Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Planlegger ei langhelg med sønnen min på 16 til våren/sommeren. Er det noen her som har reist til noen av de polske storbyene med tenåring her?  Er det å anbefale? Hvorfor/hvorfor Ikke?

Endret av visemor
Skrevet

Jeg er tenåring selv og var i Warszawa i oktober. Elsket byen!

Anonymkode: 85524...ab8

• Liker 2
Skrevet

Anbefaler virkelig Krakow, en helt fantastisk by! Auschwitz, og birkenau. 

• Liker 2
Skrevet

Masse fine byer i Polen, kjekt for både store og små :)

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg har hørt veldig mye fint om Polen. Mange snakker veldig varmt om Krakow. :) 

Endret av JenniferA
Skrevet

Jeg anbefaler Trippelbyen..gdansk,gdynia og sopot,veldig mye å gjøre,men jeg synes at det er beste å dra der i sommer..kose seg med strandliv og sjø

• Liker 1
Skrevet

Jeg har vært i Warszawa og Krakow, og vil helst anbefale Krakow. Warszawa har ikke så mye å se utenom gamlebyen, og store deler av byen er grå og kjedelig. Krakow er en veldig fin by, de har også saltgruvene og Auschwitz (jeg var der som tenåring, men om du tar med din tenåring bør nok vurderes utfra interesse og modenhet). Saltgruvene er en opplevelse i alle fall :) 

Skrevet
18 timer siden, Aviale skrev:

Jeg har vært i Warszawa og Krakow, og vil helst anbefale Krakow. Warszawa har ikke så mye å se utenom gamlebyen, og store deler av byen er grå og kjedelig. Krakow er en veldig fin by, de har også saltgruvene og Auschwitz (jeg var der som tenåring, men om du tar med din tenåring bør nok vurderes utfra interesse og modenhet). Saltgruvene er en opplevelse i alle fall :) 

Jeg er helt enig at Warszawa har ikke så mye å tilby og er litt kjedelig. Krakow er en utrolig fin by :-)så har du lyst til å se mye -da bør dra til krakow. Har du lyst til å handle,slappe av,gå til spa -trippelbyen. (Gdansk ,gdynia,sopot). De har julemarked i polen nå og etter jul mange gode tilbud. 20161213_160749_001.jpg

Skrevet

Jeg tenker at det blir Gdansk på oss 😊. Vi må reise i på våren/sommeren på grunn av arbeid og skole. Har lest litt om trippelbyen, og lander på at det er det mest aktuelle for oss. Håper på å kunne dra først når skolen tar ferie, da kan det kanskje være mulighet for litt temperatur i lufta også 😊

Skrevet

Jeg anbefaler sommeren ,av og til du kan få dårlig vær med frost på våren :P

4 timer siden, visemor skrev:

Jeg tenker at det blir Gdansk på oss 😊. Vi må reise i på våren/sommeren på grunn av arbeid og skole. Har lest litt om trippelbyen, og lander på at det er det mest aktuelle for oss. Håper på å kunne dra først når skolen tar ferie, da kan det kanskje være mulighet for litt temperatur i lufta også 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...