mc33 Skrevet 10. desember 2016 #1 Skrevet 10. desember 2016 Jeg skal hjem til jul og vil ta med et par kilo med kjøttpålegg, reisen er fra Trondheim til Oslo, noen som har tips til gjennomføring? Hvordan jeg bør pakke kjøttet, og om det i hele tatt lar seg gjøre? Kjøttet er ikke fryst.
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2016 #2 Skrevet 10. desember 2016 Kjølebag med fryseelementer? Anonymkode: 0655a...b81
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2016 #3 Skrevet 10. desember 2016 De har kjøtt i Oslo.... Anonymkode: 442ab...32b 3
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2016 #4 Skrevet 11. desember 2016 22 timer siden, mc33 skrev: Jeg skal hjem til jul og vil ta med et par kilo med kjøttpålegg, reisen er fra Trondheim til Oslo, noen som har tips til gjennomføring? Hvordan jeg bør pakke kjøttet, og om det i hele tatt lar seg gjøre? Kjøttet er ikke fryst. Kommer vel an på hvilken reisemåte? Det er stor forskjell på mange timer inne i en varm togkupè, og en kjapp tur i et kaldt bagasjerom i et fly. Anonymkode: 0551d...4eb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå