kitty Skrevet 30. november 2004 #1 Del Skrevet 30. november 2004 Har bestilt forstørrelser hos fotografen av min kjære lille sønn. Vi var å tok bilder og nå skal vi altså forstørre til besteforeldre og oldeforeldre samt faddere, men hadde ikke tenkt å kjøpe rammer hos fotografen (de er jo svindyre). Så nå lurte jeg på om det var noen som visste om noen stilige rammer i str. 20 x 25??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. november 2004 #2 Del Skrevet 30. november 2004 IKEA Åhlens Interiøsland Skeidar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kitty ikke innlogget Skrevet 30. november 2004 #3 Del Skrevet 30. november 2004 Har sett på IKEAs og Skeidars hjemmesider og de har ikke 20 x25??? Mulig ikke alle står på internett. takk jeg skal prøve alle sammen tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. november 2004 #4 Del Skrevet 30. november 2004 IKEA har ikke det formatet. Det nærmeste blir 21x30. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 30. november 2004 #5 Del Skrevet 30. november 2004 HVa med passpatur (eller hva det heter?) rundt da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfuglene Skrevet 30. november 2004 #6 Del Skrevet 30. november 2004 Når vi har gitt fotograf bilder til besteforeldre osv til jul har vi gitt uten ramme. Først og fremst fordi bildet er så dyrt i seg selv at det hadde blitt en billig og kjiip ramme. Dessuten er det mye bedre at de heller kan velge ramme selv ut fra sin smak og selv bestemme prisklassen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå