labine Skrevet 10. desember 2016 #1 Skrevet 10. desember 2016 Sukk...hadde tenkt på skjerpe meg uansett, men var mye mer enn jeg trodde...noen som vet om noe god styrketrening jeg kan gjøre hjemme med minimalt av utstyr?
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2016 #2 Skrevet 10. desember 2016 Boho Beautiful har mange fine videoer Anonymkode: c3c49...11b
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2016 #3 Skrevet 11. desember 2016 Wow. Ja, dette var motiverende. Kan ikke forestille meg hvordan det er å se så bra ut. Anonymkode: e8652...a73
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2016 #5 Skrevet 11. desember 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Wow. Ja, dette var motiverende. Kan ikke forestille meg hvordan det er å se så bra ut. Anonymkode: e8652...a73 Jeg ser ca sånn ut selv, og det er ikke sånn at det er noe spesielt. Jeg hadde vært overvektig selv om det ikke var pga at jeg får kvalme og smerter av å spise, for er egentlig veldig glad i mat Jeg trener yoga og på treningssenter. I friske perioder trener jeg alle dager i uka i og med at jeg ikke ser på yoga som direkte trening, men som sunn bevegelse Anonymkode: c3c49...11b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå