AnonymBruker Skrevet 10. desember 2016 #1 Skrevet 10. desember 2016 Hvis jeg ser en slank og godt trent dame, med perfekt lagt sminke og pent, stylet hår (det ser jeg hver gang jeg er andre steder enn innenfor husets fire vegger ), så tenker jeg: Oi. Hun er utseendefiksert. Hun bruker for mye tid på sminke, trening, kosthold og utseendet sitt generelt. Det er ikke sunt. Hvilke psykiske lidelser har hun? Stakkars! Hun burde få et sunnere forhold til kropp. Jeg mener det bare godt, assa. Bare som en motvekt til de løgnaktige: "Jeg er oppriktig bekymret for den stygge, feite, ekle naboen min som jeg er så glad i"-kommentarene som florerer som en tragisk unnskyldning (les: løgn) folk ofte bruker for å kunne rakke ned på overvektige. "Jeg er bekymret for samfunnet", eller "jeg er bekymret for helsen hans". Oksebæsj! Anonymkode: 31660...800 3
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2016 #3 Skrevet 10. desember 2016 Bitter? Anonymkode: 16905...e38 2
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2016 #5 Skrevet 10. desember 2016 Den pendelen ja... fra en motpol til en annen Anonymkode: aefd8...f2b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå