Zidji Skrevet 10. desember 2016 #1 Skrevet 10. desember 2016 Noen andre som har kjøpt denne kalenderen? Jeg trodde det skulle være en fin balanse av te og sjokolade men nå har det gått nesten tre uker med bare sjokolade og så leser jeg i et annet innlegg her på forumet at det bare er te i to av lukene! Kjenner jeg er skikkelig skuffa 😐
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2016 #2 Skrevet 10. desember 2016 31 minutter siden, Zidji skrev: Noen andre som har kjøpt denne kalenderen? Jeg trodde det skulle være en fin balanse av te og sjokolade men nå har det gått nesten tre uker med bare sjokolade og så leser jeg i et annet innlegg her på forumet at det bare er te i to av lukene! Kjenner jeg er skikkelig skuffa 😐 Nesten tre uker? Det er 10.desember idag. Kalenderen kostet 50 kr. Det er grenser for hva du får for en femtilapp. Anonymkode: 734a8...5cc 3
Forundret.. Skrevet 10. desember 2016 #3 Skrevet 10. desember 2016 Kjøpe tekalenderen hos jernia neste år heller da 2
Zidji Skrevet 11. desember 2016 Forfatter #4 Skrevet 11. desember 2016 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Nesten tre uker? Det er 10.desember idag. Kalenderen kostet 50 kr. Det er grenser for hva du får for en femtilapp. Anonymkode: 734a8...5cc nei? kalenderen kostet 199 og skulle inneholde ''te og sjokolade''. og ja, woops, jeg leste av på kalenderrekken istedet for å tenke meg om når jeg skrev nesten tre uker. På kalenderen er jeg på rekke tre.
Zidji Skrevet 11. desember 2016 Forfatter #5 Skrevet 11. desember 2016 (endret) 9 timer siden, Forundret.. skrev: Kjøpe tekalenderen hos jernia neste år heller da Og hvilken tekalender er der? Poenget med at jeg kjøpte denne var for å prøve noe nytt. Har altid kjøpt english tea shop sin og passe lei nå Men herregud når det står te og sjokolade burde det for faen inneholde litt mer te. Endret 11. desember 2016 av Zidji skrivefeil 1
Forundret.. Skrevet 11. desember 2016 #6 Skrevet 11. desember 2016 4 timer siden, Zidji skrev: Og hvilken tekalender er der? Poenget med at jeg kjøpte denne var for å prøve noe nytt. Har altid kjøpt english tea shop sin og passe lei nå Men herregud når det står te og sjokolade burde det for faen inneholde litt mer te. Aner ikke hva den heter. Så den på jernia og der sto det hvertfall at det var 24 forskjellige teer oppi.
Forundret.. Skrevet 11. desember 2016 #7 Skrevet 11. desember 2016 Ser nå at det er den samme som du nevnte
Saphyria Skrevet 11. desember 2016 #8 Skrevet 11. desember 2016 21 timer siden, Zidji skrev: Noen andre som har kjøpt denne kalenderen? Jeg trodde det skulle være en fin balanse av te og sjokolade men nå har det gått nesten tre uker med bare sjokolade og så leser jeg i et annet innlegg her på forumet at det bare er te i to av lukene! Kjenner jeg er skikkelig skuffa 😐 Eg åpna heile dritten etter noen dager, for innholdet var ikkje slik som eg trodde. Sjokoladetrekt lakris i flere luker, sjokoladetrekt peanøtt, og bare te i de to største lukene. Den var definitivt ikkje verdt prisen, skuffende innhold. Eg forventet meg sjokolade og te, ikkje sjokoladetrekt lakris og annet tull.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå