AnonymBruker Skrevet 10. desember 2016 #1 Skrevet 10. desember 2016 1: Jeg vet at folk liker forskjellige ting 2: Jeg forstår meg ikke på folk som liker Pepsi Max fordi: Det smaker parfyme Det smaker ekstremt syntetisk Colasmaken er fullstendig overdøvet av parfymesmaken Det er for mye kullsyre i den - uansett om den er varm eller iskald Hvorfor liker du Pepsi Max? HVA liker du med Pepsi Max? Det smaker jo dritt! Verste skvipet jeg har drukket, bortsett fra enkelte andre drikkevarer. Anonymkode: 6d877...557 8
Gjest Frederik Skrevet 10. desember 2016 #2 Skrevet 10. desember 2016 De drikker det fordi de passer på kostholdet samtidig som de ikke klarer å drikke vann. 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Verste skvipet jeg har drukket, bortsett fra enkelte andre drikkevarer. Anonymkode: 6d877...557 LOL
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2016 #3 Skrevet 10. desember 2016 Enig med TS. Pepsi MAX smaker skikkelig fælt. Anonymkode: a29b1...cf3 2
Gjest Catalina Culès Skrevet 10. desember 2016 #4 Skrevet 10. desember 2016 All type pepsi smaker fælt.
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2016 #5 Skrevet 10. desember 2016 Du trenger ikke drikke noe du enten ikke liker, eller noe du ikke tåler. Andre har annen smak enn deg. andre har annen smak enn meg. Når det gjelder Pepsi Max så liker du det jo ikke. At andre har en annen smak enn deg vil jo ikke gjøre at du begynner å like det. Jeg synes den smaker godt. Av de colatypene jeg kan drikke er det den jeg liker best. Jeg har aldri smakt "vanlig" brus, så jeg har ikke noe å sammenlikne med. Det er like greit, for da kan jeg fortsette å like den brusen jeg kan drikke Anonymkode: 35a46...6a3 1
Soma Skrevet 10. desember 2016 #6 Skrevet 10. desember 2016 Drikker PepsiMax fordi jeg liker smaken 😄
Gjest KlippKlapp Skrevet 10. desember 2016 #7 Skrevet 10. desember 2016 Jeg liker den gode smaken den har.
Gjest gjest17 Skrevet 10. desember 2016 #8 Skrevet 10. desember 2016 (endret) Du kan like gjerne spørre hvorfor andre spiser brunost fremfor hvitost. Du blir ikke fornøyd med svarene lell. Endret 18. desember 2016 av Kiselle
miagunda Skrevet 10. desember 2016 #9 Skrevet 10. desember 2016 Synes det smaker zalo, tør ikke drikke det. 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2016 #10 Skrevet 10. desember 2016 Fordi jeg liker smaken,er vel eneste svaret jeg har til deg. Syns det meste av brus bare smaker overdose av sukker, pepsi max er den eneste jeg syns har noe skikkelig smak. Anonymkode: 2ede7...628 4
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2016 #11 Skrevet 10. desember 2016 Jeg forstår meg ikke på folk som ikke liker Pepsi Max. Anonymkode: ba890...38c 5
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2016 #12 Skrevet 10. desember 2016 jeg forstår meg ikke på folk som ikke forstår at folk liker forskjellige ting. Anonymkode: 356b0...5b2 9
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2016 #13 Skrevet 10. desember 2016 Drakk cola som barn og ungdom når vi hadde brus, og den gangen var Pepsi ofte på tilbud og da kjøpte mamma det, noe jeg hatet! Så utti tenårene sluttet jeg å drikke cola fordi jeg innså jeg drakk for mye og jeg trente en del og sånt så jegville være sunn. Nå liker jeg ikke vanlig cola lenger fordi det smaker nesten bare sukker og ikke noe godt. Her for noen år siden drakk jeg Pepsi max helt tilfeldig, jeg var utrolig tørst og det var det eneste tilgjengelig der og da. De første slurkene var grusomme, men etter hvert ble det bedre. Så drakk jeg en halvliter noen dager senere og vipps så smakte det plutselig godt. Men vanlig cola smaker fortsatt vondt. Nå har jeg vent meg av med Pepsi max og synes farris og iste er mye friskere og bedre. Tror mye av brusdrikkingen handler om avhengighet og belønningssystemet i hjernen, ikke at det nødvendigvis smaker så voldsomt godt. Anonymkode: b54bf...9b6 2
PaperFlower Skrevet 10. desember 2016 #14 Skrevet 10. desember 2016 Jeg liker smaken. Synes den er god. Søt og god, som flytende godteri. I tillegg så prøver jeg så godt jeg kan å holde meg unna sukker, og da er det sukkerfri brus jeg drikker. Hvorfor drikker du annen brus? Du har sikkert lignende grunner. Noen elsker sterk mat, jeg hater det. Noen liker surt godteri, jeg hater det. Jeg elsker egg med ansjos. noen hater det. Alle er forskjellige, og vi liker forskjellige ting. Enkelt og greit. 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2016 #15 Skrevet 10. desember 2016 Smaken er som baken, den er delt i to. Det er helt greit at du ikke liker Pepsi Max TS. Du trenger ikke å forstå hvorfor noen liker noe du ikke liker. Det er greit. *there there* Anonymkode: bd957...6bb
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2016 #16 Skrevet 10. desember 2016 Jeg liker ikke Pepsi Max jeg heller. Synes ikke det smaker noe godt. Men så liker jeg heller ikke pærebrusen fra Oskar Sylte, øl, vin, lutefisk, riskrem, hip-hop, fotball og golf. Jeg bruker ikke kjempemange kalorier på å lure på hvorfor det er sånn, og hva som er galt med andre som ikke har samme smak som meg. Det var vel noe vi lærte som ganske små, at folk liker forskjellige ting... Anonymkode: 8f665...c8f
Serendipity.x Skrevet 10. desember 2016 #17 Skrevet 10. desember 2016 Ingenting smaker bedre enn en iskald Pepsi Max-boks. 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2016 #18 Skrevet 11. desember 2016 Og jeg forstår meg ikke på folk som må drikke brus så ofte. Anonymkode: aa017...dc3
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2016 #19 Skrevet 11. desember 2016 Unnskyld meg... Det er ikke alle som liker brunt bæsjevann. Jeg synes det smaker harry. Anonymkode: 2af00...ebb
KillerKitty Skrevet 12. desember 2016 #20 Skrevet 12. desember 2016 Det er den eneste drikken som slukker tørsten min. Men jeg forstår ikke hvordan det går an å slukke tørsten med sukkerholdig brus? Også får man sånt ekkelt belegg på tennene. Eller, jeg gjør i alle fall det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå