AnonymBruker Skrevet 10. desember 2016 #1 Skrevet 10. desember 2016 Hei, Jeg skulle gjerne trengt litt hjelp med det å sikkerhetskopiere en iPhone til iTunes. Jeg skjønner liksom ikke helt hva jeg skal velge, eller hva jeg skal gjøre. Når jeg kobler mobilen til iTunes så får jeg valget om å enten konfigurere iPhonen som ny eller gjenopprette fra gammel sikkerhetskopi. Det som er greia er at jeg vil beholde bildene, kontaktene osv på mobilen og bare sikkerhetskopiere det som er på mobilen til iTunes. Skulle ha gjort det da jeg først kjøpte mobilen, men glemte det egentlig bare helt. Er det ikke slik at hvis jeg velger å enten gjenopprette fra gammel sikkerhetskopi eller konfigurerer som ny iPhone så vil det som er på mobilen nå bli slettet? Eller..? <.< Forstår ikke hva jeg skal gjøre i det hele tatt. Har lagret iCloud-sikkerhetskopi, men liker å ha alt i iTunes også. Anonymkode: e7d07...44f
tdm900 Skrevet 10. desember 2016 #2 Skrevet 10. desember 2016 Hvor lagre i iTunes når du har kopiert til iCloud? Skjønte ikke den
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2016 #3 Skrevet 11. desember 2016 18 timer siden, tdm900 skrev: Hvor lagre i iTunes når du har kopiert til iCloud? Skjønte ikke den Jeg bare liker å vite at jeg har det lagret, jeg er ikke så kjent med iCloud. Bruker det egentlig ikke, vil bare vite at jeg har det lagret til iTunes med alt annet. Liker å ha litt kontroll Og i tillegg til senere hvis jeg skal kjøpe en ny mobil eller hvis den blir ødelagt, så vet jeg hvordan jeg kan føre over tingene mine, og vite at jeg garantert får ført over bilder/kontakter osv. Anonymkode: e7d07...44f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå