Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen andre som har kjøpt denne kalenderen? Jeg trodde det skulle være en fin balanse av te og sjokolade men nå har det gått nesten tre uker med bare sjokolade og så leser jeg i et annet innlegg her på forumet at det bare er te i to av lukene! Kjenner jeg er skikkelig skuffa 😐

Skrevet
31 minutter siden, Zidji skrev:

Noen andre som har kjøpt denne kalenderen? Jeg trodde det skulle være en fin balanse av te og sjokolade men nå har det gått nesten tre uker med bare sjokolade og så leser jeg i et annet innlegg her på forumet at det bare er te i to av lukene! Kjenner jeg er skikkelig skuffa 😐

Nesten tre uker? Det er 10.desember idag. Kalenderen kostet 50 kr. Det er grenser for hva du får for en femtilapp. 

Anonymkode: 734a8...5cc

• Liker 3
Skrevet

Kjøpe tekalenderen hos jernia neste år heller da ;)

• Liker 2
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nesten tre uker? Det er 10.desember idag. Kalenderen kostet 50 kr. Det er grenser for hva du får for en femtilapp. 

Anonymkode: 734a8...5cc

nei? :P kalenderen kostet 199 og skulle inneholde ''te og sjokolade''. og ja, woops, jeg leste av på kalenderrekken istedet for å tenke meg om når jeg skrev nesten tre uker. På kalenderen er jeg på rekke tre.

Skrevet (endret)
9 timer siden, Forundret.. skrev:

Kjøpe tekalenderen hos jernia neste år heller da ;)

Og hvilken tekalender er der? Poenget med at jeg kjøpte denne var for å prøve noe nytt. Har altid kjøpt english tea shop sin og passe lei nå :P Men herregud når det står te og sjokolade burde det for faen inneholde litt mer te.

Endret av Zidji
skrivefeil
  • Liker 1
Skrevet
4 timer siden, Zidji skrev:

Og hvilken tekalender er der? Poenget med at jeg kjøpte denne var for å prøve noe nytt. Har altid kjøpt english tea shop sin og passe lei nå :P Men herregud når det står te og sjokolade burde det for faen inneholde litt mer te.

Aner ikke hva den heter. Så den på jernia og der sto det hvertfall at det var 24 forskjellige teer oppi. 

Skrevet

Ser nå at det er den samme som du nevnte :dry:

Skrevet
21 timer siden, Zidji skrev:

Eg åpna heile dritten etter noen dager, for innholdet var ikkje slik som eg trodde. Sjokoladetrekt lakris i flere luker, sjokoladetrekt peanøtt, og bare te i de to største lukene. Den var definitivt ikkje verdt prisen, skuffende innhold. Eg forventet meg sjokolade og te, ikkje sjokoladetrekt lakris og annet tull.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...