AnonymBruker Skrevet 10. desember 2016 #1 Skrevet 10. desember 2016 Kjøpte meg amaryllis for første gang i år. Er vant til sviblet som går fra såvidt grønt over løken til blomstring på en uke... Amaryllisen var 2-3 centimeter over løken når jeg kjøpte den for en uke siden. I dag er den ca 15-17cm høy. Kommer den til å blomstre innen julaften? Hvis ikke må jeg ut og kjøpe meg en til XD Anonymkode: dc537...dd9
Minya Skrevet 10. desember 2016 #2 Skrevet 10. desember 2016 En til to uker til så har du en diger blomst. Amaryllis blir fort en halv meter høy før blomsten kommer som en diger rosin på toppen av pølsa.
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2016 #3 Skrevet 10. desember 2016 6 timer siden, Minya skrev: En til to uker til så har du en diger blomst. Amaryllis blir fort en halv meter høy før blomsten kommer som en diger rosin på toppen av pølsa. Ja jeg vet de blir kjempehøye, jeg bare trodde den vokste raskere enn dette XD jeg kjøpte en til i dag for sikkerhets skyld, den er nesten en halvmeter så den blomstrer snart :D Anonymkode: dc537...dd9
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2016 #4 Skrevet 12. desember 2016 Uhm... Et spørsmål til. Hvor lenge blomster de? For den jeg kjøpte her om dagen har blomstra allerede! Jeg kommer til å ende opp med å sitte her på julaften med en avblomstra plante og en som ikke har blomstra enda Anonymkode: dc537...dd9
makkapakka Skrevet 12. desember 2016 #5 Skrevet 12. desember 2016 Ikke vanne disse da blir de 30 cm høye og blomstrer etter 2 uker og er passelig høye og fine. Vanner du de så blir de 1 meter høye og når de da blomstrer så knekker stilken. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå