Gå til innhold

Er lave kvinner like lite attraktive som tykke kvinner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Inspirert av den andre tråden lurer jeg altså på; om lave kvinner er like lite attraktive som overvektige kvinner? Ville ikke avspore den andre tråden, så tar det her.

Er en lav kvinne "på linje" med ei overvektige kvinne? Sett bort fra utdanning, status osv. Og sett at de ser helt normale ut i fjeset.

Anonymkode: b2b40...831

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor går grensen for lav da? Om dama er under 150 cm, så ja, kanskje det er litt uattraktivt. Men tror likevel de fleste synes det er penere med ei litt lav dame enn ei dame som er kraftig overvektig.

Anonymkode: 31d28...e2f

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvor går grensen for lav da? Om dama er under 150 cm, så ja, kanskje det er litt uattraktivt. Men tror likevel de fleste synes det er penere med ei litt lav dame enn ei dame som er kraftig overvektig.

Anonymkode: 31d28...e2f

grensen for lav er under 165cm i Norge. 

Skrevet

Kjære vene, hva er det som skjer? Tråder om høyde i bøtter og spann!!!

Anonymkode: b6f9f...1ee

• Liker 10
Skrevet

Dette må da være noe sånt som den 10. tråden om lave damer de siste månedene? Herregud! 

Gå til Google, og søk på site:forum.kvinneguiden.no lave damer, eventuelt høye, tjukke, tynne, kinesiske eller hva du nå måtte ønske, og les de hundrevis av svarene som finnes allerede. 

Anonymkode: 12bcc...a9d

• Liker 1
Skrevet

Nei jeg synes korte damer ofte er søte, men så er jeg sammen med ei som er høyere en meg. Tror ikke det er mulig å sammenligne. Mange damer som er litt overvektige, kan kle det godt andre ikke. Hvis du mener, veldig overvektig, altså direkte feit, da er svaret generelt nei.

Bare for en tilfeldig en på byen, vil jeg tro at man oftere går for lange damer først. Men det har 0 i valg av partner å gjøre, tror jeg. Finnes svært mange korte damer som er fine.

Skrevet

Brukere som ikke er fornøyd med svar fra andre tråder, lager nye tråder ^^

Anonymkode: e0619...702

• Liker 4
Skrevet
1 time siden, Grovmel skrev:

Nei jeg synes korte damer ofte er søte, men så er jeg sammen med ei som er høyere en meg. Tror ikke det er mulig å sammenligne. Mange damer som er litt overvektige, kan kle det godt andre ikke. Hvis du mener, veldig overvektig, altså direkte feit, da er svaret generelt nei.

Bare for en tilfeldig en på byen, vil jeg tro at man oftere går for lange damer først. Men det har 0 i valg av partner å gjøre, tror jeg. Finnes svært mange korte damer som er fine.

Hvorfor man oftere går for lange damer først? 

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor man oftere går for lange damer først? 

En god del kulturelt betingede ting samt overfladiske. Men tror som sagt, høyde har 0 å si når det gjelder hvem man faller for.

Skrevet

Eh... nei? Synes lave jenter er mye mer attraktive enn høye jenter.

Anonymkode: 46a66...8b6

• Liker 4
Skrevet

Hva er den andre tråden?

Skrevet

Lave jenter trekker da menn i bøtter og spann syns jeg? Å trekke overvektige inn i diskusjonen er litt smålig og rart. Jeg tror at den eller de som hele tiden må snakke om høyden sin i flere tråder her bør henvende seg til psykolog snart, for nå begynner det å bli litt usunn fokus på dette. 

Og for de som ønsker idoler å se opp til, Maisie Williams foreksempel, er bittelita og knallsøt. Det er ikke berømmelsen som trekker guttene til henne. 

Selvtillit er stikkordet.

Anonymkode: f6a86...069

• Liker 2
Skrevet

Selv om det har vært og er sånn ca 100 tråder om dette både her på samliv og relasjoner,seksualitet og singelliv i løpet av kort tid så går dette altså ikke som spam. Har rapportert det,men det er altså ikke spam. Så det er det jo bare å lage 10 liker tråder der man spør om det samme omigjen og omigjen selv om man stort får samme svar i alle.

Anonymkode: 48e73...a8c

Skrevet

Tenk om det var slik at menneskers utseende var helt objektivt og at alle attributter hos mennesker ble oppfattet likt av alle andre.

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Selv om det har vært og er sånn ca 100 tråder om dette både på samliv og relasjoner,seksualitet og singelliv i løpet av kort tid så går dette altså ikke som spam. Har rapportert det,men det er altså ikke spam. Så det er det jo bare å lage 10 like tråder der man spør om det samme omigjen og omigjen selv om man stort sett får samme svar i alle.

Ble litt feil i dette innlegget. Tråden ligger på singelliv,og har rettet feil i innlegget.

Skrevet
2 timer siden, Grovmel skrev:

En god del kulturelt betingede ting samt overfladiske. Men tror som sagt, høyde har 0 å si når det gjelder hvem man faller for.

Så høye jenter bedre en lave jenter liksom slanke jenter bedre enn tykke jenter? 

• Liker 1
Skrevet

Er det virkelig så vanskelig for noen å se slike ting selv. Jeg er dame, men har da fått med meg at høyden til damer ikke har mye å si. Det er proporsjonene som har noe å si for hvor attraktiv hun er. En kort og bred dame blir naturligvis ikke vurdert som spesielt attraktiv, mens en lav, slank og nett kvinne ofte er attraktiv. Menn vil jo ofte gjerne ha en kvinne som er mindre enn dem, så en liten, nett kvinne kan score høyere enn en høy kvinne.

Anonymkode: d6e98...6be

Skrevet

Er det samme jenta som poster alle disse "Er jeg for lav for å bli akseptert" trådene? Vet at det er en ting blant menn/gutter å være usikker på høyden grunnet at definisjonen på en perfekt mann fysisk er "høy og mørk". Men at jenter/kvinner er redd før at høyden(redd for å være for kort) blir et problem ovenfor menn/gutter trodde jeg ikke var en ting.

Anonymkode: c5b80...58d

Skrevet

Nå må folk slutte å bruke livet sitt på å tenke på hvordan en ser ut. Tror uansett ikke det er ett problem for damer å være korte, jeg har 0 problemer med det. Tror faktisk det kan være ett større problem om du er mann.

Anonymkode: 0415e...d4c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...