AnonymBruker Skrevet 10. desember 2016 #1 Del Skrevet 10. desember 2016 Altså, hvor mange kjenner du i det virkelige liv som er på KG? Som du enten har møtt etter å ha snakket med dem her eller som du bare vet er medlem? Har sett snakk om snoking og lite land og alle kjenner nesten alle på en måte så tenkte litt på det om noen kunne "sladre" om meg. Jeg vet om en person IRL som er på KG men aner ikke hva hun kaller seg. Hun vet ikke at jeg er her Hallo der ute! Ellers vet jeg ikke om noen andre som bruker KG, og har ikke sagt til en sjel at jeg er her. Anonymkode: 969dd...983 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2016 #2 Del Skrevet 10. desember 2016 Jeg kjenner tre jeg ikke vet brukernavnene til og en jeg vet brukernavnet til fordi hun er profilert og lett å kjenne igjen. Jeg kjenner en tidligere kjempeprofilert bruker litt. Eller vet hvem hun er da men jeg er ikke veninne med henne eller noe. Anonymkode: 21597...1ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamferdrops Skrevet 10. desember 2016 #3 Del Skrevet 10. desember 2016 Kjenner 2 stykker IRL som har bruker her inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2016 #4 Del Skrevet 10. desember 2016 Si hvem dere kjenner da Anonymkode: fbcfc...7ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2016 #5 Del Skrevet 10. desember 2016 Det er flere bekjente som vet at jeg leser ting på kg. Tror ikke de vet at jeg har bruker da det er først nå nylig jeg laget meg en. Anonymkode: 9e714...134 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 10. desember 2016 #6 Del Skrevet 10. desember 2016 5 kanskje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 10. desember 2016 #7 Del Skrevet 10. desember 2016 Jeg har blitt kjent med 3 flotte mennesker via KG Kjente de ikke i utgangspunktet, men fikk mye kontakt her på forumet, og deretter ble vi venner på facebook. Fine folk som jeg liker godt og som jeg setter stor pris på å ha blitt kjent med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 10. desember 2016 #8 Del Skrevet 10. desember 2016 Nja, kjenner og kjenner? Jeg kjenner vel 3 tror jeg, og så har jeg møtt 2-3 stykker til som jeg vet om, men kan ikke skryte på meg å kjenne dem etter bare å ha møtt noen en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JenniferA Skrevet 10. desember 2016 #9 Del Skrevet 10. desember 2016 (endret) Jeg kjente 1 bruker her inne. Det var min eks. Endret 10. desember 2016 av JenniferA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chouette Skrevet 10. desember 2016 #10 Del Skrevet 10. desember 2016 Kjenner bare en fra før som jeg vet. Veldig søt person:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JenniferA Skrevet 10. desember 2016 #11 Del Skrevet 10. desember 2016 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Si hvem dere kjenner da Anonymkode: fbcfc...7ad Jeg ble nyskjerrig på den og ☺. Si hvem dere kjenner.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annebanane Skrevet 10. desember 2016 #12 Del Skrevet 10. desember 2016 (endret) . Endret 15. januar 2023 av annebanane Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 10. desember 2016 #13 Del Skrevet 10. desember 2016 Ingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atea Skrevet 11. desember 2016 #14 Del Skrevet 11. desember 2016 En. Men vi har ikke mye kontakt i dag. Han er kjempegrei og en helt annen irl enn her inne. Kjente også en dame, men vi mistet kontakten og er hun her har hun byttet nick. Hun bor i Stavanger-området og er kjempegrei, håper det går bra med henne. Hun slet en del, men det er mange år siden. Må gjerne ta kontakt med meg hvis hun leser dette. Jeg hadde nicket Vega på den tiden. Vi ble ikke kjent på noe kg-møte, men hyggelig at man faktisk kan bli kjent med folk også her inne på en ordentlig måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sinsiew Skrevet 11. desember 2016 #15 Del Skrevet 11. desember 2016 En Min bror. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JenniferA Skrevet 11. desember 2016 #16 Del Skrevet 11. desember 2016 Det kan være at jeg kjenner flere her inne, men vet ikke om noen jeg kjenner har profil her. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 11. desember 2016 #17 Del Skrevet 11. desember 2016 Ingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frederik Skrevet 11. desember 2016 #18 Del Skrevet 11. desember 2016 (endret) 3 stykker. Endret 11. desember 2016 av Frederik Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2016 #19 Del Skrevet 11. desember 2016 0 Anonymkode: 1cec5...51f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atea Skrevet 11. desember 2016 #20 Del Skrevet 11. desember 2016 1 time siden, JenniferA skrev: Det kan være at jeg kjenner flere her inne, men vet ikke om noen jeg kjenner har profil her. En eks snoket på pcen min så han begynte å følge meg her, jeg hadde et annet nick og skrev dagbok. Lånte pcen hans og så på loggen. Endte med at jeg skrev provoserende. Tok det selvsagt opp med han, men han nektet for alt. Det kan være at noen kjenner meg irl, utfra hva jeg skriver. Det gjør meg egentlig ingenting. Men prøver å huske på vær varsom plakaten og ikke utgi andre. Kunne nok startet en haug med jeg er frustrert tråder. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå