Gå til innhold

Har lyst på litt skryt!

Marina75

Anbefalte innlegg

I dag er det 1 måned siden jeg slutta å røyke! :tunge1:

Måtte båre si det. Vennene mine ser på meg som en ikkerøyker nå og tror hele problemet er over. Må nok si at jeg savner till skryt og oppmuntring jeg fikk de første dagene.. :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Det fortjener du :-)

*sender over masse skryt * og et spark på leggene til venner og fam som burde bli flinkere til å skryte

Jeg sluttet selv for ca 4 1/2 mnd siden- jeg har altid røyket så jeg er også vannvittig stolt av meg selv :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow..Så utrolig flink du er! Dette er den beste "invisteringen" du har gjort for kroppen din EVER!!!

Jeg lover deg, det er verdt å være ikke røyker!!

Stå på!

Hilsen Lene (Røykfri i 1. år og 8 mnd)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er! Skjønner ikke vennene dine at det fortsatt kan være tøft og at du trenger skryt for å holde deg røykfri? Synes du har vært flink foreløpig, nå må du bare fortsette å være flink.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klappe::klappe: kjempebra!!

det er superdeilig å være røykfri!!

jeg røyket i 14 år, før jeg sluttet for straks 2 år siden (dæven, det er snart TO ÅR siden!!!) :o :danse:

Du kan ha godt av oppmuntring og godord lenge fremover, det kan fremdeles bli tøft for deg, og da må man fokusere!! om venner og familie tror at man blir problemfritt røykfri på en mnd, så kjenner di ingen som har sluttet tror jeg!! :wink:

har du sett nemo? når det går som dårligst og ting er skummelt eller skremmende; "fortsett og svømme - fortsett og svømme!" :wink:

stå på!! du er kjempeflink, og enda flinkere for hver dag du klarer å være røykfri!!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer alle sammen, kjempebra :tommelsmil::kose: Nyhetene på god morgen norge i dag viste også at ting går i rett retning, blir stadig færre røykere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

...Også er det jo sånn at de fleste gutter syns det er mye mer tiltrekkende med en fresh og røykfri jente...

Tenk hvor glad kroppen din er i deg akkurat nå da!

Kjempeflink du......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag er det 1 måned siden jeg slutta å røyke! :tunge1:  

Måtte båre si det. Vennene mine ser på meg som en ikkerøyker nå og tror hele problemet er over. Må nok si at jeg savner till skryt og oppmuntring jeg fikk de første dagene.. :oops:

Supert. (ros) Røyk er jo noe man kun er avhengig av så lenge man driver på å røyke...

Prøvde slutte selv, men det skar seg, ble søvnløs, gråtetokter og det hele, og nå er jeg ikke i modus, dvs jeg velger ikke gå inn i et nytt nederlag, og utsetter røykeslutt...

Men ingen skjønner hvilke følelser som man har døvet med røyk, som kommer fram... Tror jeg hadde en ryddig hage da jeg var uten i 14 dager.

Skal slutte, men akkurat nå passer det absolutt ikke...

Og ja, jeg tror ikke en måned uten røyk hjelper, men venner nevner kanskje ikke din røykeslutt, av hensyn til deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catwoman

*sender over masse skryt* Du er kjempe flink :-D

Og du fortjener virkelig skryt for det du har gjort der er ikke lett, og så er jeg litt misunnelig , for jeg skulle gjerne klart dets elv også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, i dag er det 5 uker siden min siste røyk!

Ble helt rørt at så mange bryr seg her inne..

Hadde besøk av en vennegjeng i helga og siden det er røykeforbud inne her stod de mest ute å dampet i vei. må si at det irriterte meg litt :-? Mener ikke at alle skal ta hensyn å slutte å røyke, men det hadde kanskje vært litt koselig om de kunne være litt inne også når jeg hadde stått mesteparten av dagen å laget mat for å få en koselig helg. Phu, det var deilig å få det ut! :oops:

Ellers har jeg sluttet å røyke med nikotin tyggis. Syntes den med lakris er best. Har prøvd å lese boken "Stump røyken" men fikk ikke noe nytte av den.

Til dere som også har lyst til å slutte ønsker jeg dere lykke til. Enn vinner ikke noe med å ikke prøve!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...