Gå til innhold

Utdrikkingslag for brudgommen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ville bare dele den fine dagen med dere her inne.

Lørdag som var ble jeg hentet hjemme av min forlover og andre venner. Jeg ble bokstavelig talt tatt på senga, da vi ikke hadde stått opp enda. Min kjære hadde klart å pakke klær og slikt i en bag uten at jeg hadde fått det med meg.

Turen gikk først til Vestby. Vi dro for å spille paintball. Vi ble delt i to lag, men jeg hadde bange anelser. De ble etterhvert innfrid, for da vi kom fram til banen så tok instruktøren fram en hvit kanindrakt. Gjett hvem som skulle ha på den!!

Jeg så for meg at de andre skulle skyte løs på meg mens jeg bare kunne springe unna. Instruktøren hadde imidlertid andre planer. Jeg fikk utdelt 200 skudd, mens de andre fikk ca 10 hver. Gutta som hadde sett frem til å plaffe løs på meg ble skikkelig skuffet. Det ble et adrenalinkick av dimensjoner. Kan absolutt anbefales!!

Etter paintball gikk turen til Ski Flyklubb. Her fikk jeg en flytur over Oslo i småfly. Fikk styre flyet også. Dette var også en flott opplevelse.

Så dro vi alle hjem til forloveren min. her fikk alle dusjet og ordna seg og så grillet vi. Vi pilset og dro inn til Oslo ca halv tolv. Det var kjempeartig ute også, selv om jeg begynte å bli vel skeiv i gangen.

Alt i alt en av de beste dagen jeg noensinne har hatt. Gutta og forloveren min gjorde en kjempeinnsats.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så artig at du hadde det gøy! Alle fortjener å ha et utdrikningslag de kan ha det gøy i, ikke bare tull og fanteri liksom. Takk og lov for at flere og flere går bort ifra detta strippe og lapdance tullet....

Hilsen en litt engstelig Huldra som håper at hennes mann-to-be ikke får stripping og lapdance på utdrikningslaget sitt ....

Skrevet

Artig! Kjekt å få lese om en brudgoms utdrikningslag for en gangs skyld.Dere hadde tydeligvis en helmax dag. :) Så koselig da! Har veldig sans for sånne greier jeg,og heldigvis blir det mer og mer av det,og mindre av "utdritningslag".

Sambo skal ha utdrikning nå til helga.Forloveren hans har invitert en gjeng til hyttetur,og jeg vet de kommer til å få det kjempekos med grilling,leirdueskyting mm.De er heldigvis av den rolige typen både han og forloveren. :)

Skrevet

Knall at du fikk en fin dag. Det hørtes jo veldig artig ut :D

Skrevet

Kjempemorsomt! Likte vrien med at du fikk så mange skudd :sjarmor:

Det høres ut som om forloveren din er en god kammerat som vet å få i stann morsomheter uten å gå på bekostning av andre. Supert.

Lykke til på den store dagen!

Skrevet

Åh, det låter som en fantastisk dag! Det skulle jag också vilja göra!

Härligt med vänner som vet vad man vill (eller inte vill) göra.

Lycka till Piano Man

Skrevet

Koselig at du hadde en fin dag! Min kjære dro akkurat nå avgårde for å stelle i stand utdrikkingslag for en felles venn av oss. De skal starte dagen med kjøring av utendørs Go-Kart, fortsette med burger og øl, så en dusj, før vi alle møtes på kino for å se MIIB, også ut på byen hele gjengen. Håper den blivende brudgom kommer til å kose seg like mye som du gjorde.

Skrevet

Takk for svarene.

Det var definitivt en super dag og jeg har helt klar en super forlover som laget en dag i min "ånd".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...