AnonymBruker Skrevet 10. desember 2016 #1 Skrevet 10. desember 2016 Noen her som har sans for gjenbruk og/eller redesign? Jenny Skavland mener: http://www.side2.no/underholdning/jenny-skavlan---trist-at-jenter-ikke-tr-ga-pa-skoleball-i-brukt-kjole/3423291679.html Anonymkode: 80866...6c8
Gjest lipgloss Skrevet 10. desember 2016 #2 Skrevet 10. desember 2016 Ja jeg har veldig sans for gjenbruk og kjøper mye både på Fretex og på Finn. Man finner veldig mye fint og ofte spesielle klær visst man bare bruker litt tid og leter litt. Jeg kjøper alt fra sko,kjoler,bukser,topper Redesign syns jeg også er en veldig god id. Denne bruk og kast verden som vi er i nå byr meg ganske i mot,syns ingenting om den og det gjelder alt ikke bare klær.
Gjest Tigress Skrevet 11. desember 2016 #3 Skrevet 11. desember 2016 Eg er veldig glad i gjenbruk og redesign. Ofte synest eg redesign får litt formingslærarpreg, men til dømes Fretex er veldig flinke med det dei gjer. Det må vere brukeleg, liksom, eg kan ikkje gå rundt og sjå ut som om eg har gått bananas i ein Desigual-butikk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå