Gå til innhold

Menn, hva er en god blowjob?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har litt erfaring selv og har jo fått skryt, men jeg lurer på om noen av dere kan sette ord på nøyaktig hva det er som gjør at en blowjob blir skikkelig bra for deg.

Bruk av lepper, tunge, hender, blikk, osv.. Kom med det som spesifikt funker på deg!

Anonymkode: 01deb...aa0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Axl Rose

Hun begynner å gnir hendene i skrittet. Gjør meg skikkelig hard. Tar den ut. Begynner å slikker lett på penishodet. Lar tunga leke rundt og kile litt. Tar den mer inn i munnen og suger. Bruker mye tunge, og runker med hånda i tillegg. Slikker på undersiden. Leker med ballene. Stopper opp litt rett før jeg kommer. Så fortsetter. Tar liksom kontrollen. Helt til jeg får komme i munnen hennes, eller et annet sted. Sukk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke. Er tross alt 20 år siden jeg fikk min siste. Og første, for den saks skyld.

Anonymkode: 599a7...264

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Bootyhunter skrev:

Hun begynner å gnir hendene i skrittet. Gjør meg skikkelig hard. Tar den ut. Begynner å slikker lett på penishodet. Lar tunga leke rundt og kile litt. Tar den mer inn i munnen og suger. Bruker mye tunge, og runker med hånda i tillegg. Slikker på undersiden. Leker med ballene. Stopper opp litt rett før jeg kommer. Så fortsetter. Tar liksom kontrollen. Helt til jeg får komme i munnen hennes, eller et annet sted. Sukk. 

Hvordan liker du at det blir gjort? :) Jeg bruker å inkludere ballene når jeg suger noen og tar dem i hånden og "masserer" dem litt. Aldri fått noe annet enn godlyder og skryt i etterkant, men jeg vet jo at de er følsomme så er kanskje vel forsiktig i håndteringen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruk tunga på undersiden av penishodet,  og ta samtidig noen turer av og til opp og ned med en stram tunge på undersiden av skaftet.Pirrer ikke det må det være noe galt med interessen. 

Hold tenner milevis unna. Noen foretrekker runkehastighet, andre som meg foretrekker lange dype drag med en roterende tunge.

Og nok engang, ikke glem undersiden av penishodet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp, det er bra. Liker også om du tar meg i håret og lugger til. Kall meg også gjerne slave

Anonymkode: e563c...fea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Axl Rose
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan liker du at det blir gjort? :) Jeg bruker å inkludere ballene når jeg suger noen og tar dem i hånden og "masserer" dem litt. Aldri fått noe annet enn godlyder og skryt i etterkant, men jeg vet jo at de er følsomme så er kanskje vel forsiktig i håndteringen

Liker også at de blir massert, og gjerne slikket. Høres perfekt ut det du gjør så ikke rart du bare får godlyder og skryt:tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det aller beste med en god blow job er at dama viser at hun liker det. Vis at du virkelig nyter å suge kuken til partneren. Visst du klarer det så kan du nesten glemme teknikken. Men det hjelper godt på med mye spytt, så er det bare å slå seg løs, vis at du liker det, se på han mens du suger, Gjerne veksle mellom å bruke hendene og suge og av og til samtidig. Sug slik at tungen kommer på undersiden av kuken, der er den mest følsom. Lykke til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blowjoben man slipper å be om og som kommer når man minst venter det er den beste. Så lenge dama viser at hun genuint liker det og at hun ønsker å gjøre det bra for deg så er ikke det tekniske så nøye.

Anonymkode: 61e23...5ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke å være i høna på damer og synes det er kvalmt. Hvis jeg blir sugd, tenker jeg bare på at jeg ikke vil kline etterpå= Jeg liker ikke å bli sugd overhodet.

Anonymkode: e3df6...a8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg liker ikke å være i høna på damer og synes det er kvalmt. Hvis jeg blir sugd, tenker jeg bare på at jeg ikke vil kline etterpå= Jeg liker ikke å bli sugd overhodet.

Hva liker du da?

Anonymkode: 689ef...f37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da tenker jeg at du ikke har blitt sugd av den rette personen. ☺

Anonymkode: 3ccc3...016

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har litt erfaring selv og har jo fått skryt, men jeg lurer på om noen av dere kan sette ord på nøyaktig hva det er som gjør at en blowjob blir skikkelig bra for deg.

Bruk av lepper, tunge, hender, blikk, osv.. Kom med det som spesifikt funker på deg!

er dette noe å skryte av ? av alle damene jeg har møtt i mitt liv har jeg kunn fått 1 dårlig blowjob.........etter min erfaring , jo bedre de er å suge jo billigere er de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da er ikke dette tråden for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Trex90 skrev:

er dette noe å skryte av ? av alle damene jeg har møtt i mitt liv har jeg kunn fått 1 dårlig blowjob.........etter min erfaring , jo bedre de er å suge jo billigere er de

Så de som er flinke til å suge er billige? Vil jo ikke være billig så jeg får vel bruke tennene neste gang da. :nigo:

Anonymkode: f0199...d64

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så de som er flinke til å suge er billige? Vil jo ikke være billig så jeg får vel bruke tennene neste gang da. :nigo:

Anonymkode: f0199...d64

sa det var etter min erfaring ....trenger ikke kverulere...men så er jo dette et kvinneforum:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Da tenker jeg at du ikke har blitt sugd av den rette personen. ☺

Anonymkode: 3ccc3...016

Dette blir litt som å si at de som er lesbiske, bare ikke har pult rette mannen enda.. La nå folk få like eller ikke liker det dem vil! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Trex90 skrev:

Tja... Jeg har hatt sex med to menn, exen min og min nåværende. Begge to datet jeg i to måneder omtrent før vi hadde sex. Jeg fikk skryt fra begge om at jeg gir de beste blowjobene. Jeg elsker å suge, alltid tent meg enormt, jeg brekker meg aldri og kan ta hele ned, osv.

Anonymkode: d9397...863

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...