Gå til innhold

Eksen min gav seg ut for å være en småbarnsmor for å treffe meg!😳

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt satt ut, lurer på å melde det til politet men det er vel ikke "alvorlig" nok...

Jeg er med i en kjøpe/selge-gruppe på FB og ei dame vant en budrunde på noen klær og leker jeg solgte. Siden vi bor i samme by ville hun hente for å slippe porto, forståelig nok og jeg har selv hentet klær jeg har kjøpt hos andre. 

Uansett, jeg jobbet i dag og avtalte å møtes ved busstoppet jeg tar bussen fra etter jobb. Jeg er tidlig ute og speider etter dama fra Facebookprofilen (troverdig navn, 200 venner og noen feriebilder med barn).

Så kommer det en mann motmeg, så ser jeg det er min eks fra to år tilbake som var et helvete å få ut av livet mitt. Jeg snur meg og ser ned i tlf og håper han ikke ser meg. Så sier han navnet mitt og kommer helt bort. 

Jeg sier såvidt hei og fortsetter å se etter damen.

Så spør han om jeg venter på *damens navn*, da blir jeg livredd! Heldigvis er det andre på holdeplassen. 

Jeg sier hæ og han svarer at det er han jeg skal møte. Da kommer bussen og jeg går rett på og han står igjen ute.

Fyfader! Jeg har blokka nummeret og på Facebook, gitt beskjed til adm på gruppa at dette er fake😳

Anonymkode: 7903d...341

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For det kunne vel hende at han skulle hente det for hun?

Skrevet

Oi, da hadde jeg blitt satt ut. Men kan det være han er sammen med hun damen da? Kanskje ikke...Er vel ikke veldig mye du får gjort (?) men forstår godt at du syntes dette var ubehagelig. Veldig rar oppførsel på den fyren i alle fall. 

• Liker 1
Skrevet

Kommer vel litt an på hva du mener "et helvete å få ut av livet mitt". Dersom han oppsøkte deg bare for å oppsøke deg og laget en falsk profil på facebook for å få til et møte, så synes jeg det høres ganske alvorlig ut. Da er han jo rett og slett en skikkelig stalker. Men er du sikker på at han ikke er sammen med en ny dame som har barn? Men likevel er det jo litt merkelig kanskje at de/han/hun velger å kjøpe noe fra deg da. 

Skrevet

Hvorfor spurte du han ikke om han hadde laget en falsk profil? 

Og hvorfor er du så fryktelig redd han?

Anonymkode: bf530...32e

Skrevet

Nei, smsene jeg sendte med "henne" en time før sa ingenting om at noen andre skulle hente, dessuten hadde hun profilbilde med en annen mann😳

Med helvete mener jeg at han ikke ville høre når jeg slo opp (han var utro), fortsatte å ringe/sende sms, ringe familemedlemmer og fortalte løgner om meg og forholdet vårt, "tilfeldigvis" hang utenfor der jeg studerte og jobbet (han bodde/jobbet i en annen bydel).

Det ble stille når jeg møtte min samboer og fikk barn.

TS

Anonymkode: 7903d...341

Skrevet

Meld det ifra til politiet. Ingenting vil skje basert på dette selvfølgelig, men da er det registrert. Dersom han oppsøker deg på en lignende måte ved en senere anledning vil det være lettere å få satt inn tiltak. 

Dette høres helt sykt ut, og jeg forstår godt at du ble skremt av opplevelsen. 

Anonymkode: 6ab4a...0a6

Skrevet

Så utrolig ekkelt! Er det mulig at profilen var ekte, men at han har fulgt med på kjøp og salg gruppen fra sin egen profil og derfor sendte deg meldinger og avtalte et møte? Kanskje du kan snakke med politiet, forklare historien bak og hva som skjedde? Du ble redd og føler deg truet, sånn virker det i alle fall. Om ikke annet kan de kanskje gi deg noen gode råd i tilfelle han fortsetter.

Anonymkode: 657a1...3ea

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...