AnonymBruker Skrevet 8. januar 2019 #81 Del Skrevet 8. januar 2019 I wrote a poem today, I wrote it on my wrist, I wrote it with a razor, It ended in a twist. The blade is sharp and narrow, I do it to kill the pain, But as I finished the first sentence, The razor hit the vein. I watched the poem run down my hand, I watched it hit the floor, I saw a puddle of blood, And then I saw no more. Anonymkode: 42676...ce7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
coktail Skrevet 8. januar 2019 #82 Del Skrevet 8. januar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: I wrote a poem today, I wrote it on my wrist, I wrote it with a razor, It ended in a twist. The blade is sharp and narrow, I do it to kill the pain, But as I finished the first sentence, The razor hit the vein. I watched the poem run down my hand, I watched it hit the floor, I saw a puddle of blood, And then I saw no more. Anonymkode: 42676...ce7 WOOW! Fantastisk! Trist dog...men utrolig bra skrevet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. A. Kula Skrevet 8. januar 2019 #83 Del Skrevet 8. januar 2019 1 time siden, coktail skrev: DE SIER... De sier du har fått det bedre nå. Hva vet vel de? Kan de spå? De sier himmelen en ny vakker engel har fått Du er engelen min, ikke himmelen sin … Dette er så hjerterått. De sier du nå får være med de vi tidligere har mistet og holder kjær Det trøster så lite, når jeg står på rommet ditt og lukter på dine klær. De sier livet må gå videre, og at jeg ikke må begrave meg i sorgen Du betydde jo alt for meg, jeg vet ikke hvordan jeg engang skal overleve dagen i morgen. De sier de vet hvordan jeg har det Jeg tror dem, hvis deres hjerter også er blitt til pinneved. De sier tiden leger alle sår tid med deg igjen, jeg aldri får Jeg vil ikke at sårene mine skal leges Livet mitt skal for alltid av tapet av deg preges Om jeg lar sårene mine gro det føles som om jeg fjerner vår eneste bro Hva skal folk i rundt meg egentlig gjøre og si? Ingen kommer noen gang til å igjen få meg blid. Jeg forstår at de med de ordene vil meg bare vel Men de må forstå at jeg nå prøver å bestige mitt indre fjell Jeg er trist, jeg er sliten Jeg har aldri før, følt meg så liten Jeg kjenner på sinne, frykt, sorg og lengsel Frarøvet livet, som om jeg var i fengsel. De sier så mye rart for å hjelpe meg men i dette mørket jeg kommer ingen vei. De sier livet fremdeles er verdt å leve Jeg vet nå ikke helt, alt jeg gjør er jo å streve Jeg må nok med tiden innse at jeg i livet ikke kan stoppe opp En dag må jeg vel klare å nå min fjelltopp … Et dikt som setter ord på tung sorg. Kjenner meg så godt igjen. Men det blir bedre. Arrene blir svakere, men ikke borte. Du vil få tid med din kjære, i de gode minnene. Du vil klare å le, med din kjære i gode minner. Nå er det svart, men lyset sniker seg sakte inn, men vil aldri fylle rommet helt. Kondolerer 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
coktail Skrevet 8. januar 2019 #84 Del Skrevet 8. januar 2019 8 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: Et dikt som setter ord på tung sorg. Kjenner meg så godt igjen. Men det blir bedre. Arrene blir svakere, men ikke borte. Du vil få tid med din kjære, i de gode minnene. Du vil klare å le, med din kjære i gode minner. Nå er det svart, men lyset sniker seg sakte inn, men vil aldri fylle rommet helt. Kondolerer Tusen takk for fine ord og oppmuntring ❤️ setter jeg stor pris på Ønsker deg ei fin natt 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 10. januar 2019 #85 Del Skrevet 10. januar 2019 Ryddet for brukerdebatt og svar til dette. Edie, adm. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hold the door Skrevet 10. februar 2019 #86 Del Skrevet 10. februar 2019 Jeg er en katt, god natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hold the door Skrevet 14. februar 2019 #87 Del Skrevet 14. februar 2019 Det var en gang en kvinne som kjedet seg ihjel. Da hun kom til himmelen så hun ikke en eneste sjel. Hun fant seg en sky med hull i og hoppe gjennom den. Plutselig satt hun i godstolen og skrev på KG igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2019 #88 Del Skrevet 21. februar 2019 Trøtt men får ikke sovet søtt da jeg har planer som skal utføres på morgenkvist sikkert og visst Anonymkode: 3f44d...129 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2019 #89 Del Skrevet 21. februar 2019 På 8.1.2019 den 21.49, coktail skrev: DE SIER... De sier du har fått det bedre nå. Hva vet vel de? Kan de spå? De sier himmelen en ny vakker engel har fått Du er engelen min, ikke himmelen sin … Dette er så hjerterått. De sier du nå får være med de vi tidligere har mistet og holder kjær Det trøster så lite, når jeg står på rommet ditt og lukter på dine klær. De sier livet må gå videre, og at jeg ikke må begrave meg i sorgen Du betydde jo alt for meg, jeg vet ikke hvordan jeg engang skal overleve dagen i morgen. De sier de vet hvordan jeg har det Jeg tror dem, hvis deres hjerter også er blitt til pinneved. De sier tiden leger alle sår tid med deg igjen, jeg aldri får Jeg vil ikke at sårene mine skal leges Livet mitt skal for alltid av tapet av deg preges Om jeg lar sårene mine gro det føles som om jeg fjerner vår eneste bro Hva skal folk i rundt meg egentlig gjøre og si? Ingen kommer noen gang til å igjen få meg blid. Jeg forstår at de med de ordene vil meg bare vel Men de må forstå at jeg nå prøver å bestige mitt indre fjell Jeg er trist, jeg er sliten Jeg har aldri før, følt meg så liten Jeg kjenner på sinne, frykt, sorg og lengsel Frarøvet livet, som om jeg var i fengsel. De sier så mye rart for å hjelpe meg men i dette mørket jeg kommer ingen vei. De sier livet fremdeles er verdt å leve Jeg vet nå ikke helt, alt jeg gjør er jo å streve Jeg må nok med tiden innse at jeg i livet ikke kan stoppe opp En dag må jeg vel klare å nå min fjelltopp … Dette fikk meg til å gråte, det var godt beskrevet ❤ Anonymkode: 5c171...30c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hold the door Skrevet 22. februar 2019 #90 Del Skrevet 22. februar 2019 Nå er det kveld, Adele er en propell i øra mi. "Hello, hello, hello" (Hva mer kan hun si?) KG er toppen, bedre enn marinetroppen som Bollestad ikke var en del av allikevel. Dette var min kveld. God natt, (jeg er fortsatt en katt.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hold the door Skrevet 7. mars 2019 #91 Del Skrevet 7. mars 2019 Det beste jeg vet er å ha en katt på hodet Katt på hodet Du er min skatt lille katt på hodet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2019 #92 Del Skrevet 3. juli 2019 Kaldt. Regnet drypper. Ikke mye til sommertemperaturer her nei. Føles som høst. Får meg til å tenke på livets høst. At jeg har kommet dit. Men egentlig er det er det både sommer (ettersom vi er i juli nå) og det burde vært sommer i livet mitt nå (med tanke på alder, mener jeg). Hvordan fri meg fra følelsen av og tankene om at jeg er i livets høst? Noe nytt og godt, kanskje, som jeg kan tilføre livet mitt? Jeg får tenke litt på det. Og kanskje vil det skje. Anonymkode: 3f44d...129 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2019 #93 Del Skrevet 3. juli 2019 Livet består av bekymringer, mas og stress Livet har så langt ikke vært suksess Tenker mye på hvordan fremtiden skal bli Om det skal gå fra å bli bare meg til "vi"? Kaos i hodet og hjertet banker I hodet surrer det bekymrede tanker Den eneste jeg kunne dele det med var deg Som for noen mnd siden ville gå din vei. Anonymkode: 07682...596 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2019 #94 Del Skrevet 5. juli 2019 Flere som har dikt å dele? Anonymkode: 3f44d...129 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2019 #95 Del Skrevet 10. juli 2019 Lindresam Einsam Luneful Tullerum Kvafor Difor Krutttønne Kinaputt No må du roe deg ned Lillegutt Anonymkode: e6417...099 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #96 Del Skrevet 31. mars 2021 Jeg er en ensom påskemann, vandret hit fra Helgoland. 🎺 Neida Jeg sitter på min hytte, og spekulerer på å flytte. Og snart kommer påskehare, det er ingen fare. Hehe Men...jeg sitter på hytta med campingvogn og dobbeltseng og 3 flasker vin, og er så trist og lei fordi jeg savner Påskekvinnen min! Anonymkode: 185f6...e8b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #97 Del Skrevet 31. mars 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg er en ensom påskemann, vandret hit fra Helgoland. 🎺 Neida Jeg sitter på min hytte, og spekulerer på å flytte. Og snart kommer påskehare, det er ingen fare. Hehe Men...jeg sitter på hytta med campingvogn og dobbeltseng og 3 flasker vin, og er så trist og lei fordi jeg savner Påskekvinnen min! Anonymkode: 185f6...e8b Påskemannen vil jeg finne så kan vi gule smøret sammen kinne I vår egen lille hule spise opp påskegodt, smitt og smule Kile deg i nakken selv om vi er litt rusten i lakken Sammen skal vi bo til og med dele utedo! Anonymkode: 0b2ad...e4c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #98 Del Skrevet 31. mars 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Påskemannen vil jeg finne så kan vi gule smøret sammen kinne I vår egen lille hule spise opp påskegodt, smitt og smule Kile deg i nakken selv om vi er litt rusten i lakken Sammen skal vi bo til og med dele utedo! Anonymkode: 0b2ad...e4c Anonymkode: 185f6...e8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #99 Del Skrevet 3. mai 2021 Kom mai du skjønne milde med MaiKvinnens vakre kilde Anonymkode: 185f6...e8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #100 Del Skrevet 25. august 2021 Her sitter jeg så kald og trøtt høsten kom med blåst og bløtt den kalde årstid kom alt for fort og jeg har ingen ting fått gjort i sommerens lune varme grunnet brukkede arme. Anonymkode: 185f6...e8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå