Gå til innhold

Priser PT

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg prøver å finne ut hva det koster med PT-timer på satselixia, men det var jammen ikke lett! Hvorfor står det ikke på sidene? Noen som vet ca hva det koster. Jeg trenger ikke inspirasjon eller kosthold, men vil at noen skal lage et nytt treningsprogram til meg. Det må da være mulig å få til på et par timer?

Endret av Ulla Ullsokk
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du er medlem er det bare å klikke inn på "kjøp PT", så får du priser. Kommer an på nivå på PT og antall timer du kjøper.

Anonymkode: 0bac4...eb0

Skrevet

Om du skal ha et program som er skikkelig tilpasset deg, ville jeg gått for minst 3 timer. Om PT'n sier at du trenger mindre enn det kommer programmet antakeligvis til å være veldig standardisert, og ikke tilpasset deg. Snakk gjerne med resepsjonen på sentret ditt, så kan de hjelpe deg å finne en passende trener, og komme med priser:) 

Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du er medlem er det bare å klikke inn på "kjøp PT", så får du priser. Kommer an på nivå på PT og antall timer du kjøper.

Jeg prøvde å logge inn, men husket ikke passord, derfor prøvde jeg å få det tilsendt, men det gikk ikke, muligens fordi jeg er på ipad. Kunne de ikke bare hatt en liste, jeez!

Skrevet
31 minutter siden, dronningvinter skrev:

Om du skal ha et program som er skikkelig tilpasset deg, ville jeg gått for minst 3 timer. Om PT'n sier at du trenger mindre enn det kommer programmet antakeligvis til å være veldig standardisert, og ikke tilpasset deg. Snakk gjerne med resepsjonen på sentret ditt, så kan de hjelpe deg å finne en passende trener, og komme med priser:) 

Takk, men jeg skulle ønske jeg visste prisen før jeg bestemmer meg. Men jeg fant noen priser på nettet fra 2013, så da har jeg noe ca.

Skrevet

3 timer med PT nivå 1 koster 1800,-. Blir vel nivå 2 2100,- og nivå 3 2400,- tenker jeg.

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

3 timer med PT nivå 1 koster 1800,-. Blir vel nivå 2 2100,- og nivå 3 2400,- tenker jeg.

Takk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...