Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er positivt med å jobbe i barnehage?

hva har barnehageassistent i lønn?

går dagene fort unna?

Anonymkode: ee5c1...253

Videoannonse
Annonse
Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er positivt med å jobbe i barnehage?

hva har barnehageassistent i lønn?

går dagene fort unna?

Anonymkode: ee5c1...253

Man blir fort utbrent av å være "mor" til en haug med barn😊 Også er det mye sladder og intriger på kvinnedominerte arb.plasser..

Anonymkode: 79c03...253

Skrevet

Har jobber i barnehage i mange år, så jeg har topp lønn som assistent. 383 300 i året , 196,56 i timen.

Positivt opplevde jeg i dag. Kom på butikken, og skulle gå inn. Der sto det en liten tass med armene ut, klar til å gi klem. Har møtt foreldre og barn på senteret, der barna begynner å gå sammen med meg. :) Stortrives med 18 tre åringer. Har ikke merket så mye til sladder og intriger der jeg jobber. Men det er jo forskjellig fra barnehage til barnehage og avdeling til avdeling.  Vi tre på avdelingen jobber godt sammen og vi to assistenter står ganske fritt til å gjøre ting sammen med barna. Komme på jobb mandag morgen kl 9 og bli møtt av mange barn som vil gi klem. Og så skal alle ha klem når en går hjem. Mye ute og det liker jeg. Vi to assistenter er lengst mulig ute med barna, og tar ofte frukt måltidene ute og. Avd leder liker og å være ute. Dagene går utrolig fort. Har opplevd flere ganger å høre: Skal ikke du hjem nå? Opps, er klokken så mye alt.  

Anonymkode: abe10...2ca

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...