Gå til innhold

Lyst på sexleketøy. Tips??

Anbefalte innlegg

Skrevet

anyoneee?

Anonymkode: 3e6cd...1dd

Skrevet

Er det ditt første leketøy?:) I såfall ville jeg ikke valgt noe som er større enn en gjennomsnittpenis:P Jeg bestilte for en tid tilbake en som er... vel, stor, men ikke absurd stor. Tror den hadde gått i retur om det var den første, fikk sjokk da jeg åpna pakken :fnise: Men, kanskje du er tøffere enn meg:P 

En dildo bare penisformet uten vibrasjon eller noe sånt og er "hånddrevet", mens en vibrator, vel, vibrerer. Begge du linker til er helt greie å starte med vil jeg tro, men om du er tøff ville jeg kanskje valgt nummer 1;)

Anonymkode: e5a67...9c8

Skrevet

Womanizer.

Anonymkode: 977ae...f2d

• Liker 4
Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det ditt første leketøy?:) I såfall ville jeg ikke valgt noe som er større enn en gjennomsnittpenis:P Jeg bestilte for en tid tilbake en som er... vel, stor, men ikke absurd stor. Tror den hadde gått i retur om det var den første, fikk sjokk da jeg åpna pakken :fnise: Men, kanskje du er tøffere enn meg:P 

En dildo bare penisformet uten vibrasjon eller noe sånt og er "hånddrevet", mens en vibrator, vel, vibrerer. Begge du linker til er helt greie å starte med vil jeg tro, men om du er tøff ville jeg kanskje valgt nummer 1;)

Anonymkode: e5a67...9c8

Takk! Jeg har jo brukt mine egne varianter av leketøy ( har ikke kjøpt noe før ) så hadde lyst til å prøve noe som vibrerer. Har hørt det skal være så bra.. Ja den svarte er kanskje litt stor.. jeg vet ikke. 

Anonymkode: 3e6cd...1dd

Skrevet
51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Womanizer.

Anonymkode: 977ae...f2d

Ohlala!! Ja! Min favorittt!!!!

Anonymkode: fa8dc...da8

• Liker 1
Skrevet

Følg kondomeriet på snap,ofte er det 25% rabatt på ett produkt ;) ¨

Definift noe i romjula

Anonymkode: fa8dc...da8

Skrevet

Womanizer!!!

Anonymkode: a7116...098

Skrevet

Hei, håper du ikke har kjøpt noe ennå. Fant nemlig en rabattkode på erotisknovelle

Står at det skal være 10% rabatt, så du kan jo prøve.. koden er :  NOVELLE10

:)

Skrevet

Denne er min absolutte favoritt!!

Screenshot_2016-12-11-12-10-11.png

Anonymkode: 0b6d6...30a

Gjest Annetnavn_
Skrevet

Stemmer også for womanizer. Verdt hver krone.

Skrevet
7 minutter siden, Strixa skrev:

Stemmer også for womanizer. Verdt hver krone.

Terningkast sex?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...