Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en 80-gruppe i nordisk og 40-gruppe i lingvistikk. Jeg blir ferdig med bachelor til våren, men ser nå at et av fagene jeg skal ta i nordisk bruker noe av det samme pensum som et fag jeg tok i lingvistikk for to år siden (lingvistikkfaget har senere byttet pensum). Jeg oppdaget selvfølgelig dette i dag, da det ikke står noe om overlapping på noen av emnesidene, selv om fagene er på samme fakultet. Hvordan tror dere dette fungerer? Jeg bør vel ringe og høre, men greit å høre hva folk her synes. Tror jeg blir litt stressa av at det er siste semester og at noe kan gå galt så jeg ikke får grad til våren. Har meldt meg på et ekstra fag i lingvistikk som kan overta for det andre sånn i tilfelle.. men vil helst slippe det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg regner med du tenker på studiepoengreduksjon? Dersom dette er tilfelle står som regel tydelig på emnesiden. Når det ikke står noe om dette kan jeg ikke tenke meg at dette er et problem. Ring på mandag, så får du et klart svar. 

Anonymkode: 94652...ee5

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg regner med du tenker på studiepoengreduksjon? Dersom dette er tilfelle står som regel tydelig på emnesiden. Når det ikke står noe om dette kan jeg ikke tenke meg at dette er et problem. Ring på mandag, så får du et klart svar. 

Anonymkode: 94652...ee5

Ja, var det jeg tenkte på. Nei, tror jeg bare freaker ut siden jeg vil så gjerne bli ferdig til våren. Står ingenting om at fagene overlapper, men de bruker samme kapitler i samme boka, bare andre artikler i kompendium. Ringer på mandag. takk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...