Gjest Jacklost Skrevet 10. desember 2016 #1 Skrevet 10. desember 2016 Er det andre som ser fram til denne filmen? Jeg synes det kommer til å bli litt vanskelig og trist å se på med tanke på at Paul Walker er død og ikke er med
Gjest Eugene Wrayburn Skrevet 10. desember 2016 #2 Skrevet 10. desember 2016 Har ikke sett noen av disse filmene kommer heller ikke til å se denne.
Gjest Jacklost Skrevet 10. desember 2016 #3 Skrevet 10. desember 2016 12 minutter siden, Melchior skrev: Har ikke sett noen av disse filmene kommer heller ikke til å se denne. Da har du gått glipp av noen fantastiske filmer
Gjest Eugene Wrayburn Skrevet 10. desember 2016 #4 Skrevet 10. desember 2016 Akkurat nå, Jacklost skrev: Da har du gått glipp av noen fantastiske filmer Det er mulig Men det er nok svært mange fantastiske filmer jeg har gått klipp av.
Gjest Froning Skrevet 10. desember 2016 #5 Skrevet 10. desember 2016 33 minutter siden, Jacklost skrev: Er det andre som ser fram til denne filmen? Jeg gjør Er ikke helt action-typen, men har alltid likt disse filmene. Intressant med Dwayne Johnson.
Titania Skrevet 11. desember 2016 #6 Skrevet 11. desember 2016 Jeg gleder meg :D Det blir nok annerledes uten Walker, men samtidig tror jeg kanskje produksjonen vil fortsette å gjøre ting litt i "Paul Walker ånden" Og ikke minst artig med Hivju og Statham i filmen :D
Gjest Jacklost Skrevet 11. desember 2016 #7 Skrevet 11. desember 2016 1 time siden, Titania skrev: Jeg gleder meg :D Det blir nok annerledes uten Walker, men samtidig tror jeg kanskje produksjonen vil fortsette å gjøre ting litt i "Paul Walker ånden" Og ikke minst artig med Hivju og Statham i filmen :D Hivju? Det visste jeg ikke, så kult! :D
Gjest Catalina Culès Skrevet 12. desember 2016 #8 Skrevet 12. desember 2016 (endret) Har sett alle , liker de veldig godt. Men uten Paul Walker blir ikke den neste filmen den samme. Endret 12. desember 2016 av Catalina Culès
Gjest Jacklost Skrevet 12. desember 2016 #9 Skrevet 12. desember 2016 Lurer på om den siste filmen vil hete The Death of The Furious
Gjest Jacklost Skrevet 12. desember 2016 #10 Skrevet 12. desember 2016 2 minutter siden, Loki Laufeyson skrev: Har sett alle , liker de veldig godt. Men uten Paul Walker blir ikke den neste filmen den samme. Enig, jeg savner han så mye En av de beste skuespillerne i moderne tid!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå