på et annet forum, stemmer dette? Anonymkode: 80740...603
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2016 #7 Skrevet 11. desember 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Det burde glede alle som har fulgt deg her inne å se at du har lært en del, og plukker med deg viktig og kritisk lærdom hva gjelder kosthold på din videre ferd, ihvertfall gleder det undertegnede - Alle som har oppnådd noe i det gamet her vet at kylling, brun ris og brokkoli er de tre STORE innen kosthold, og helt uunværtlig om du vil bygge masse eller komme ned på respektabel fettprosent, videre er også viktigheten av å mealpreppe dette og oppbevare det / frakte det i tupperwarebokser vel kjent, dette er teknikker og metoder som ikke kan skrytes av nok. Jeg ville kjørt whey etter trening og kasein før leggetid, men kylling og brokkoli funker også før leggetid om du ikke har kaseinprotein tilgjengelig. Husk å ikke innta karbohydrater etter 19:00 da all karbo inntatt etter dette tidspunktet lagres som fett. Før det kjører du brun ris til kyllingen og brokkolien som du skal spise i hvert måltid. Viktig med brun ris, all annen ris lagres som fett. Og hold deg unna hvit ris og grovt brød, dette er nono og usunt. En bruker som skrev dette på et annet forum, stemmer dette? Anonymkode: 80740...603 Noen? Anonymkode: 80740...603
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2016 #8 Skrevet 11. desember 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Noen? Anonymkode: 80740...603 Haha, det der er bare bull. Kylling, proteinpulver og brokkoli er IKKE = steinhard muskuløs kropp. Proteinpulver er et supplement man tar om man sliter med å få i seg nok protein gjennom kosten (melk, ost, kjøtt, linser, egg ++++). Og enhver nordmann klarer fint å få i seg nok proteiner. Carbs etter 19.00 lagres ikke som fett, lol. Kalorier inn vs kalorier ut er det som gjelder. Ikke hiv deg på proteinpulver før du kan om kosthold kjære deg. Anonymkode: 121f8...914 8
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2016 #9 Skrevet 11. desember 2016 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Haha, det der er bare bull. Kylling, proteinpulver og brokkoli er IKKE = steinhard muskuløs kropp. Proteinpulver er et supplement man tar om man sliter med å få i seg nok protein gjennom kosten (melk, ost, kjøtt, linser, egg ++++). Og enhver nordmann klarer fint å få i seg nok proteiner. Carbs etter 19.00 lagres ikke som fett, lol. Kalorier inn vs kalorier ut er det som gjelder. Ikke hiv deg på proteinpulver før du kan om kosthold kjære deg. Anonymkode: 121f8...914 Han skrev at jeg burde ta proteinpulver etter endt økt da. Også skriver han at den aller beste maten er brokkoli, brun ris og kylling, også legge det i tupewarebokser. Er du ikke enig? Anonymkode: 80740...603
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2016 #10 Skrevet 12. desember 2016 (endret) Husk å ikke innta karbohydrater etter 19:00 da all karbo inntatt etter dette tidspunktet lagres som fett. Dette er bare tull! Når kroppen blir tilført mer sukker (all karbo blir brutt ned til sukker, utenom fiber) enn hva som forbrennes eller hva leveren kan lagre, blir det lagret i kroppen som fett ja. Dette er totalt uavhengig av når på døgnet karboene inntas. Leveren kan lagre inntil 100 g før det blir avsatt som fett, så du har litt å gå på for å si det sånn. Og proteinpulver, vel... De aller aller fleste har ikke behov for å tilføre kroppen så mye protein. Ett såkalt normalt kosthold dekker behovet. Dersom du vil ha i deg litt mer proteiner, så vil en biff eller en kyllingfilet f.eks gjøre mer enn susen. Da slipper du også bivirkninger, typisk er forstoppelse. For mye proteiner er også god kilde til kreft http://www.livescience.com/43839-too-much-protein-help-cancers-grow.html Dersom du ønsker å bygge muskler, trenger du nok maks 1,5 g pr kg du veier. http://www.olympiatoppen.no/fagomraader/idrettsernaering/faktaark/page467.html Anonymkode: dfdff...634 Endret 13. desember 2016 av Raven Emerald 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2016 #11 Skrevet 12. desember 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Husk å ikke innta karbohydrater etter 19:00 da all karbo inntatt etter dette tidspunktet lagres som fett. Dette er bare tull! Når kroppen blir tilført mer sukker (all karbo blir brutt ned til sukker, utenom fiber) enn hva som forbrennes eller hva leveren kan lagre, blir det lagret i kroppen som fett ja. Dette er totalt uavhengig av når på døgnet karboene inntas. Leveren kan lagre inntil 100 g før det blir avsatt som fett, så du har litt å gå på for å si det sånn. Og proteinpulver, vel... De aller aller fleste har ikke behov for å tilføre kroppen så mye protein. Ett såkalt normalt kosthold dekker behovet. Dersom du vil ha i deg litt mer proteiner, så vil en biff eller en kyllingfilet f.eks gjøre mer enn susen. Da slipper du også bivirkninger, typisk er forstoppelse. For mye proteiner er også god kilde til kreft http://www.livescience.com/43839-too-much-protein-help-cancers-grow.html Dersom du ønsker å bygge muskler, trenger du nok maks 1,5 g pr kg du veier. http://www.olympiatoppen.no/fagomraader/idrettsernaering/faktaark/page467.html Anonymkode: dfdff...634 Ok takk! Men testen av det han brukeren skrev på fitnessbloggen, stemmer det? Som: Alle som har oppnådd noe i det gamet her vet at kylling, brun ris og brokkoli er de tre STORE innen kosthold, og helt uunværtlig om du vil bygge masse eller komme ned på respektabel fettprosent, videre er også viktigheten av å mealpreppe dette og oppbevare det / frakte det i tupperwarebokser vel kjent, dette er teknikker og metoder som ikke kan skrytes av nok. Anonymkode: 80740...603
Gjest Trex90 Skrevet 12. desember 2016 #12 Skrevet 12. desember 2016 På 12/11/2016 den 11.37, AnonymBruker skrev: Det burde glede alle som har fulgt deg her inne å se at du har lært en del, og plukker med deg viktig og kritisk lærdom hva gjelder kosthold på din videre ferd, ihvertfall gleder det undertegnede - Alle som har oppnådd noe i det gamet her vet at kylling, brun ris og brokkoli er de tre STORE innen kosthold, og helt uunværtlig om du vil bygge masse eller komme ned på respektabel fettprosent, videre er også viktigheten av å mealpreppe dette og oppbevare det / frakte det i tupperwarebokser vel kjent, dette er teknikker og metoder som ikke kan skrytes av nok. Jeg ville kjørt whey etter trening og kasein før leggetid, men kylling og brokkoli funker også før leggetid om du ikke har kaseinprotein tilgjengelig. Husk å ikke innta karbohydrater etter 19:00 da all karbo inntatt etter dette tidspunktet lagres som fett. Før det kjører du brun ris til kyllingen og brokkolien som du skal spise i hvert måltid. Viktig med brun ris, all annen ris lagres som fett. Og hold deg unna hvit ris og grovt brød, dette er nono og usunt. En bruker som skrev dette på et annet forum, stemmer dette? Anonymkode: 80740...603 det der med karbohydrater er det dummeste jeg har hørt. jeg har drevet med kroppsbygging i flere år og vet fint hva som fungerer og ikke. enig i det du sier at rein mat er det viktigste ja. er dog greit å ha proteinpulver de gangene du må ha et raskt måltid . det er også billig protein pr krone. samtidig så er det veldig gunstig til etter trening og om morningen. kasein tillskudd er ikke så veldig viktig. kan like gjerne drikke noe melk
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2016 #13 Skrevet 12. desember 2016 7 minutter siden, Trex90 skrev: det der med karbohydrater er det dummeste jeg har hørt. jeg har drevet med kroppsbygging i flere år og vet fint hva som fungerer og ikke. enig i det du sier at rein mat er det viktigste ja. er dog greit å ha proteinpulver de gangene du må ha et raskt måltid . det er også billig protein pr krone. samtidig så er det veldig gunstig til etter trening og om morningen. kasein tillskudd er ikke så veldig viktig. kan like gjerne drikke noe melk Takker. Men jeg har endel fett rundt magen og er skinnyfat. Burde jeg da holde meg på ca 2200 kcal på dagen, og spise brun ris, kylling og brokkoli til hvert måltid i sånne tupewarebokser? Er det bra mat? Anonymkode: 80740...603
Gjest Trex90 Skrevet 12. desember 2016 #14 Skrevet 12. desember 2016 spis et kosthold med lav krabohydrat, høy protein og middels fett i n'ringsinnholdet. det vil gj;re at du automatisk vil g[ ned i vekt. jeg gj;r det hver gang jeg vil ned litt og det fungerer veldig fint. sunt fett trenger du, s[ [ spise fisk og ta udos choice er noe du bør begynne med . høy proteinmåltider kan være alt som har med kjøtt og gjøre. gjerne kylling ja , eller karbonade deig .... tips til måltider vil være. karbonade deig og brunris.... kylling og poteter eller brunris... eller biff og grove eggenudler.... å begynne å trene hjelper også. jogge 2 dager i uken er mer enn nok
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2016 #15 Skrevet 12. desember 2016 3 minutter siden, Trex90 skrev: spis et kosthold med lav krabohydrat, høy protein og middels fett i n'ringsinnholdet. det vil gj;re at du automatisk vil g[ ned i vekt. jeg gj;r det hver gang jeg vil ned litt og det fungerer veldig fint. sunt fett trenger du, s[ [ spise fisk og ta udos choice er noe du bør begynne med . høy proteinmåltider kan være alt som har med kjøtt og gjøre. gjerne kylling ja , eller karbonade deig .... tips til måltider vil være. karbonade deig og brunris.... kylling og poteter eller brunris... eller biff og grove eggenudler.... å begynne å trene hjelper også. jogge 2 dager i uken er mer enn nok Hva er udos choice? Tran ish? Fordi tran drikker jeg. Anonymkode: 80740...603
Gjest Trex90 Skrevet 12. desember 2016 #16 Skrevet 12. desember 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva er udos choice? Tran ish? Fordi tran drikker jeg. Anonymkode: 80740...603 udos choice er et kostholdstillskud med fettsyrer - for de som syns det er vanskelig å få i seg nok omega 3...den inneholder omega 6 og 9 også . jeg spiser aldrig fisk eller noe som inneholder noe særlig med sundt fett så jeg bruker den. har merket at håret mitt har blitt tykkere etter jeg brukte den. sikkert pga jeg har hatt mangel på omega 3. sundt fett hjelper også med fettforbrenningen
Gjest Trex90 Skrevet 12. desember 2016 #17 Skrevet 12. desember 2016 På 12/11/2016 den 0.17, AnonymBruker skrev: Altså tenker å kanskje kjøpe proteinpulver. Maks 150kr. Kan dere anbefale meg en? Gjerne som har bra effekt og smaker noenlunde Anonymkode: 80740...603 du får forresten ikke så billig proteinpulver ...tror kanskje du får proteinfabbrikken sitt for 300 kr ..1 kg ...men det er ikke sp mye . whey gold standard er bedre ::)
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2016 #18 Skrevet 13. desember 2016 17 timer siden, Trex90 skrev: du får forresten ikke så billig proteinpulver ...tror kanskje du får proteinfabbrikken sitt for 300 kr ..1 kg ...men det er ikke sp mye . whey gold standard er bedre ::) Hva med denne? https://www.proteinfabrikken.no/proteinfabrikken/11089/100-pcnt-whey-protein-1000g-sjokolade-proteinfabrikken#.WE_WWHS5ShA Og hva tenker du om cocosa olje fremfor vanlig olje? Anonymkode: 80740...603
Gjest Trex90 Skrevet 13. desember 2016 #19 Skrevet 13. desember 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hva med denne? https://www.proteinfabrikken.no/proteinfabrikken/11089/100-pcnt-whey-protein-1000g-sjokolade-proteinfabrikken#.WE_WWHS5ShA Og hva tenker du om cocosa olje fremfor vanlig olje? Anonymkode: 80740...603 har selv brukt det proteintilskuddet selv. er helt ok det. det virker nok like bra som de fleste proteinpulver. smaken er helt ok, ikke noe god, men ikke dårlig heller.. jeg har dessverre ingen erfaring med cocosa olje så det kan jeg ikke svare på. jeg har selv god erfaring med udos choice. men vist du syns den er for dyr kan du jo prøve noe annet. som inneholder vertfall omega 3 , fordi det er veldig lett og få for lite av jeg hadde også anbefalt multivitamin fra optimum nutrition, som er norges kraftigste vitamintilskudd idag du skal selvfølgelig ikke baserer kostholdet ditt på kosttilskudd. men disse 3 ...proteinpulver, udos choice (eller annet omega 3 tilskudd) og multivitamin er et must syns jeg . jeg bruker alle 3 . de 2 sist nevnte kan du bruke om du trener eller ikke. det holder deg frisk
Raven Emerald Skrevet 13. desember 2016 #20 Skrevet 13. desember 2016 Ryddet for spekulasjoner. Raven Emerald, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå