Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er studiet vanskelig? Får man lett jobb? Er det sett på som et prestisjestudie? Får man god lønn? 

Anonymkode: 28627...5f4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Studiet er vanskelig hvis man ikke har evner til det og enkelt hvis man har evner innen fagene. Det at det er vanskelig å komme INN på et studium, betyr ikke at selve fagene trenger å være veldig vanskelige, men du skal være bra motivert og huske at du ikke er alene om å være best i klassen lenger når du går på det studiet. Alle der har vært blant de beste i klassen sin. 

Ja, det er ansett som ganske lett å få jobb etter det studiet.

Ja, det er ansett som et prestisjestudium i Norge.

Ja, man får som regel ganske god lønn. 

Anonymkode: 87ea4...4bb

• Liker 2
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er studiet vanskelig? Får man lett jobb? Er det sett på som et prestisjestudie? Får man god lønn? 

Anonymkode: 28627...5f4

Jeg tenker at siden du trenger å spørre om akkurat disse tingene her inne, så er du ikke genuint interessert og da kommer du sannsynligvis ikke til å fullføre det såpass krevende studiet. 

Anonymkode: 0e670...ba9

Gjest Herr Heftig
Skrevet

Det er veldig bra stude. Det er egentlig et teknologistudie med økonomi og ledelse, men jeg vil råde deg til å se på det som et økonomi/ledelse-stude med teknologi. Denne utdannelsen produserer fremtidens næringslivsledere. 

Skrevet

Indøk-linjen har iallefall blitt sett på prestisjelinjen på skolen jeg har gått på som har det, men da har det vært en ren master og ikke 5-årig. Det var de som fikk mest støtte og kontakter i arbeidslivet av alle linjene på skolen, og de fleste var fikset jobb før årene var omme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...