Gå til innhold

Spisested i Oslo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen har tips til et spisested (middagsmat) i Oslo, gjerne i nærheten av Oslo S. Helst ikke Peppes, Egon o.l. Et sted hvor man kan spise en god middag, men med en avslappet stil. Har vurdert mathallen, men ønsker andre tips også. 

Anonymkode: f9445...584

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes Royal Gastropub i Østbanehallen har god mat og avslappet atmosfære.   Et annet sted jeg liker i området er Cafe Fiasco - veldig god burger til fornuftig pris og stort ølutvalg. 

Ellers er det ikke langt til Taco Republica i krysset mellom Torggata og Osterhausgate, ca 10 min å gå fra Oslo S, om du har lyst på god mexicansk mat.

Skrevet

Sikkert litt harry og bondeland, men jeg bruker å sverge til Dovrehallen i storgata. Maten er god og ikke for dyr, mest norske retter, stille og rolig, men tror det er dans der på kvelden i helgene.

Anonymkode: 3b33d...f3b

Gjest hva som helst
Skrevet

Kan bekrefte at Dovrehallen er litt harry ja. 

Har hørt bra ting om Mr. India (indisk mat), men aldri vært der selv, det er jo rett ved Oslo S. Brunello (italiensk) er ganske  uformelt, også ganske nær. Nam Fah er innen gangavstand, thailansk ganske bra fastfood med trivelig lokale.

Hvis du har tid til å traske litt i retning Nationaltheatret, har du mange flere muligheter. For eksempel alle restaurantene på Paleet, Det Norske Teateret (kun spist lunsj her), Grand Cafe (ikke testet ut etter nyåpning), The Great India (koselig indisk kjeller) eller Prima Fila (litt finere italiensk). 

Skrevet

Brunello som en annen nevner er bra. De har jo Jensens Bøfhus i underetg på Oslo city. 

Har spist på 2 restauranter ved Østbanehallen,den ene tror jeg het Oppdal/Oppland Burger og den andre la rett ved siden av den italienske.

Finnes jo mye i området vet jeg,men pleier ikke å oppholde meg der særlig.

Har jo noe på grønland og,men mest tyrkisk og indisk.

Skrevet

Cafe Sara på hjørnet ved hausmannsgate/Torggata har rimelig og kjempegod mat. Menyen har de hatt i årevis,  og alt er godt, men kan anbefale iskender kebaben deres. De har norske, mexicanske, tyrkiske, grill og pizzaretter. Tar ca 10-15 min å gå fra Oslo s.

Anonymkode: f54af...cde

Skrevet

Baltazar ved domkirken er en av mine favoritter!
Südøst rett over bruen for legevakten er også himmelsk! 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...