Gå til innhold

Spirituelle menn... mystiske

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble kjent med en herlig fyr som er veldig sprituell. Jeg mener ikke sånn religiøs spirituell, men mer sånn at han tror på seg selv, og at det ikke finnes noe tilfeldigheter osv, og at han har funnet seg selv, haha.. og med det, følges den 10-minutter lange stirringen hvor han mener han kan se sjelen min gjennom øynene (jeg vet ikke om han er ironisk), og lange klemmer,  og veldig, veldig fri-sinnet... HVA er greia? Han er utrolig kjekk, men samtidig så sinnsykt mystisk.. men siden han elsker alle folk, så blir jeg skeptisk.

Noen som har vært borti slike som vil dele erfaringer

Anonymkode: 6a9d8...8e4

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det har jeg, og jeg vil bare si: løøøøp!!!

Det får ikke hjelpe hvor spirituell eller kjekk han er, den stirringa er aldri et godt tegn.

Skrevet

Haha, hva skjedde med dere? 

Vi er i begynnelsen av 20-årene, forresten.

TS 

Skrevet

Har vært borti det ja, og skjønner fascinasjonen! For meg endte det dårlig også, han twotimet meg! En konsekvens av å være frisinnet er også at man lever i nuet og fokuserer på hva man selv vil. Så tror disse mennene kan gi veldig mye, men samtidig snu helt ut av det blå. De følger intuisjonen sin og er derfor kanskje ikke de mest lojale. Så kos deg men vær litt på vakt!

Anonymkode: 1892e...dbf

Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har vært borti det ja, og skjønner fascinasjonen! For meg endte det dårlig også, han twotimet meg! En konsekvens av å være frisinnet er også at man lever i nuet og fokuserer på hva man selv vil. Så tror disse mennene kan gi veldig mye, men samtidig snu helt ut av det blå. De følger intuisjonen sin og er derfor kanskje ikke de mest lojale. Så kos deg men vær litt på vakt!

Anonymkode: 1892e...dbf

Ja, de gir deg så mye at du føler en slags "her hører jeg hjemme"-følelse sammen med personen med en gang, nesten litt skummelt.. Hah, OM de lever i nuet, ja! Han liker ikke å planlegge ting - noe som jeg synes er litt kjipt. Jeg bare undres over hvordan han har blitt så "spirituelle" og litt rar, og da særlig i ung alder. Vet ikke om psykedelisk utforskelse har bidratt til det, men uansett.

Hva mener du med twotimet?

TS

Skrevet

De jeg kjenner som er 'sprituelle' har en del narkotiske stoffer å 'takke' det for. De er alt annet enn a4. Lever kun for seg selv, tenker ikke på andre eller ser det store bildet. Mye alternativ medisin, 'alt var så mye bedre før'-mentalitet, veldig skeptisk til alt offentlig.

Veldig fasinerende personer, men ikke noe jeg kan leve meg i det lange løpet.

Anonymkode: b52f8...609

Skrevet

Jeg er og spirituell (kvinne), men ikke slik ts beskriver. Om noen gidder må dere sjå slutten på den svenske dokumentaten om ensomhet. Det ts beskriver passer på den gjengen i skogen. Herregud, jeg holdt på å le meg i hjel for de filmet faktisk en ekstrem orgie.. 

Og den nistirringen i ti minutter er bare sprøyt. Ikke fall for det ts :)

Problemet med både religiøse og spirituelle er at mange av de går til ytterligheter når de er "frelst". De er på en annen planet og vil ikke skjønne det om du sier at de har tråkket på deg på noe vis, for de "ønsker deg bare alt vel" i sine handlinger. 

Så ts, tenk. Vær skeptisk. Nyt romansen, men ikke glem dine egne grenser.

Anonymkode: b528d...751

Gjest Overrasket
Skrevet (endret)

:laugh:

Nå må jeg le, for jeg kjenner igjen meg selv! Men den der stirringen er tull. Man kan ikke "se" noens sjel. Man kan derimot ense en annens sanne seg, men på en mer ikke-creepy måte. 

Endret av Overrasket

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...